Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa töissä oikein mitään aikaiseksi. Mikä auttaisi?

Vierailija
09.06.2022 |

Tekemistä on ihan kivasti jokaiselle päivälle mutta kuitenkin niin että ne pitäisi pystyä tekemään kahdeksassa tunnissa. Sanoisin siis että työkuorma on sopiva. On sellaisia lyhyitä pieniä tehtäviä ja useamman päivän kokonaisuuksia mutta mä en saa noita pieniäkään tehtyä. Aloitan jotain ja 5 min jälkeen teen taas jotain muuta. Miten mä saisin itseäni johdettua paremmin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei ongelmia oman työn organisoinnissa tai vinkkejä miten toimia paremmin?

Vierailija
2/6 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pomodoroa (Googlea jos et tiedä) tai laita instrumentaalimusiikkia soimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen kotitöitä välillä (olen etätyössä) niin sitten jaksan keskittyä. Tai teen taukojumppaa.

Vierailija
4/6 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita asiat paperille ja vedä yli sitten, kun olet saanut valmista. Konkreettinen teko, joka lyhentää listaa voi motivoida.

Jos on jotain aivotonta hommaa, laita musiikkia kuulokkeisiin ja tee samalla kun kuuntelet.

Vaikeille ja isoille yritä varata aika päivästä, jolloin olet virkeimmilläsi.

Vierailija
5/6 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile pomodoroa (Googlea jos et tiedä) tai laita instrumentaalimusiikkia soimaan.

Ei ap mutta olen kokeillut pomodoroa useasti töissä ja ei onnistu kun ei saa edes sitä 25 min aikaa tehtyä rauhassa.

Vierailija
6/6 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun palkka juoksee, niin who cares? Relaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi