Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella on teistä tummat kulmat ja ripset?

Vierailija
15.10.2006 |

On aika harvinaista Suomessa. Itselläni vaalea tukka ja tummat ripset ja kulmat. Aika usein venäläiseksi luullaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun ei tarvitse niitä värjäillä. No ripsaria kyllä käytän kun on sitten kuitenkin jotenki kivemmat silmät kun on ripsaria. Hiukset ovat vaaleanruskeat siis luonnostaan. Ja hah venäläiseksi minuakin on luultu, tiedä sitten mistä se johtuu.

Vierailija
2/16 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ammattilainen joskus ihastelikin:) Ei tarvitse kulmia mustata kajalilla tai vetää mustaa ripsaria arkisin, hyvä näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset myös. Ripsaria käytän, kulmille riittää nyppiminen.

Venäläiseksi on luultu minuakin. :)

Vierailija
4/16 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukka ei kumminkaan ole mikään tummanruskea vaan kultaan vivahtava keskiruskea. ihan nätti mun mielestä.

tosta venäläisyydestä tuli mieleen että mä olen ihan perusryssän näkönen piirteiltäni. ei ihme sillä mut on vauvana adoptoitu venäjältä.

Vierailija
5/16 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikilla lapsillani myös. Itselläni ja yhdellä lapsella on tummanruskeat hiukset, muilla vaaleat. Ja aivan supisuomalaisia ollaan. Yksi tyttö värjää hiuksensa mustiksi ja moni on luullut, että hän on luonnostaan mustahiuksinen.

Vierailija
6/16 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syntyperä tosi suomalainen, ainakin 250v vain suomalaisia esi-isiä.

Eli ei (onneksi) kaikki suomalaiset ole vaaleita.

Vierailija
7/16 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustat on, täysin, hiukset sellaiset tummahkon ruskeat. ihan supisuomalainen geeniperimä, tosin vaikutteitahan voi tulla vaikka miestä.

Vierailija
8/16 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta valitettavasti myös kaikki muut karvat mustaa piikkiä=(

Vierailija
9/16 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luullaan usein virolaiseksi tai venäläiseksi..

Vierailija
10/16 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ukrainalainen, muutin Suomeen 3-vuotiaana. Itselläni on luonnostaan blondi tukka (missä on ruskeita raitoja myös), tummat ja näkyvät ripset, ja ohuet ja tummat kulmakarvat. Minuakin on luultu venäläiseksi, varmaan siksi, koska tällaiset ovat tyypillisiä (Länsi-)Venäjällä. :)

Vierailija
11/16 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki karvat tummia, iho taitaa olla siinä ja hilkulla oliivi. Suomalaiset geenit parhaan tiedon mukaan.

Luultu mm. Ranskalaiseksi, espanjalaiseksi, kerran jopa puoliksi aasialaiseksi😅

Vierailija
12/16 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kulmat ja ripset on mustia. Ja niin on myös muut ihokarvat. Hiukset on 2väriset; takaa/alta tummanruskeat päältä tosi vaaleat. Iho on punertavan vaalea/valkoinen.

Vierailija
13/16 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Ainahan kulmat ja ripset ovat tummat.

Vierailija
14/16 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat ripset, vaaleat kulmat. Uskottelen itselleni näyttäväni supermallilta.

Vierailija
15/16 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mustat kulmat ja mustat ripset, hiukset on keskiruskeat mutta laitan niihin paljon vaaleita raitoja. Mummoni oli musta hiuksinen vielä 80v ja isäni edelleen. Sukujuuret täysin Suomesta.

Vierailija
16/16 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut aina tummahkot kulmakarvat ja tuuheat tummat ripset, vaikka lapsena olin ihan blondi ja nykyäänkin hiukset ovat aika vaaleat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme