En jaksa enää yrittää löytää ystäviä aikuisiällä
Mietin tätä viineisintäkin yritystä. Yhteydenpito ja tapaamisten ehdottaminen on ollut tänä vuonna täysin minun varassani ja välillä toinen unohtaa vastata viesteihin. Antaapa olla. Muutenkin korona on vaikuttanut minuun siten, etten jaksa nähdä ketään vapaa-ajalla, työ saa riittää sosialisoinniksi.
Kommentit (25)
Minulle käy aina niin, että saan kavereita esimerkiksi töistä, mutta ajan mittaan kun yhdistävä tekijä häipyy ja esim työpaikka vaihtuu, myös ystävyys hiipuu, vaikka itse en haluaisi :(.
Eipä löydy. Olen etsinyt joka sovelluksesta, facesta, kaverihausta... . Töissä olen pidetty ihminen. Ei vain saa ystävyyttä kenenkään kanssa. En uskalla enää yrittääkään, kun on tullut torjutuksi kun olen pyytänyt tapahtumiin ym
Mulla kirsikkana kakun päällä on vielä se, että miehet tuppaa ihastumaan muhun. Ole siinä sitten kaveri. Jotenkin ihan tolkuttoman vaikea löytää ystäviä näin aikuisiällä. Olen kyllä sosiaalinen, mutta hankalaa on.
Niinpä... Minulla kun ei ole sitä perhettäkään siunaantunut, olen todella yksinäinen. Muutama ystävä on, mutta niitä näkee niin harvoin. Ja yhteydenpito on minun vastuullani, muuten heitä ei ikinä tapaisi. Kai perheellisillä on niin kiire ja sosiaalinen kiintiö täysi.