Oletko Oikeisto, vasemmisto vai keskustalainen?
Ja onko perhetaustasi vaikuttanut mielipiteisiisi?
Kommentit (28)
Erittäin oikeistolainen. Perhe oli keskustalainen.
Vanhemmillani oli maatila, olin keskustalainen.
Nykyään kannatan Perussuomalaisia. Keskusta ei ole enää maaseudun puolella.
Miksi ap kirjoitti oikeiston isolla alkukirjaimella? EIkö suomen kielioppi ole tuttu vai kirjoittiko puhelimella?
Vasemmisto. Ja ei ole vaikuttanut, perheeni on ollut keskiluokkainen ja oikealle kallistuva.
Olen isosta kaupungista maalle muuttanut. Olen keskustalainen. Mutta niinkuin Olen tänne joskus ennenkin kertonut, pitäisi olla puolue, jossa yhdistyy vihreät ja keskusta.
Lisää kehitystä ympäristönsuojeluun ja myös eläinten hyvinvointiin, mutta maataloutta pitää tukea ja kehittää paremmaksi. Katse kohti tulevaisuutta.
Olen talouspolitiikassa vasemmistolainen, arvoissa kannatan Perussuomalaisia.
En äänestä koska sopivaa puoluetta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen talouspolitiikassa vasemmistolainen, arvoissa kannatan Perussuomalaisia.
En äänestä koska sopivaa puoluetta ei ole.
Sama täällä
Suomesta puuttuu isänmaallinen vasemmistopuolue.
Oikeistolainen. Ollut siitä lähtien, kun 18-vuotiaana vuonna 1986 sain äänestää Kokoomusta.
Vanhempani ovat kristillisiä. Isovanhempani olivat toiselta puolelta demareita, toiselta puolelta maalaisliittolaisia, eli keskustalaisia.
Keskustaa ei kannata äänestää.
Keskustan mielipiteet muokkautuvat sen mukaan kenen kanssa ovat hallituksessa.
Sipilän hallituksessa keskusta oli yhtä oikealla kuin kokoomus, nyt taas he ovat lähes yhtä vasemmalla kuin Sdp.
Ihmeellistä politiikkaa...
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap kirjoitti oikeiston isolla alkukirjaimella? EIkö suomen kielioppi ole tuttu vai kirjoittiko puhelimella?
Kyllä sitä kirjoitusvirheitä sattuu harvasen päivän, varsinkin puhelimella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Keskustan mielipiteet muokkautuvat sen mukaan kenen kanssa ovat hallituksessa.Sipilän hallituksessa keskusta oli yhtä oikealla kuin kokoomus, nyt taas he ovat lähes yhtä vasemmalla kuin Sdp.
Tämä on kyllä täysin totta.
Ihan sama, kunhan erotaan Eu:sta ja eurosta!
Vähän kaikkea, mutta meidän poliittisessa järjestelmässä pitää valita kapea alue tai sitten jättäytyä pois kokonaan.
olen keskustaa koska olen samaa mieltä oikeiston ja vasemmiston kanssa.
esim. vasemmiston kanssa humanismista mutta oikeiston kanssa konservatiivisista arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Keskustan mielipiteet muokkautuvat sen mukaan kenen kanssa ovat hallituksessa.Sipilän hallituksessa keskusta oli yhtä oikealla kuin kokoomus, nyt taas he ovat lähes yhtä vasemmalla kuin Sdp.
liian diplomaattinen. tekis hyvää pieni määrä diplomatiaa muutamalle muulle puolueelle....
Oon vasemmistolainen, koska työtön. Työvoimaetuuksia pitäisi parantaa.
Vanhempani olivat keskustalaisia. Itse olen ollut noin 20-vuotiaasta asti oikeistolainen, sillä uskon kansan enemmistön hyötyvän suuremmasta yksilönvapaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Elkö 😂
Oikeistolainen tottakai.
Syynä arvot,
Demokratia
Vapaus
Kapitalismi
Yksilönvapaus
Yksilönvastuu
Järkevä talouspolitiikka
Isänmaallisuus
Köyhästä perheestä lähtöisenä olen vasemmistolainen.