Opet! Mitä mieltä olitte sopimuksesta?
Kommentit (14)
Taloustilanteeseen nähden todella hyvä. Taitaa hoitajat jäädä nuolemaan näppejään tai ikuiseen lakkoon.
Kesäkuun palkka näkyy jo nettipankissa, itsellä ei ainakaan ollut tullut vielä korotusta lähtöpalkkaan. Olen kunnalla vakaopena.
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuun palkka näkyy jo nettipankissa, itsellä ei ainakaan ollut tullut vielä korotusta lähtöpalkkaan. Olen kunnalla vakaopena.
ei sitä heti ehditä laskemaan, tulee sitten vähän myöhemmin
Herranen aika. Ei tietenkään ennätä kesäkuun palkanmaksuun vaan maksetaan takautuvasti. Eihän se sinne itsestään ilmesty, vaatii työtä palkanlaskennassa ja kesäkuun palkat on laskettu ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuun palkka = tekemättömistä töistä.
Siinä OAJ-mafia saa AKT:nkin näyttämään partiopojuilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei sitä heti ehditä laskemaan, tulee sitten vähän myöhemmin
Tulisiko sitten heinäkuussa kesäkuun korotus maksuun? Toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuun palkka = tekemättömistä töistä.
Siinä OAJ-mafia saa AKT:nkin näyttämään partiopojuilta
Ei koske vakapuolta, ei siellä ole sen kummemmat lomat kuin muuallakaan. Kesä-ja heinäkuussa on päiväkoteja auki.
Neuvottelutulos saatiin tietoon torstaina ja meillä ainakin 15. päivän palkanajo jo mennyt pankkiin. Pitää odottaa ensin se allekirjoituspöytäkirja Kuntatyönantajilta ja tehdä sen mukaiset muutokset ohjelmaan (uudet palkkataulukot jne) ja sitten ajetaan korotukset takautuvasti kesäkuun alusta.
Me ainakin toimitaan niin nopeasti kun vaan mahdollista vaikka ylitöinä kun vaan kaikki on kunnossa, onhan tässä oma lehmäkin ojassa. t. kunnan, mm. opettajien palkanlaskija
Yleensä kuntapuolella palkka tulee aina kaksi vkoa etujassa.
Jos jokin korotus tai lisä ei ehdi juuri saman kuun palkkaan, se malsetaan srv kuun palkassa.
Jos on vaikka kunnassa palkka päivä 15. päivä, niin tämä nykyinen palkankorotus ei todellakaan ehdi joka paikassa kesäkuun palkkaan.
Korotus tulee tällöin heinäkuun palkassa myös kesäkuulta.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kuntapuolella palkka tulee aina kaksi vkoa etujassa.
Jos jokin korotus tai lisä ei ehdi juuri saman kuun palkkaan, se malsetaan srv kuun palkassa.
Jos on vaikka kunnassa palkka päivä 15. päivä, niin tämä nykyinen palkankorotus ei todellakaan ehdi joka paikassa kesäkuun palkkaan.
Korotus tulee tällöin heinäkuun palkassa myös kesäkuulta.
Kyllä näin.
Ja joissakin paikoin sen voi saada myös toisessa palkka.ajossa, joka maksetaan tuntipalkkalaisille kuun viimeinen päivä.
Meille tulee joskus tulee iktatyölisät kuun lopussa, vaikka palkkapäivä on 15. päivä.
Vierailija kirjoitti:
Neuvottelutulos saatiin tietoon torstaina ja meillä ainakin 15. päivän palkanajo jo mennyt pankkiin. Pitää odottaa ensin se allekirjoituspöytäkirja Kuntatyönantajilta ja tehdä sen mukaiset muutokset ohjelmaan (uudet palkkataulukot jne) ja sitten ajetaan korotukset takautuvasti kesäkuun alusta.
Me ainakin toimitaan niin nopeasti kun vaan mahdollista vaikka ylitöinä kun vaan kaikki on kunnossa, onhan tässä oma lehmäkin ojassa. t. kunnan, mm. opettajien palkanlaskija
Kiitos selkeästä vastauksestasi. En minä ainakaan tiedä milloin palkanlaskijat ajavat palkat pankkiin, eli siis hyvissä ajoin ennen varsinaista palkka päivää.
Nostan