Lähden Suomesta jos Petteri Orposta tulee pääministeri
Kommentit (58)
Myrkkypiikitetty orpo ei ole enää hengissä tai ainakaan työkykyinen siinä vaiheessa.
Minä taas palaan Suomeen siinä tilanteessa! Olen ollut maanpaossa koko vaalikauden
Minä lähden pakoon jos nykyinen hallitus jatkaa!
Lupaat vaan. Kuitenkin jäät meidän veronmaksajien rasitteeksi.
Orpo on pienituloisten kyykyttäjä. Ja työttömien, ja sairaiden ja eläkeläisten. Eli potkii heikoimpia
Minä aion kadota metsään... minne taidan joka tapauksessa joutua, koska minulta lähtee katto pään päältä Kokoomuksen politiikan takia.
Mä en. En voi sietää sitä, mutta en silti lähde. Kukaan ei saa mua lähtemään, edes persut! Ettäs tiedätte! 😂
Aijaa. Meidän perhe taas peruu muuttosuunnitelmat kun vihervassareista päästään eroon.
Wuhuu! Bileet! 🎉
Niinhän sitä uhotaan nyt. Kun Trump oli ehdokkaana moni Usalainen julkkis uhosi lähtevänsä maasta jos Donaldista tulee pressa. Ainoastaan Madonna toteutti uhkauksensa ja muutti Portugaliin.
Vierailija kirjoitti:
Orpo on pienituloisten kyykyttäjä. Ja työttömien, ja sairaiden ja eläkeläisten. Eli potkii heikoimpia
Jaa. Kyllä mulla oli työttömänä ostovoima parempi edellisellä hallituskaudella.
Petteri Orpo valittiin vuonna 2016 Suomen seksikkäimmäksi mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä uhotaan nyt. Kun Trump oli ehdokkaana moni Usalainen julkkis uhosi lähtevänsä maasta jos Donaldista tulee pressa. Ainoastaan Madonna toteutti uhkauksensa ja muutti Portugaliin.
Minä tajusin nuorena jo maapallosta tasapainoisemmin kuin muut niin sen takia sain myös enemmän kylmää kyytiä. Äitini oli kaunis kun olin pieni lapsi ja madonna myös, mutta olin sitä mieltä että madonna on feikki koska madonna ei ikinä tullut moikkamaan meidän kotiin suomeen vaikka hän tiesi minun perheestäni. Läpinäkymättön tyynen valtamereen asukas kyllä tuli kotiimme.
Myöhemmin kuin kasvoin niin perheeni erosi ja kotonani kävi yleensä joka kesä oravia. 🤗🙏
Vierailija kirjoitti:
Petteri Orpo valittiin vuonna 2016 Suomen seksikkäimmäksi mieheksi.
Ooks itsevarma ettei ollut nobelaaneri? NooPelin palkinto, oliks se? Ben ja nobelin unfair nooPeli
take break fake! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tajusin nuorena jo maapallosta tasapainoisemmin kuin muut niin sen takia sain myös enemmän kylmää kyytiä. Äitini oli kaunis kun olin pieni lapsi ja madonna myös, mutta olin sitä mieltä että madonna on feikki koska madonna ei ikinä tullut moikkamaan meidän kotiin suomeen vaikka hän tiesi minun perheestäni. Läpinäkymättön tyynen valtamereen asukas kyllä tuli kotiimme.
Myöhemmin kuin kasvoin niin perheeni erosi ja kotonani kävi yleensä joka kesä oravia. 🤗🙏
Mitä sä oot ottanu?
Vierailija kirjoitti:
Myrkkypiikitetty orpo ei ole enää hengissä tai ainakaan työkykyinen siinä vaiheessa.
Lentäminen rasittaa sydäntä, joten onko Petteri siinä kunnossa, että pystyisi viikottain lentämään milloin mihinkin maahan?
Kokoomuksen taustalla on elinkeinoelämän keskusliiton johtaja Jyri Häkämies, joka määrää mitä kokoomus saa tehdä. Jos eivät noudata Häkämiehen neuvoja, on turhaa hakea seuraaviin vaaleihin vaalitukea elinkeinoelämältä ja yrityksiltä.
Ei tule. Pressa on enemmän edustustehtävä, eli yleensä saa vähemmän ongelmia aikaan kuin hallituksessa tai muualla. Pressalta vaaditaan käytöskoodia.
Petteri Orpo ei ole tehnyt päivääkään työtä. Sellainenko pääministeriksi? Ei ikinä!
Vietän talvet aina Espanjassa. Jos Orposta tulee pääministeri ja varsinkin jos perussuomalaiset hallitukseen, harkitsen muuttoa Espanjaan pysyvästi.
Hei, hei.
Sinuna alkaisin pikkuhiljaa jo pakkailemaan.