Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tällä on joku vielä, niin kerro mielipiteesi!;)

Vierailija
15.10.2006 |

Tiedän että olen humalassa...;) Mutta yksi asia on minusta käsittämätön...

Miten joku voi viedä 9kk vauvan päiväkotiin...???!:( Ymmärrän että kaikilla ei ehkä ole vaihtoehtoja (köyhä yh tmv. ) ja painotan että EN halua tuomita ketään....

Mutta minä en ymmärrä, miten joku voi viedä lapsensa, joka ei osaa puhua/kävellä hoitoon, ja lapsi viettää siellä ~9tuntia joka arkipäivä... ISe ei vain mene minun järkeeni... Itse en tuollaiseen ikinä kykenisi, mistä tahansa olisin valmis ennemmin luopumaan...!!!

Ja tiedän, että joskus 70-luvulla tuo oli yleistä ja että ihan normaaleja niistä lapsista kasvoi... Mutta miksi joku tekee niin vuonna 2006 Suomessa...?

Itse tunnen pari tälläistä tapausta, ja heillä syy on liian suuri asuntolaina:( Miksi pienempi asunto/vuokrakämppä ei kelvannut... Silloin olisi varaa hoitaa lapsi kotona...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut joskus pätkiä töissä päiväkodissa, ja sääliksihän siellä tuli sellaisia pieniä räkänokkia, jotka istutettiin johonkin pulkkaan tai vaunuihin koko ulkoilusession ajaksi ja jätettiin siihen kököttämään, ja muutenkin pyörivät siellä toisten jaloissa, isompien tyttöjen kotileikeissä " nukkeina" jne.

Eihän ne mukulat siellä nyt kuole kuitenkaan, sen todennäköisemmin kun kotonakaan (?), niin että kasvaahan ne siellä missä muuallakin. Itsestäni on vaan jotenkin hassua, jos joku ehdoin tahdoin hommaa lapsia, vaikka etukäteen tietää, että ei edes tahdo viettää aikaa heidän kanssaan.

Mulla ei kyllä ole lapsia itselläni, joten olen tietenkin automaattisesti jäävi sanomaan mitään mistään lapsiin liittyvästä... ;) Vaan kun nyt kysyttiin...

Vierailija
2/2 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta hoitajaa (lapsen vaikea kiintyä kehenkään) ja suuret ryhmät. Perhepäivähoito näin pienelle parempi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla