En saa töissä oikein mitään aikaiseksi. Mikä auttaisi?
Tekemistä on ihan kivasti jokaiselle päivälle mutta kuitenkin niin että ne pitäisi pystyä tekemään kahdeksassa tunnissa. Sanoisin siis että työkuorma on sopiva. On sellaisia lyhyitä pieniä tehtäviä ja useamman päivän kokonaisuuksia mutta mä en saa noita pieniäkään tehtyä. Aloitan jotain ja 5 min jälkeen teen taas jotain muuta. Miten mä saisin itseäni johdettua paremmin?
Kommentit (6)
Kokeile pomodoroa (Googlea jos et tiedä) tai laita instrumentaalimusiikkia soimaan.
Mä teen kotitöitä välillä (olen etätyössä) niin sitten jaksan keskittyä. Tai teen taukojumppaa.
Kirjoita asiat paperille ja vedä yli sitten, kun olet saanut valmista. Konkreettinen teko, joka lyhentää listaa voi motivoida.
Jos on jotain aivotonta hommaa, laita musiikkia kuulokkeisiin ja tee samalla kun kuuntelet.
Vaikeille ja isoille yritä varata aika päivästä, jolloin olet virkeimmilläsi.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile pomodoroa (Googlea jos et tiedä) tai laita instrumentaalimusiikkia soimaan.
Ei ap mutta olen kokeillut pomodoroa useasti töissä ja ei onnistu kun ei saa edes sitä 25 min aikaa tehtyä rauhassa.
Niin kauan kun palkka juoksee, niin who cares? Relaa!
Kenelläkään ei ongelmia oman työn organisoinnissa tai vinkkejä miten toimia paremmin?