Oltiinko me 80-luvulla yhtä hirveän näköisiä kuin nämä nykytytsyt pillifarkuissa ja tennareissa?
Kommentit (13)
Olisit voinut antaa mun elää muistelmissani, että ME olimme sentään stylen näköisiä verrattuna näihin nykytyttöihin. Meillä taisi olla vaaleansiniset raidatkin hiuksissa hiusmascaralla tehtynä. Ugh.
Suosikista otettu keskiaukeama enkun kirjan päällä, ja siinä oli Matti nykänen. Mulla oli myös iki-ihana toisen sivun siilitukka, johon oli värjätty ja leikattu shakkiruudukko. Vaude vau!
Mä olin tosi kateellinen, se oli NIIN hieno. Me tehtiin kaverin kanssa vaan mustalla spriiliukoisella tussilla itse raitoja otsatukkaan sen hiusmascaran lisäksi. Ou mai gaad.
Mutta mua vaivaa että MITÄ ME OLLAAN OIKEIN AJATELTU kun ollaan vedetty sellaiset pillifarkut jalkaan ja sitten tennarit tai lenkkarit jalkaan? Nyt kun muistutit vielä noista olkatoppauksista niin mulla tekee melkein heikkoa. Elämäni kasariklovnina.
Ehkä me ne pillifarkut siksi vedettiinkin jalkaan.
että kai se peiliin katsominen sitten oli jotenkin valikoivaa?
Muovikorvikset olivat muuten kanssa ihan hirveitä. Niitä jumalattoman kokoisia pyöreitä muovikiekkoja korvissa joka kuvassa, mitä mä olen oikein ajatellut? (Duran Durankin lisäksi?)
Mutta ne ihanat musta-valko raidalliset housut.. Ja väljät kilpikonna kaulukset..
Olisi kannattanut vähän ujostella kyllä, mutta ei noita estoja pukeutumisen suhteen kyllä tainnut olla.
Ihanat kasariajat tulevat mieleen. Kyllä me oltiin yhtä hirveitä, sillä eroituksella, että meidän pillifarkuissamme oli vyötärö kainaloissa, ja mieluummin vyöllä kurtattu.
..Kim Wilden kuva mukana; Leikaa mut tännnäköseks!!!:O).
Ja kun mennään 20 vuotta eteenpäin, me oksennetaan niille kuville joissa meillä 2000-lukulaisilla on housut joista persvako paistaa....
Mustat pillifarkut ja musta kilpikonnakauluksinen melkein polviin ylettyvä neule jossa vyötäröllä musta leveä punos vyö (se oli kaikkien mielestä TOSI hieno,mun eno toi sen barcelonasta... öööh...) ja nilkkurit joissa korkoa ja sellaiset ihme lerpattimet varsissa jotka käännettiin alaspäin... Tää oli kuin joku sotisopa,aina päällä (paita ja farkut saattoi vaihtua,olla jopa erivärisiä,mut sama tyyli... ja tää musta oli suosikki!!)
ISOT neon väriset roikkuvat killuttimet ja reikiä 4-5 per korva..
Kynällä piirrettiin käsiin merkkejä ja väritettiin yliviivaustussilla...
sellaiset Dingo-nilkkurit (korottomat) sähkönsiniset. Ja niitä housuja oli tosi vaikea saada jalkaan sen nilkan kohdasta, oli sen verran tiukat. Sitten vielä sähkönsinistä ripsiväriä silmiin ja kunnolla kajalia
Muista ne tukat ja olkatoppaus-yläosat pillifarkkujen kanssa. Siitä vaan Kajagoogoo soimaan!