Olen pitkäaikaistyötön
Mies tienaa yli satatonnia vuodessa ja mulla on tilillä muutama satatonni. Käyn keskusteluja kuntakokeilussa. Tämä on totta.
Kommentit (10)
Kyllä minä osaan puhua. Revi siitä.
Minulle on jopa kunnan maksama valmentaja.
Vierailija kirjoitti:
Epäselvää on, kuinka valmentaja auttaisi minut työpaikkaan, johon suuryrityksessä johtoasemassa oleva mieheni ei ole minua auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäselvää on, kuinka valmentaja auttaisi minut työpaikkaan, johon suuryrityksessä johtoasemassa oleva mieheni ei ole minua auttanut.
Nyt päästiin pitkäaikaistyöttömyyden ytimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikeasti totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EiEpäselvää on, kuinka valmentaja auttaisi minut työpaikkaan, johon suuryrityksessä johtoasemassa oleva mieheni ei ole minua auttanut.
Tämä on oikeasti totta.
Minä joudun kertomaan valmentajalle, että minulla ei ole verkostoja. Mieheni on johtoasemassa pörssiyrityksessä.
Jos et usko näiden miesten estäneen vaimojensa työllistymistä, niin yritä keksiä kuinka olisi autettu.
Olen joku 14 vuotta ollut työtön ja hyvin menee.
Kuntakokeilu laittaa kohta meille sosiaalityöntekijän Syy on se, etten ole saanut hakemaani työpaikkaa Huoli-ilmoitus on lähellä.. Tälle tarjotaan kahvia pörssiyrityksen johtajan kodissa.
Sepä hyvä, jatka siitä.