Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähden Suomesta jos Petteri Orposta tulee pääministeri

Vierailija
10.06.2022 |

Muita?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, hei.

Sinuna alkaisin pikkuhiljaa jo pakkailemaan.

Vierailija
2/58 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkkypiikitetty orpo ei ole enää hengissä tai ainakaan työkykyinen siinä vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas palaan Suomeen siinä tilanteessa! Olen ollut maanpaossa koko vaalikauden

Vierailija
4/58 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hei ap! Ei tule ikävä

Vierailija
5/58 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden pakoon jos nykyinen hallitus jatkaa!

Vierailija
6/58 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaat vaan. Kuitenkin jäät meidän veronmaksajien rasitteeksi.

Vierailija
7/58 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo on pienituloisten kyykyttäjä. Ja työttömien, ja sairaiden ja eläkeläisten. Eli potkii heikoimpia

Vierailija
8/58 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion kadota metsään... minne taidan joka tapauksessa joutua, koska minulta lähtee katto pään päältä Kokoomuksen politiikan takia.

Vierailija
9/58 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en. En voi sietää sitä, mutta en silti lähde. Kukaan ei saa mua lähtemään, edes persut! Ettäs tiedätte! 😂

Vierailija
10/58 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Meidän perhe taas peruu muuttosuunnitelmat kun vihervassareista päästään eroon.

Wuhuu! Bileet! 🎉

Vierailija
11/58 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä uhotaan nyt. Kun Trump oli ehdokkaana moni Usalainen julkkis uhosi lähtevänsä maasta jos Donaldista tulee pressa. Ainoastaan Madonna toteutti uhkauksensa ja muutti Portugaliin.

Vierailija
12/58 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpo on pienituloisten kyykyttäjä. Ja työttömien, ja sairaiden ja eläkeläisten. Eli potkii heikoimpia

Jaa. Kyllä mulla oli työttömänä ostovoima parempi edellisellä hallituskaudella.

Vierailija
13/58 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Orpo valittiin vuonna 2016 Suomen seksikkäimmäksi mieheksi.

Vierailija
14/58 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä uhotaan nyt. Kun Trump oli ehdokkaana moni Usalainen julkkis uhosi lähtevänsä maasta jos Donaldista tulee pressa. Ainoastaan Madonna toteutti uhkauksensa ja muutti Portugaliin.

Minä tajusin nuorena jo maapallosta tasapainoisemmin kuin muut niin sen takia sain myös enemmän kylmää kyytiä. Äitini oli kaunis kun olin pieni lapsi ja madonna myös, mutta olin sitä mieltä että madonna on feikki koska madonna ei ikinä tullut moikkamaan meidän kotiin suomeen vaikka hän tiesi minun perheestäni. Läpinäkymättön tyynen valtamereen asukas kyllä tuli kotiimme.

Myöhemmin kuin kasvoin niin perheeni erosi ja kotonani kävi yleensä joka kesä oravia. 🤗🙏

Vierailija
15/58 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petteri Orpo valittiin vuonna 2016 Suomen seksikkäimmäksi mieheksi.

Ooks itsevarma ettei ollut nobelaaneri? NooPelin palkinto, oliks se? Ben ja nobelin unfair nooPeli

Vierailija
16/58 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

take break fake! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tajusin nuorena jo maapallosta tasapainoisemmin kuin muut niin sen takia sain myös enemmän kylmää kyytiä. Äitini oli kaunis kun olin pieni lapsi ja madonna myös, mutta olin sitä mieltä että madonna on feikki koska madonna ei ikinä tullut moikkamaan meidän kotiin suomeen vaikka hän tiesi minun perheestäni. Läpinäkymättön tyynen valtamereen asukas kyllä tuli kotiimme.

Myöhemmin kuin kasvoin niin perheeni erosi ja kotonani kävi yleensä joka kesä oravia. 🤗🙏

Mitä sä oot ottanu?

Vierailija
17/58 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myrkkypiikitetty orpo ei ole enää hengissä tai ainakaan työkykyinen siinä vaiheessa.

Lentäminen rasittaa sydäntä, joten onko Petteri siinä kunnossa, että pystyisi viikottain lentämään milloin mihinkin maahan?

Kokoomuksen taustalla on elinkeinoelämän keskusliiton johtaja Jyri Häkämies, joka määrää mitä kokoomus saa tehdä. Jos eivät noudata Häkämiehen neuvoja, on turhaa hakea seuraaviin vaaleihin vaalitukea elinkeinoelämältä ja yrityksiltä.

Vierailija
18/58 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Pressa on enemmän edustustehtävä, eli yleensä saa vähemmän ongelmia aikaan kuin hallituksessa tai muualla. Pressalta vaaditaan käytöskoodia.

Vierailija
19/58 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Orpo ei ole tehnyt päivääkään työtä. Sellainenko pääministeriksi? Ei ikinä!

Vierailija
20/58 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän talvet aina Espanjassa. Jos Orposta tulee pääministeri ja varsinkin jos perussuomalaiset hallitukseen, harkitsen muuttoa Espanjaan pysyvästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi