Oletko saanut koskaan nukkuessasi orgasmia
Kommentit (10)
mut yhdynnässä en koskaan! Ainoo emätinorkku tulee siis unessa, itse masturboidessa saan klitorisorgasmin.
eroottista unta, ja kun olen herännyt (yleensä " orgasmin" jälkeen) niin olen ollut TODELLA kostea....;)
Uskoisin että olen saanut orgasmin unissani, sillä kun herään on olo ollut samanlainen kun seksin jälkeen...;) Eli tuntuu ihan siltä kun olisi rakastellut, vaikka kaikki on vain unta...
Kuulemma olen myös voihkinut unissani, joskus mieheni sanonut niin, ja herätessäni olin ihan märkä:)
En kyllä muista mitään edeltäneitä unia (vaikka muuten kyllä eroottisia unia näenkin). Kyllä silloin on tullut herätettyä mies jatkoille.... :)
Vaikka mies ei liikkunut, niin tunsin unen läpi orkun tulevan. Sen jälkeen olen saanut näitä aina silloin tällöin ihan yksikseni nukkuessanikin.
Ja tosiaan se orgasmi on ihan korvien välissä, tämä todistaa sen.
Herään siihen hätkähtäen ja tunnen alapäässä " tykytystä" enkä tiedä onko se orgasmin jälkeen tulevia " supistuksia" vai olenko vain niin kiihottunut..
Ja toi kerta oli mun ainoa emätinorgasmini, joten ehkä se joskus onnistuu oikeasti.
Tunne on tosi mahtava ja olo on rentoutunut sen jälkeen. Olen joskus herännyt sellaisella hetkellä että alapää sykkii, supistelee ja jalat sätkii.
Tosin suurin osa tullut raskausaikoina, muuten tosi harvoin. Jostain syystä odottaessa aina näen usein seksiunia ja sitten herään orgasmiin ja sen aiheuttamaan kovaan supistukseen.
saanut, mutta en tiedä onko se tapahtunut oikeasti vai näinkö vain sen unessa.