Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan rikki teinin kanssa

Vierailija
10.06.2022 |

Siis jo 18v. Yritän ja yritän antaa apya koulujuttuihin, mutta silti yrittää aina puhua mustaa valkoiseksi ja kääntää ja vääntää. Aina ollut fikau ja harkitseva, mutta saanut elämässä varmaan kaiken liian helpolla. Tai päässyt lahjakkuuden takia niin helpolla, että kun tulee tilanne mikä vaatii töitä niin käyttää kaiken ajan selittelyyn. Kaikkeen on joku syy ja selitya miksi ei voi esimerkiksi opiskella tietyllä tavalla tms. Siihen selittämiseen käytetyllä ajalla olisi jo varmaan maisteri.

Oon joskus ihan loppu. Tekis mieli sanoo, että annetaan sitten olla ja odotellaan ihmettä. Ehkä se tippuu joku päivä päähän.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on jo täysi-ikäinen. Anna hänen tehdä juttunsa omalle tavallaan, kyllä elämä opettaa. Itse olin jo tuossa iässä naimisissa.

Vierailija
2/26 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuppaudu liikaa aikuisen ihmisen elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hauska aloitus.

Lisää tälläistä.

Vierailija
4/26 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla pienet murheet.

Vierailija
5/26 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh,ulkona on jo 22astetta.

Ihanaa,nyt lähden terassille.

Vierailija
6/26 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asuin ap omillani jo 18v. Hoidin itse laskut, siivoomiset, opiskelut yms. Sun lapsesi ap on jo aikuinen. Anna hänen tehdä asiat itse.

Vierailija
7/26 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna hoitaa itse asiansa

Vierailija
8/26 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä asuin ap omillani jo 18v. Hoidin itse laskut, siivoomiset, opiskelut yms. Sun lapsesi ap on jo aikuinen. Anna hänen tehdä asiat itse.

On täysi-ikäinen ei suinkaan aikuinen

Vierailija
9/26 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä ovea. Hän on 18 vuotias täysi ikäinen. Hulluhan olet paapot häntä. Älä siten valita!Teltta kausi alkanut voi mennä teltaan asuu ja ilmaisen ruuan jako paikaan jonottaa ravintoa.Asuntolat ja yömajat toinen vaihtoehto.Opi otaa vastuta ja itsenäistymään kun heität pihalle heti ja avain pois!Vai saako hän toimetulotukena rahat sinulle,puolet vuokra,sähkö ja safka.Syy pidät luuseria kotisi?

Vierailija
10/26 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet kasvattanut hänestä laiskan selittelijän, ap?

Vierailija
11/26 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas niin aikuismaisia vastauksia täällä. Niinkuin jotkut vähäjärkisten kokoontumisajot taas kerran käynnissä. Voimia ap hienoa että tuet lastasi, ei se 18v. vielä ole niin kypsä ja aikuinen ettei tarvitsisi vanhemman tukea.

Vierailija
12/26 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää drinkille terassille. Nyt on on mitä parhain sää sellaiselle. Rentoudutte ja juttelette mukavia.

Vierailija
13/26 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikulla pihalle.

Vierailija
14/26 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä ovea. Hän on 18 vuotias täysi ikäinen. Hulluhan olet paapot häntä. Älä siten valita!Teltta kausi alkanut voi mennä teltaan asuu ja ilmaisen ruuan jako paikaan jonottaa ravintoa.Asuntolat ja yömajat toinen vaihtoehto.Opi otaa vastuta ja itsenäistymään kun heität pihalle heti ja avain pois!Vai saako hän toimetulotukena rahat sinulle,puolet vuokra,sähkö ja safka.Syy pidät luuseria kotisi?

Ihmiset kehittyvät eri vauhtia. Ei joku maaginen numero 18 tee yhtäkkiä lapsesta aikuista.

Vierailija
15/26 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas niin aikuismaisia vastauksia täällä. Niinkuin jotkut vähäjärkisten kokoontumisajot taas kerran käynnissä. Voimia ap hienoa että tuet lastasi, ei se 18v. vielä ole niin kypsä ja aikuinen ettei tarvitsisi vanhemman tukea.

Kaikesta päätellen tämä "tuki" ei ole mitenkään onnistunutta. Kannattaa tukea sitä lasten itsenäistymistä ja pärjäämistä. Osaavat sitten toimia kuten pitää.

Vierailija
16/26 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotiaan kuuluu jo hoitaa opiskelunsa täysin itsenäisesti. Meillä jo 12 v. tyttäret hoitaneet koulunsa täysin itsenäisesti. Hyvistä suorituksista sitten palkittu vaan!

Vierailija
17/26 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot ihan sekopää ja kirjoitat siansaksaa.

Vierailija
18/26 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä porukat lopetti opiskeluun osallistumisen yläasteella, meni aiheet sen verran vaikeiksi etteivät enää osanneet auttaakaan. Ja toiseksi se on vaan parempi ettei kukaan tulee omaa tapaansa tyrkyttämään, kun ne uusimmat tavat opiskella tulee sieltä koulusta. Nimimerkillä isä opetti vanhanajan jakokulman ja sai mut ihan sekaisin!

Vierailija
19/26 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18 vuotiaan kuuluu jo hoitaa opiskelunsa täysin itsenäisesti. Meillä jo 12 v. tyttäret hoitaneet koulunsa täysin itsenäisesti. Hyvistä suorituksista sitten palkittu vaan!

Eli oppivat jo varhain että elämässä pitää selvitä yksin ja ainoastaan hyvistä suorituksista palkitaan.

Vierailija
20/26 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli oppivat jo varhain että elämässä pitää selvitä yksin ja ainoastaan hyvistä suorituksista palkitaan.

Tuotahan se elämä suurimmalta osaltaan onkin. Töissä ei kukaan tule kädestä pitämään, vaan itse on pärjättävä eikä epäonnistumisista todellakaan palkita ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi