Miksi ravintola-annoksen ruokaa pitäisi olla niin iso, että nälkä pysyy pois monta päivää?
Ei ihme, että kansa lihoo, kun vaaditaan pään kokoisia ruoka-annoksia. Itse käyn ravintoloissa ruuan maun takia ja välillä on kiva päästä valmiiseen pöytään, en sen takia, että pitäisi saada itsensä ähkyyn.
Kommentit (9)
Olis edes sen verran isoja että pysyisi nälkä poissa edes kyseisen päivän. Ja tiedoksi olen 172cm ja 75kg
mitä järkeä on lähteä nälkäisenä ulos ravintolasta varsinkin jos pieni annoskoko on syy??
Yksi kohtullinnen annos ruokaa päivässä ei pidä ketään kylläisenä. Syökää päivän aikana muutakin kuin se ravintolan ruoka-annos.
Eihän yhden annoksen ole tarkoitus pitää nälkää kuin 3-4h ajan. Ihmisen kuuluu syödä viidesti päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän yhden annoksen ole tarkoitus pitää nälkää kuin 3-4h ajan. Ihmisen kuuluu syödä viidesti päivässä.
Helposti pitää jos syö tarpeeksi ison annoksen tai ainakin itse olen näin pärjännyt toista kymmentä vuotta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä normaalisti terveelle aikuiselle, joka ei tee tosi raskasta työtä tai treenaa huippu-urheilijatyyliin, riittää 3 ateriaa päivässä.
Rahalle on saatava vastinetta. Ei tarvii olla "pään kokoisia annoksia" mutta pienien annosten tulisi olla vastaavasti edullisempia.
No ei se nälkä pysy poissa monta päivää, vaikka kuinka söisi. Jos ei syö ollenkaan, niin silloin se jossain vaiheessa pysyy poissa pidempään.