Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Majoitin yösijaa vailla olleen (ex)kaverin ja kiitokseksi hän varasteli tavaroitani

Vierailija
10.06.2022 |

Annoin vielä avaimen käyttöön ja nyt kiroan itseäni kun olin niin reilu. On tämä sama tyyppi joskus lainaillut vaatteitani, mutta luvalla. Ja olen saanut ne takaisin. Nyt oli tehnyt niin kun mieheni kanssa oltiin töissä, että oli vienyt mm. uuden puseroni, lenkkarit ja farkkutakin.

En ollut heti huomannut näiden puuttuvan kun en tarvitse noita joka päivä. En myöskään ajatellut, että joku voi olla noin härski selän takana kun on aina ollut silmien edessä kiltti ja mukava. Mietin pitääkö vaihtaa lukot nyt tämän takia vai saako tuolta muuten avainta.

Uskomaton tapaus!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on viime vuosien aikana muutenkin tapahtunut kuin joskus ennen koronaa ihmisiin saattoi luottaa. Nyt yksi sun toinen on aivan sekaisin ja varastelee kavereiltaankin näemmä. Mietin eikö sitä paina yhtään käyttää niitä vaatteitani? Jos itse kaverilta varastaisin en pystyisi ikinä toisen rättejä pitämään. AP

Vierailija
2/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nark kari? Kokemusta on noista!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei koskaan kannata ottaa ketään kaveria yökylään, jotain siinä aina tapahtuu, ja yleensä negatiivista. Häviää tavaroita kodista, penkoo sun kaappeja tai laatikoita ja juoruilee mitä sulla on... Ei kannata.

Menkööt hotelliin tai nukkukoot rappukäytävässä, viimeksi mainitusta voi kyllä poliisi tulla korjaamaan pois.

Vierailija
4/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjoita lukot uudelleen. Tuolla on jo avaimestasi kopio otettuna.

Vierailija
5/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nark kari? Kokemusta on noista!!!!

Mun ex-kaveri varasteli ja oli ihan huumeista vapaa perheenäiti

Vierailija
6/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei koskaan kannata ottaa ketään kaveria yökylään, jotain siinä aina tapahtuu, ja yleensä negatiivista. Häviää tavaroita kodista, penkoo sun kaappeja tai laatikoita ja juoruilee mitä sulla on... Ei kannata.

Menkööt hotelliin tai nukkukoot rappukäytävässä, viimeksi mainitusta voi kyllä poliisi tulla korjaamaan pois.

Hyviä kavereita sulla jos tuota tapahtuu päntiöinään :D

Vierailija
7/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis: kuulen ensimmäisen kerran sanan päntiöinään. Ajattelin ensin, että sen on pakko olla kirjoitusvirhe, mutta googlettamisen perusteella se tarkoittaa jatkuvasti. Aina oppii uutta.

Vierailija
8/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa kaveri joka alkoi aina varastella jos koneessa oli vähänkin alkoholia. Tosin tyyppi on muutenkin ihan sekopää.

Vierailija
9/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kuule en mä sanonut, että mä päntiöinään kavereita yökylään ottaisin. Miks ottaisin, mun kavereilla on omat kodit! Jos joku tulee yökylään, niin se on sitten omaa sukua tai niin hyvä kaveri ettei ole pelkoa mistään negaatioista.

Vierailija
10/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kuule en mä sanonut, että mä päntiöinään kavereita yökylään ottaisin. Miks ottaisin, mun kavereilla on omat kodit! Jos joku tulee yökylään, niin se on sitten omaa sukua tai niin hyvä kaveri ettei ole pelkoa mistään negaatioista.

Niin, siis ja minähän en sanonut, että minulle noin tapahtuu, kirjoituksessa ajatuksena oli että yleensä kun ihmiset miltei tuntemattomia kavereita, puolituttuja, ottavat yökylään kun ovat vailla muuta yösijaa, niin kyllähän se yleensä sitten on sen sortin ihminen, että negatiivista voi tapahtua...

Vierailija
11/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti googlata mitä päntiöinään tarkoittaa :)

Vierailija
12/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei enää tule olemaan niin halpaa kuin tänään ja tämän tyyppinen toiminta tulee varmasti lisääntymään, kun ihminen taistelee siitä omasta olemassa olostaan. Sieltä otetaan mistä saadaan.

Vierailija
13/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuus tekee varkaan.

Vierailija
14/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään uutta minun elämässä.Paras varkaus oli läppäri 14 vuotta siten. Huusollissa ystäväni kuin lähisuklainen lapsinen!Poliisi jutun jos olisin tehnyt olisin joutunut kummankin nimen antaa.No ihan 2 vikkoa sitten meneisyydestä ystävä ovellani.Koskan ei tulutkan hyvinä päivinä,van vaikeina päivinä.Oli avioero vireillä,vaimon hakemana. Meinasi asetu asuntoni siksi aikaa. Kun säästä asuntovaunun rahaa. Siis ilmaisiksi!Asuisi asuntovaunussa lopun elämä. Hyvänä ystävänä minun olisi pitänyt majoittaa hänet 12 vuotta itseäni nuoremman miehen ilmaisiksi kotini. Sanoin ei onnistu. Kotini elämäni on omani. Lähtiessän ovestani ulos. Sanalisesti haukkui kaikki Suomaliset naiset.

Miksi se suomalaiset haukkui, kun sinä et selvästi sellainen, ainakaan syntyperäinen, ole?

Vierailija
15/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset eivät osaa kirjoittaa?

Vierailija
16/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis ja minähän en sanonut, että minulle noin tapahtuu, kirjoituksessa ajatuksena oli että yleensä kun ihmiset miltei tuntemattomia kavereita, puolituttuja, ottavat yökylään kun ovat vailla muuta yösijaa, niin kyllähän se yleensä sitten on sen sortin ihminen, että negatiivista voi tapahtua...

Juu, uutisten mukaan ne majoitustilanteet voivat päätyä tappeluun ja hengen menettämiseen.

Vierailija
17/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä osaavat paremmin ja selvemmin kun muut nisäkkäät. Mitkä otukset mielestäsi osaa paremmin?

Vierailija
18/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä osaavat paremmin ja selvemmin kun muut nisäkkäät. Mitkä otukset mielestäsi osaa paremmin?

Lähiaikoina todennäköisesti mikä tahansa muu nisäkäs.

Vierailija
19/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kuopiolaisen kaverini tulla nukkumaan luokseni Hgissä, kun itse olin poissa työasioilla. En olisi uskonut , että kaveri olikin täysi varas, huijari. Tilaisuus näemmä teki varkaan.. Vei asunnostani kaikki rahani, hopeaesineet ja saamani kultaiset kunniamerkit sekä paljon muuta korvaamatonta. Poliisi kävi vilkaisemassa, mutta kun murtoa ei näkynyt, oli vaikea saada kaveria rikostuomioistuimeen. En koskaan enää anna kellekään tuttavalle majoitusta ilman, että itse olen paikalla.

Vierailija
20/34 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap tuon varkaan puhelinnumero?

Ilmoita sille, että tavarat palautettava hetimiten.

Rikosilmoitus x päivänä, jos vaatteita et saa takaisin. Rikosilmoituksen voi tehdä netissä.

Vaihtoehto 2. Käske maksamaan rahat sulle niistä kuteista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme