Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asianajaja kadonnut kuin tuhka tuuleen

Aloittaja
10.06.2022 |

Aluksi hyvältä vaikuttanut asianajaja on kahden tapaamisen jälkeen kadonnut kuin pieru saharaan. Aluksi oli aktiivinen, sitten vastaamisessa ja yhteydenpidossa alkoi olemaan viivettä, nyt viimeisimmän tapaamisen jälkeen (lähes 2kk sitten) kadonnut täysin. Ei vastaa puheluihin, viesteihin eikä sähköposteihin. Hänellä on kaikki materiaalit ja toimeksiannosta osa työstä laskuttamatta, joten en siksi halua ottaa uutta asianajajaa vielä. Itse juttu on täysin kesken. Kyseessä asianajaja kenellä oma toimisto.

Mitä ihmettä teen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi epäilyttävältä.

Vierailija
2/9 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa tuollaisia epämääräisiä oman elämänsä pomoja hoitelemaan asioitaan. He voivat tehdä juuri tuollaisia temppuja eikä kukaan voi mitään, koska pomoa ei ole (paitsi hän itse.)

Mene käymään, jos toimisto on lähellä. Vaadi palauttamaan dokumentit ja valitse joku firma, jossa asianajajalla on pomo. Googleta kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskut voit reklamoida, koska asianajaja ei ole hoitanut hommiaan. Silloin ei voi myöskään periä maksuja. Itse en ainakaan maksaisi euroakaan millekään ghostaajalle.

Vierailija
4/9 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin toimivat kaikki, ilmoittaa sitten kun on aihetta. Yleensä oikeusjutut kestää tuskallisen kauan. 

Vierailija
5/9 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen ettei hän istu toimistollaan niin, että häntä sieltä helposti tavottaisi ilman kyttäämistä. Pelottaa etten saa häntä kiinni ja koko kirjallinen materiaalipino jää sille tielleen. Annoin typeränä hänelle alkuperäiset dokumentit kun papereita oli monta sataa sivua ja minulla ei ole kopiokonetta. Ei edes ole halpa asianaja ja kuten sanoin, vaikutti aluksi hyvin pätevältä ja asiasta kiinnostuneelta.

Jos en saa materiaaleja takaisin, juttua on lähes mahdotonta hoitaa kenenkään muun toimesta. Voinko tehdä rikosilmoituksen?

Vierailija
6/9 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kantelu Valvontalautakuntaan, joka valvoo asianajajia. Se pyytää siltä selvityksen, mikä jo usein auttaa asiaa.

Vierailija
7/9 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kesälomalla.

Vierailija
8/9 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti asianajajalle on jäänyt putki päälleaika monella tuolla alalla on ongelmia viinan kanssa.

Vierailija
9/9 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

palaverissa h3lvetissä itse pääpirun kanssa...