Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Örkki ei ole ammattilaulaja.
No kun se on Wallu Valpio. Turkissa asustelee pienessä majassa puolet vuodesta, en vaan tiiä onko siellä dingoja ulvomassa. Ääni paikoin samalla tavoin käheä.
Wallu Valpio on muuten musikaalinen ja yllättävän hyvä laulaja. Soittaa ainakin rumpuja. Osa vihjeistä sopii häneen hyvin. Voi hyvin olla Örkki.
Oletko yhtään kuunellut youtubesta hänen laulantaa. Ei ole yhtään sama ääni.
No niinhän mä juuri kirjoitin, että hän on yllättävän hyvä laulaja ja muusikko. Livenä olen kuullut ja Wallu pystyy muuttamaan ääntänsä, hän on oikeasti taitava siinä.
Ei Wallu kovin hyvä muusikko ole. Äänikään ei ihmeellinen ole. En usko että riittää Örkiksi. Se satulinna kuulosti vähän Wallulta, mutta en usko että kyseessä on Wallu tämän viimeisimmän räpin perusteella.
Örkki on Tuure, ei Wallu. Turhaan kuitenkin parjaat Wallua. Vaikka ei pitäisi hänen persoonastaan, niin kyllä hän silti on musikaalisesti lahjakas.
Wallu on itse sanonut ettei ole musiikillisesti kovin lahjakas. Mutta saathan sinä olla mitä mieltä haluat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun se on Wallu Valpio. Turkissa asustelee pienessä majassa puolet vuodesta, en vaan tiiä onko siellä dingoja ulvomassa. Ääni paikoin samalla tavoin käheä.
Wallu Valpio on muuten musikaalinen ja yllättävän hyvä laulaja. Soittaa ainakin rumpuja. Osa vihjeistä sopii häneen hyvin. Voi hyvin olla Örkki.
No niinhän mä juuri kirjoitin, että hän on yllättävän hyvä laulaja ja muusikko. Livenä olen kuullut ja Wallu pystyy muuttamaan ääntänsä, hän on oikeasti taitava siinä.
Ei Wallu kovin hyvä muusikko ole. Äänikään ei ihmeellinen ole. En usko että riittää Örkiksi. Se satulinna kuulosti vähän Wallulta, mutta en usko että kyseessä on Wallu tämän viimeisimmän räpin perusteella.
Örkki on Tuure, ei Wallu. Turhaan kuitenkin parjaat Wallua. Vaikka ei pitäisi hänen persoonastaan, niin kyllä hän silti on musikaalisesti lahjakas.
Wallu on itse sanonut ettei ole musiikillisesti kovin lahjakas. Mutta saathan sinä olla mitä mieltä haluat!
Wallulla on itseironiaa. Tietää olevansa lahjakas, mutta ei halua mainostaa sitä.
Toivottavasti etsivät lopettavat noitten aasi ehdotusten viljelyn. Ne on hauskoja mutta samalla säälittävän noloja. En voi olla nyt pohtimatta, että kenet ne tällä kertaa yrittää änkeä ja tunkea jonkun hahmon sisään. Jos yksikään etsivä yrittää tunkea esimerkiksi seuraavaa henkilöä jonkun hahmon sisään niin etsivät pitäisi tuomita kahdeksi vuodeksi siivouskomeroon.
- Niko Saarinen
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti etsivät lopettavat noitten aasi ehdotusten viljelyn. Ne on hauskoja mutta samalla säälittävän noloja. En voi olla nyt pohtimatta, että kenet ne tällä kertaa yrittää änkeä ja tunkea jonkun hahmon sisään. Jos yksikään etsivä yrittää tunkea esimerkiksi seuraavaa henkilöä jonkun hahmon sisään niin etsivät pitäisi tuomita kahdeksi vuodeksi siivouskomeroon.
- Niko Saarinen
Niko Saarinen on Hodari. T: Jenni
Hei oispa Hodari Tunna. Tänään ääni kuulosti ihan samalta kuin Kruunalla (oletetaa että Kruuna ja Klaava oli Tunna ja Riku) niin olisi sellainen hyvä jekku!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wallulla on itseironiaa. Tietää olevansa lahjakas, mutta ei halua mainostaa sitä.
Missä hänen lauluaan voi kuulla? Sen yhden Kulkurin valssin olen kuullut Takorautaa -albumilla, mutta ei Wallu ainakaan siinä säväytä, ääni riittää juuri ja juuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä hänen lauluaan voi kuulla? Sen yhden Kulkurin valssin olen kuullut Takorautaa -albumilla, mutta ei Wallu ainakaan siinä säväytä, ääni riittää juuri ja juuri.
Täällä joku trollailee Wallun musikaalisuudesta ja joku toinen jaksaa vängätä vastaan. Wallu ei edes liity tähän ketjuun mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Niko Saarinen
Niko Saarinen on Hodari. T: Jenni
Örkki voisi kyllä olla Niko Saarinen vihjeiden perusteella.
Jos Örkki on Boelius, niin ihmettelen kyllä sitä vihjettä, jossa väitetään jotain, että hänen kaltaisia pelätään.
Ei kyllä homoja pelätä. Mut jotkut ei vain suvaitse homoja/lesboja.
Jos joitakin ihmisiä pelätään, niin tummaihoisia ja/tai tatuoituja.
Kai se on uskottava.et Örkki on Tuure kun niin moni täällä on varma asiasta ja kyllä tääl paremmin tiedetään mitä noi panelistit.
Minäpä kävin nyt oikein kuuntelemassa Tuuren laulua ja kyllä hän aika matalalta laulaa. Roimasti autotunea hänen biiseissään kyllä on. Mutta ihan hyvin saattaisi olla Örkki ja vihjeet sopii.
Tuure on Porista ja Örkin vihjeet viittasi Poriin. Miten noi panelistit on pihalla paitsi Kristoffer. Ainoa joka edes yrittää arvailla eikä heittele hatusta mitä sattuu kuten muut.
Örkki on Aki Manninen. Kaikki vihjeet sopii täydellisesti.
Örkki on äänen, liikkumisen, vihjeiden ja pituuden perusteella Tuure Boelius. Hartiat noin 10cm Ileä alempana.
Vierailija kirjoitti:
Kai se on uskottava.et Örkki on Tuure kun niin moni täällä on varma asiasta ja kyllä tääl paremmin tiedetään mitä noi panelistit.
Se vaan ihmetyttää ettei etsivät osaa yhdistää palapeli paloja yhteen vaikka ne on selvästi kerrottu. Tulen sieltä mistä... Villikoirat = Dingo = Pori ja Ikuinen yö = Yö yhtye = Pori, sitten on
Pimeästä valoon = tiedon kertominen julki = kaapista ulos, Tuure osallistunut TTK kisaan.
Lähtenyt julkisuuteen nuorena. Monet pitää häntä yöks ihmisenä (limavana vihje) Tanssi yksin Lambertin tahtiin (tavallaan kanssa) Ottanut kantaa asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Örkki on äänen, liikkumisen, vihjeiden ja pituuden perusteella Tuure Boelius. Hartiat noin 10cm Ileä alempana.
Miehen pituus voi jatkua jopa 21 vuotiaaksi asti. Jos hän oli esim 170cm kun oli 16 vuotias niin hän voi olla 21 vuotiaana 180, teoriassa.
Sanoin jo aiemmin Örkkiä Manniseksi😁Vihjeet täsmää häneenkin
Aki manninen - hiljainen huone
Mutta ei lauluääni.
kun ette hoksaa niin paljastan että HODARI on upea kaunis Tarja Turunen.vihjeenä kattokaa käsien liikkeitä.
Örkki hän en kuitenkaan ole.