Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island UK kausi 8

Katsoja
09.06.2022 |

Jee, love island UK alkaa 20.6 , on mun kesäsarja.

Tässä maailmantilanteessa, jota kevyempää hömppää välillä.

Kommentit (274)

Vierailija
181/274 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävimmät Luca ja Dami. Kummatkin sai kolme piirakkaa naamaansa. Muut pojat eivät saaneet yhtään piirakkaa.

Gemma on niin kiltisti ja Luca draamakuningas. Ihan turhasta vaahtoaa.

Gemmasta on kiltteys kaukana. Hän on sellainen hiljainen manipuloija. Vittuilee muiden kautta niin, että sitä ei tyhmempi huomaa.

Vierailija
182/274 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävimmät Luca ja Dami. Kummatkin sai kolme piirakkaa naamaansa. Muut pojat eivät saaneet yhtään piirakkaa.

Gemma on niin kiltisti ja Luca draamakuningas. Ihan turhasta vaahtoaa.

Sekä Luca että Dami olivat aluksi ok, mutta mitä pidemmälle sarjaa katsoo, sitä ällömpiä molemmat ovat. Mitä tästä opimme; älä koskaan luota ensivaikutelmaan.

Lucasta tulee muuten ulkoisesti (kasvoista) mieleen hiukan Westlifen Kian Egan (nuorempana).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/274 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää itse, en oikein välitä toisiltakaan kun arvostellaan ulkonäköä. Mitä h***ksen väliä on pään tai nenän koolla, pituudella .

Luonne ja käytös on loppupelissä millä on merkitystä.

- eli Luken käytös on ala-arvoista, ja Andrew oli todellakin fiksu ( maanantai jaksossa), löytyi vihdoinkin sitä sisua.

Minä niin toivon , että Gmma heittäisi Luken mäkeen. Muttei tule niin tekemään koska, loppu on niin lähellä.

Mut eipä siinä mitään, Luke kerää symppis pisteitä Andeweille ja Tashalle 😍

No nimenomaan tässä ohjelmassa ulkonäölläon aivan ratkaisevan suuri merkitys. Vai miksiköhän valtaosa osallistujista on parannellut keinotekoisesti ulkonäköään eikä ohjelmaan ole mitään asiaa katutason turvonneilla ja harvatukkaisilla finninaamoilla?

Vierailija
184/274 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkeja ovat Ekin-Su ja Davide. Tuskin viihtyisin itse kummankaan seurassa hetkeä kauempaa, mutta ovat pariskuntana jotenkin hauska. Kaksi itsekeskeistä ja omahyväistä ihmistä, jotka kuitenkin vaikuttavat koko ajan aidommin kiinnostuvat toisistaan. Heillä on myös sellaista naljailua ja vitsailua keskenään, joka muilta pariskunnilta tuntuu puuttuvan kokonaan. 

Inhoan Lucaa ja Gemmaa. Gemma vaikuttaa ainoastaan ylimieliseltä pikkutytöltä, joka kuvittelee ihan liikaa itsestään ja kiinnostavuudestaan. Istuu paikoillaan kuin patsas, mitään aitoja tunteita ei välity katsojille. Välillä heittää sellaisia inhottavia verbaalisia tikareita muiden suuntaan. Luca taas vaikuttaa koulukiusaajan prototyypiltä eikä ole yhtään niin fiksu kuin kuvittelee olevansa. Onnistuu manipuloimaan muita ainoastaan, koska muut ovat vielä yksinkertaisempia. On myös sitä tyyppiä, joka kiusaa ainoastaan heikompiaan. Ei jatkoon. Feikin oloinen ja tylsä pari. 

Vierailija
185/274 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILERIVAROITUS

SISÄLTÄÄ PALJASTUKSIA

Tänään on finaali.

Ekin-Su ja Davide ovat vedonlyöjien suosikit.

Muut finaaliparit ovat Tasha & Andrew, Intiyah & Dami sekä Gemma ja Luca.

Luca on pilannut parin mahdollisuudet voittoon. Hän on todella lapsellinen ja mustasukkainen pikkupoika.

Vierailija
186/274 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luca ja Dami Näyttivät olevansa kiusaajia, ensin mollaavat ja sitten pyydellään anteeksi.

Anteeksi pyyntöä ei tehdä julkisesti, mutta haukkuminen kyllä onnistuu julkisesti. Ällö tyyppejä.

