Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu avioeroon

avuton
09.06.2022 |

Kuulemma asiat ovat ihan hyvin.
Just. Viimeiset 7 vuotta on käytetty väkivaltaa (henkistä ja fyysistä), petetty, ja aina noiden jälkeen pyydetty ja annettu anteeksi. Nyt minusta on alkanut tuntumaan siltä etten jaksa enää. Pakko avautua jonnekkin.
Tapasimme vuonna 2015. Aluksi oli mukavaa, juttelimme kaikesta avoimesti, harrastimme yhdessä kaikkea, käytiin kerran vuodessa Italiassakin. Mutta nyt on tullut mitta täyteen.
Kaiken tämän kokemani vääryyden jälkeen minusta on alkanut tuntumaan että ainut vaihtoehto on se että minä lähden, katoan.
Mutta en uskalla. Enkä minä halua kuolla.
Ja haluaisin erota. Haluan sitä enemmän kuin mitään muuta. Sinkkuelämää. Jotain erilaista. Ei tarvitse enää ajatella että milloinkohan joutuu hakatuksi tai petetyksi. Mutta.
Mieheni ei suostu, hänen mielestään meillä on täysin terve suhde ja kaikki on tähän mennessä sujunut täydellisesti. Olen täysin eri mieltä.
Vuonna 2018 hän löysi uuden naisen. Hän pyysi tämän jälkeen minulta anteeksi ja sanoi ettei tämä toistu. Voi hemmetti oikeasti, en luota enää keneenkään 100%.
En tiedä mitä voisin tehdä. Itken. Olen avuton ja minusta tuntuu että haluaisin vain eroon hänestä. Onneksi emme hankkineet lapsia, tämä olisi heille ihan liikaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet että sinun pitää saada mieheltäsi lupa eroon?

Vierailija
2/9 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopuero ei teillä onnistu joten toteutat sen yksin. Valmistelet salaa. Muutat salaiseen osoitteeseen. Lähtösi on ilmoitusasia miehelle mutta et jää hänen kanssaan meskustelemaan kahdestaan milloinkaan. Oisko turvakoti mahdollisuus? Etsi tukea ja apua, älä jää liittoon jossa sinua pahoinpidellään henkisesti ja fyysisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaanko Suomessa edelleen puolison lupa eroon? Tämä oli minulle ihan uutta. Toki tekosyy se on tuokin.

Vierailija
4/9 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just - sanoo avuton.

Vierailija
5/9 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no teillä on varmaan aukeava ovi? Siitä vaan pihalle.

Vierailija
6/9 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmottii sitten tänään....

Vierailija
7/9 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei miehen tartte suostua avioeroon, sen saa yksipuolisesti hakemalla.. Senkun haet sitä eroa vaan, saat sen harkinta-ajan päätyttyä kun jätä jatkohakemuksen vaikka mies vastustaisi.

Vierailija
8/9 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitaanko Suomessa edelleen puolison lupa eroon? Tämä oli minulle ihan uutta. Toki tekosyy se on tuokin.

Ei tarvita, avioeroa voi hakea yksin. PItkittää voi toinen osapuoli kyllä, mutta avioeron saa kyllä aina halutessaan.

Vierailija
9/9 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeksi: Avieron saa Suomessa vaikka puoliso vastustaisi. Mitään lupaa ei tartte saada eikä ees etukäteen ilmoittaa että hakee eroa.

Sä tarviit vaan pankkitunnukset eron hakemiseen

https://www.suomi.fi/palvelut/lomake/avioerohakemus-karaja-ja-hovioikeu…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme