Milloin teillä on viimeksi ollut hiuksissa takku?
Toisessa ketjussa joku sanoi, että oli joutunut leikkaamaan takkuja saksilla. Itseltään. Aikuiselta ihmiseltä.
Tuleeko teille muka takkuja???
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin tulee jatkuvasti, joudun leikkaamaan, olen vaihdevuosissa, ja päänahan ongelmat vaativat sellaisia pesuaineita, ettei tuo hapertunut tukka näytä kestävän.
Osta Tangle Teaser harja ($1.25/ Dollar Tree), lahtee takut.
Minulla oli vielä viikko sitten vyötärölle ulottuvat luonnonkiharat paksuhkot hiukset, joihin saattoi tulla pesun jälkeen takkuja. Minulla oli todella hyvää Joicon hiusmaskia, joka toimi hiuksissani hyvin, mutta nyt tuotetta ei enää löydy mistään.
Olen ostanut varmaan neljä erilaista olevinaan laadukasta hiustenhoitotuotetta ja -naamiota, mutta en ole mitenkään vakuuttunut niistä vielä, Olaplexinkaan naamio ei ollut sitä mitä toivoin. En muista koska olisin selvitellyt hiuksia saksien kanssa. Nyt hiukseni ovat 15 cm lyhyemmät ja helppohoitoiset.
N48
Viimeksi tiistaina oli isompi takku. Kävin saunassa ja pesin hiukset. Olin kyllä harjannut hiukset ennen sinne saunaan menoa, mutta nyt on sitten näköjään sulkasatokausi päällä, niin hiustenpesun jälkeen olikin iso takku latvassa.
Tänään sitten taas ei ollut, vaikka ihan samat kuviot oli: harjaus, saunaan ja sitten hiustenpesu.
Aina ei voi voittaa.
Minulla on siis erittäin ohut ja erittäin kihara tukka. Joudun silloin tällöin leikkaamaan takun pois hiuksista, parempi niin kuin että repisin sitä loputtomiin auki.