Gemma on koko saari-ajan vain ollut kuin Mona-Lisa hymyilee vienosti, ei puhu eikä pukahda.

Hyvä taktiikka selvitä finaaliin.

Tasha & Andrew, aidoin pari kuitenkin.

Vierailija
187/274 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Billy kuvailemassa tunteitaan Danicaa kohtaan: "There's clearly like a sexual attraction there, there's clearly a BANTER attraction there" :D 

Vierailija
188/274 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikkeja ovat Ekin-Su ja Davide. Tuskin viihtyisin itse kummankaan seurassa hetkeä kauempaa, mutta ovat pariskuntana jotenkin hauska. Kaksi itsekeskeistä ja omahyväistä ihmistä, jotka kuitenkin vaikuttavat koko ajan aidommin kiinnostuvat toisistaan. Heillä on myös sellaista naljailua ja vitsailua keskenään, joka muilta pariskunnilta tuntuu puuttuvan kokonaan. 

Inhoan Lucaa ja Gemmaa. Gemma vaikuttaa ainoastaan ylimieliseltä pikkutytöltä, joka kuvittelee ihan liikaa itsestään ja kiinnostavuudestaan. Istuu paikoillaan kuin patsas, mitään aitoja tunteita ei välity katsojille. Välillä heittää sellaisia inhottavia verbaalisia tikareita muiden suuntaan. Luca taas vaikuttaa koulukiusaajan prototyypiltä eikä ole yhtään niin fiksu kuin kuvittelee olevansa. Onnistuu manipuloimaan muita ainoastaan, koska muut ovat vielä yksinkertaisempia. On myös sitä tyyppiä, joka kiusaa ainoastaan heikompiaan. Ei jatkoon. Feikin oloinen ja tylsä pari. 

Ihanasti analysoitu.

Ekin-Sulla ja Davidella on tosiaan mieletöntä kemiaa, sekä sellaista kuumaa seksisähköä että just suloista, ilkikurista kujeilua, että ei taida monikaan noista tavan briteistä taipua sellaiseen. 

Luca ja Gemmakin just semmosia totisia pökkelöitä, kuin vanha aviopari, mutta vain negatiivisessa mielessä. Gemma hapannaamoinen tuomitsemassa kaikkia muita ja Luca kuin äreä mustasukkainen vanha ukko. Kuvittelevat olevansa joku villan virallinen The Pari, kuningaspari joka ylhäisyydestään tulee tuomitsemaan alamaisiaan. Gemma tosiaan sentään fiksun oloinen, mutta käyttää sitä manipulointiin. Luca taas on suht yksinkertainen, vaikka kuvitteleekin olevansa todella nokkela poika.

Vierailija
189/274 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee sääli tuota Tashaa. Tyttö on vasta 23 ja tuolla tuntuu jätkillä olevan joku kiusaajajengi hänen varalleen.

Dami ja Luca dissanneet häntä jo viikkojen ajan.

Ei tuolla ennen ole moista ollut.

Voitko tarkentaa millä tavalla Tashaa on kiusattu? En ole huomannut. Sitä vastoin hän itse vaikuttaa olevan aika lailla biaaaaatsch. Luulee itsestään aivan liikoja.

Mun mielestä tosi herttainen tyttö. Kyllä mä olen myös huomannut tuon toisten kiusaamisen ja ihmettelen miksi näin? Ovatko muut kateellisia vai mikä syy?

Vierailija
190/274 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee sääli tuota Tashaa. Tyttö on vasta 23 ja tuolla tuntuu jätkillä olevan joku kiusaajajengi hänen varalleen.

Dami ja Luca dissanneet häntä jo viikkojen ajan.

Ei tuolla ennen ole moista ollut.

Voitko tarkentaa millä tavalla Tashaa on kiusattu? En ole huomannut. Sitä vastoin hän itse vaikuttaa olevan aika lailla biaaaaatsch. Luulee itsestään aivan liikoja.

Mun mielestä tosi herttainen tyttö. Kyllä mä olen myös huomannut tuon toisten kiusaamisen ja ihmettelen miksi näin? Ovatko muut kateellisia vai mikä syy?

Juu ovat varmaan KATEELLISIA(🙄) kun Tasha vaan tyytyy olemaan heidän kaverinsa "tyttöystävä", koska parempaa ei ole tarjolla.

Ymmärrän hyvin, että vitutt@@ kattella vierestä.

Vierailija
191/274 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitämitä?! - - alkaako Davide pehmenemään😉

Ensimmäisen kerran näin hänen käytöksessä muutakin kuin itsekeskeistä itsensä glorifiointia..

Ehkä hänestä voi sittenkin vielä kasvaa ihan aikuinen mies, kunhan elämä vielä jonkun vuosikymmenen tönii jalustaa, jolle on itsensä nostanut - tai veikkaan, että tyypillinen italialainen äitimamma nostanut..

Vierailija
192/274 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ LUE PITEMMÄLLE, JOS ET HALUA TIETÄÄ LOPPUTULOSTA

-

-

-

The Italian Stallion ja the Turkish Delight eli Davide ja Ekin-Su voittivat 💕

Gemma ja Luca jäivät kakkospariksi.

Vierailija
193/274 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ällöbilly häädetään seuraavaksi👍

Vierailija
194/274 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa toi spoilereiden julkaisu! Ei auta enää siinä vaiheessa sanoa, että älä lue pidemmälle, kun silmä nappaa jo ne nimet sieltä. Kyllä jokainen joka haluaa, saa voittajat ihan itse selville. Itse haluan katsoa Suomen tahtiin ja tekstityksillä. Ylläpito voisi bännätä tän joka tänne spämmää noita tuloksia.

Vierailija
195/274 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kiitos vaan sille, joka paljasti jo voittajan. Taidan jättää tämän kauden seuraamisen tähän. Jatkossa tajuan olla tulematta tänne lukemaan kommentteja kesken kauden, kun jonkun on se yllätys näköjään pilattava . Olisi vaan ollut kiva höpötellä sarjasta tuoreeltaan jakson nähtyään muiden sitä seuraavien kanssa. Mutta jonkun täytyy aina näyttää kuinka on parempi kuin muut, kun seuraa brittitahtiin ja tietääkin jo voittajat. Toivottavasti sulle tuli edes hyvä mieli, kun paljastit voittajat pilaten muiden katsomiselämyksen.

Vierailija
196/274 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Tasha on huomion kipeä pikku likka. En tykkää yhtään ton tyyppisistä ihmisistä, koko ajan sais olla varpaillaan sen lähellä koska se alkaa itkeen. Se on myös henkistä väkivaltaa. Kaikkien pitäisi pyytää siltä koko ajan anteeksi tai se ei pysty elämään, muut joutuu kannattelemaan sitä.

Vierailija
197/274 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Tasha on huomion kipeä pikku likka. En tykkää yhtään ton tyyppisistä ihmisistä, koko ajan sais olla varpaillaan sen lähellä koska se alkaa itkeen. Se on myös henkistä väkivaltaa. Kaikkien pitäisi pyytää siltä koko ajan anteeksi tai se ei pysty elämään, muut joutuu kannattelemaan sitä.

Samaa mieltä. Raskas persoona. Villan asukkaiden pitää anella katsojienkin puolesta anteeksi, kun Tasha jatkuvasti häntäpäässä suosikkiäänestyksissä. Ei muut samassa asemassa olevat tee isoa numeroa asiasta. Ai niin, mutta kun Tasha nyt vaan on niiiiin herkkä. Niih.

Vierailija
198/274 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄLÄ LUE PITEMMÄLLE, JOS ET HALUA TIETÄÄ LOPPUTULOSTA

-

-

-

The Italian Stallion ja the Turkish Delight eli Davide ja Ekin-Su voittivat 💕

Gemma ja Luca jäivät kakkospariksi.

Sä olet kyllä aika ääliö. Näin jo viime yönä, heti tuoreeltaan, tuloksen, mutta ei käynyt edes mielessä, että pitäisi tänne tulla se julistamaan.

Vierailija
199/274 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kauhea yllätys että sarja kuin sarja niin AINA tänne tulee ensimmäisenä tieto voittajasta! Eli ei todellakaan kannata avata mitään nettiä jos ei halua tietää..

Vierailija
200/274 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt näkemään mutta köniin pitäisi ton tyypin saada. En siis tule tähän ketjuun enää.

Teitähän jää tosi monta tähän ketjuun. Tehkää muut samoin niin saa yksin kirjoitella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi