Neuroottisuuden raja?
Murehdin joskus (entinen parisuhde) auton ruostumista, talon lahovaurioita. Ex-mies piti hulluna. Toisaalta hän ei kykene nukkumaan kuin pilkkopimeässä ja hyttysettömässä tilassa. Mua nuo eivät haittaa. Joskus olen miettinyt, että kumpi meistä olisi ollut hoidon tarpeessa.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Noilla spekseillä varmaan sinä.
Ok
Tottahan sitä ny ihminen murehtii ja miettii välillä ihan ihmekin asioita, ei kai siinä mitään neuroottisuutta oo.. jos ei sitte oo niin, että ne ajatukset täyttää mielen ja pyörii jatkuvasti pääkopassa, eikä niiltä saa rauhaa mitenkään.
Mua on aina pelottanut se, että meteoriitti tippuu mun päähän, kun olen ulkona. Siksi käytänkin titaanista suojakypärää kun liikun ulkosalla esim. mennessäni kauppaan. Jos meteoriitti osuu päähän, niin ainakin pää on hyvin suojattu iskulta.
Kävelen kauppaan mennessäni aina viisi askelta eteenpäin, ja pysähdyn. Katson sivuilleni ja otan askeleen taaksepäin. Käännyn ympäri ja katson taakseni.
Koskaan ei voi olla liian varovainen, kun liikkuu ulkosalla.
Neuroottisuus on luonteenpiirre joka on kaikilla. Kyse on siitä kuinka voimaks se on ja vahvistaako vai heikentääkö muut luonteenpiirteet sitä.
Noilla spekseillä varmaan sinä.