Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Edelleen väitän, että Örkki voisi olla Antti Tuisku. Antti pitää talvesta.
Voisko Örkki olla Jarkko Niemi?
Örkin vihjeet viittaa Porilaisuuteen Jospa se on Jorma UOTINEN. No kait se on se Tuure kuitenkin. Robiniakin mietin mutta se laulaa paremmin. Toivottavasti kukaan noista ei ole Vappu tai Erkku. Niitä kun näkee ihan tarpeeksi.
Hoksasin äsken, et Örkki voi olla Konsta Hietanen
Vierailija kirjoitti:
Vois. Sama on käyny mullaki mielessä
Vierailija kirjoitti:
Edelleen väitän, että Örkki voisi olla Antti Tuisku. Antti pitää talvesta.
Tuisku on 171 pitkä vai pitäskö sanoa lyhyt.
Tuskin Antti onÖrkki. Vihjeetkään ei sovi patsi se talvi vihje.
Ajattelin että Party Animal ois Joelin Loukamaa. Vihjeet sopis häneenkin. mutta kai se on Chasi kun panelistitkin niin sanoo.
Miten Örkistävoi tulla Konsta Hietanen mieleen. Vihjeet viittas porilaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois. Sama on käyny mullaki mielessä
Jarkko on Tuusulasta, miten villikoirat liittyy Tuusulaan, entä yö ikuinen? Tehdään ny asia selväksi...
Villikoirat = Dingo joka on porilainen bändi
Yö ikuinen = Yö yhtye joka on Porista
Pimeästä luolasta valoon = kaapista ulos eli kertonut olevansa homo
Tanssien valoon = Tanssii tähtien kanssa kisaan osallistuminen
Hivenen pelätty kummajainen = erilaisuuden pelko josta kertoi vuoden 2019 Suomi-Areena keskustelussa.
Palkinnot:
- QX Gay Gaalassa Vuoden homoksi helmikuussa 2017
- Kolmas TTK kisassa vuonna 2018
- Eurooppanuoret valitsivat Boeliuksen toukokuussa 2018 vuoden nuoreksi eurooppalaiseksi.
- Porin kaupunki palkitsi vuonna 2016 Tuure Boeliuksen vuoden Nuori porilainen -tittelillä
Jossain ohjelmassa kertoi ettei ole taikauskoinen, sitä ohjelmaa en ole löytänyt
Jotkut jättää limavanaa - jotkut pitävät häntä oksettavana ihmisenä
Talvi pitäminen - syntynyt tammikuussa
Vieläkö täällä löytyy epäilijöitä Banaanin henkilöllisyydestä. ;)
Telemark ekassa esityksessä
Parhaimpana vuonna 200 reissupäivää
Rengaspainemittari
Keijunsiivet=kuningaskotka viittaus
Afterski
Oluttuoppi
Laskettelulasit
Neliapila mummolan nurmelta
Kultalevy=saavuttanut kultalevyn hyväntekeväisyys satuäänikirjalla lukuisten muiden urheilijoiden kanssa.
233,5 = pisin hyppy minkä pysynyt pystyssä mäkihyppyssä.
Nämä kaikki sopii vain Kimi Räikköseen.. ei vaites, en tohi sanoa nimeä ääneen kun tästä niin paljo aiemmin tingattu kuka on, mutta luulen että moni on perillä ketä tarkoitan.
Tämä hahmo on minulle ensimmäinen jonka itse keksin ilman keskustelupalstoja ja jo eka lähetyksessä. Jälkeen tunnistin Sammakon jo ekasta liikkeestä.
Unohtu että lähti nuorena julkisuuteen eli 16 vuotiaana otti elämän omiin käsiin.
Liikaa örkki vihjeitä ei muista kaikkia. Tanssi Adam Lambertin kanssa (yksin mutta kanssa)
Ja yks örkki vielä... ottanut kantaa asioihin
Örkki videossa vihje sadat tuhhannet seuraa örkin kommelluksia - youtube videot, some
Mitä ihmettä monet täällä oikein väittävät... Örkin äänenkäyttö, äänenmuodostus on täysin erilainen kuin sipittävällä Tuure B:llä!! Mä teen työkseni äänijuttuja ja voin ihan tasan tarkkaan sanoa, että Örkki EI ole Tuure B.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä monet täällä oikein väittävät... Örkin äänenkäyttö, äänenmuodostus on täysin erilainen kuin sipittävällä Tuure B:llä!! Mä teen työkseni äänijuttuja ja voin ihan tasan tarkkaan sanoa, että Örkki EI ole Tuure B.
Kun maski lähtee niin tuure örkistä kuoriutuu
Bile susi hämmentää uudessa videossa.
Vastaus on ERIN helppo. Ei kai Erin Anttila sentään. Jos etsivät lähtee tälle tielle niin menevät Anttilaan, joita ei ole enää.
Minusta Örkillä on Matti Mattssonin ääni ja vihjeet sopivat joka kerta yhä enemmän häneen.
Kyllä hodarin vihjeet ovat niin selkeästi Nelli Matulaan viittaavat, ettei siitä enää pitäisi epäilystä olla. Se vitosten ja seiskojen sekoittaminen nyt viimeistään asian ratkaisi.