Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko nälänhätä? Hamstraatko elintarvikkeita? Polttoainettta? Muita varusteita?

Ei huolta hurjempaa.
09.06.2022 |

Hinnat kallistuat , inflaatio kasvaa.
Puutteita tulossa vähän siitä, tästä ja tuosta.
En silti usko että maailmaa kohtaa suurkato tai nälänhätä. Ei nykyaikana.
Jos jokin tavara/tuote uupuu, ihmiset kyllä oppivat vikkelästi korvaamaan sen toisella. Mikään tuskin kokonaan katoaa, vaikka väliaikaisesti saattaa muutuua tyyrimmäksi hankkia.

Hamstraatteko tuotteita inflaation varalta?

Minulla on parikin ystäävää jotka säilövät kaapit ja kellarit täyteen ruokaa ja taloustarpeita amerikan shtf - hupsujen malliin. Onhan sitä hamstraamista hauska seurata sivusta. Maailmanlopun odotus tuntuu olevan joillakin ihmisinä taas trendaavana.

Toisaalta mmärrän kyllä ihmisten huolen mahdollisesta tulevasta puuttesta. Varsinkin perheelisten hamsatraus on aivan ymmärrettävää kun pitää pitää ajatella muitakin kuoin vain omaa napaansa. Ja jokainenhan tekee rahoillaan ja omaisuudellaan mitä itse tykkää, ei siinä mitään.

Itselläni on pienen pieni kotivara. Preppaus ja isot varastot ahdistavat.
Liikaa roinaa nurkissa lojumassa ei passaa silmälle eikä mielelle. Elän yksin joten, kituuttaminenkin onnistuu jos ruuasta tulee pula. Sähköt korvaan tarvittaessa pattereilla ja kun ne ovat lopussa, olen sitten pimeässä.
Vesi ei suomesta lopu joten sitä en hamstraa edes kotivaraan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi