Paljon saat asumistukea?
Kommentit (33)
Yksin asun.Kerrostaloyksiö.Vuokra +vesimaksu 412€.Asumistuki 260€/kk.
En saa yhtään. Olen osa-aikatyössä ja saan 900 euroa palkkaa (50% työaika) + mahdolliset lisätunnit päälle ja pari sataa euroa soviteltua päivärahaa. Olen lapseton ja asun yksin. Vuokrani on 550 euroa. Kelan mielestä tienaan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
En saa yhtään. Olen osa-aikatyössä ja saan 900 euroa palkkaa (50% työaika) + mahdolliset lisätunnit päälle ja pari sataa euroa soviteltua päivärahaa. Olen lapseton ja asun yksin. Vuokrani on 550 euroa. Kelan mielestä tienaan liikaa.
Johan on kummallista, kun laskurin mukaan pitäisi tulla kuitenkin lähes 300 euroa, eli ei olisi edes siinä rajoilla että saako vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Otsikon toteamukseen ei kuulu kysymysmerkkiä.
Ei niin. Ja vastaus siihen kuuluu, että no joo, paljonhan sitä saan.
Vai oliko tarkoitus kysyä, että paljonKO saat asumistukea?
No mikset sitten kysynyt?
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Siihen vastataan, että joo, paljon saan.
No mikset sitten kysynyt!
31 vuotta sitten sain 500 markkaa lainaksi kun muutin ekaan uuteen asuntooni joka piti maksaa kuukauden päästä takaisin.
Sen jälkeen en ole saanut/kysellyt tukia.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole saanut markkansakaan tai euroakaan, enkä tule saamaan. Omillaan on aina tultu toimeen ja näin myös tulevaisuudessa.
T: M56 ja nettomaksaja
Se on oikein. Ymmärrän tukien hakemisen vain, jos ihminen menettää työkyvyn.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole saanut markkansakaan tai euroakaan, enkä tule saamaan. Omillaan on aina tultu toimeen ja näin myös tulevaisuudessa.
T: M56 ja nettomaksajaSe on oikein. Ymmärrän tukien hakemisen vain, jos ihminen menettää työkyvyn.
N46
Ja sitten vielä ihmetellään miksi täältä vaan maksellaan muihin maihin apurahoja eikä itse saada mitään, kun sama ajatusmalli lienee ihan hallitusta myöti :D
En ole koskaan saanut asumistukea. Opiskeluaikana asuin soluasunnossa ja siihen sain opintotuen asumislisän. Muuten palkka on ollut liian suuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Ja vastaus siihen kuuluu, että no joo, paljonhan sitä saan.
No mikset sitten kysynyt?
Pienet koulukiusaajat taas puuhissaan.
Vierailija kirjoitti:
Heh osa-aikatyössä minäkin, minimitunnit 30h mutta aina menny yli. Bruttona yli 2000e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan on kummallista, kun laskurin mukaan pitäisi tulla kuitenkin lähes 300 euroa, eli ei olisi edes siinä rajoilla että saako vai ei.
Joo, eikun uudestaan hakemaan!
Odota vain kun tapaat sen oikean miehen!