Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naapurustossanne joku korkeassa asemassa oleva, joka liikkuu pihapiirissä huomattavan rönttöisissä vaatteissa?

Vierailija
09.06.2022 |

Meillä on yksi, hassua nähdä häntä sellaisena. Juttelee ihmisten kanssa niissä rönttövaatteissakin, ei luiki äkkiä sisään.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hajuakaan kun ei naapurien asiat niin kiinnosta.

Vierailija
2/17 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on itsetunto kohillaan toisin kuin sulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs päättelet, että minulla on huono itsetunto? ap

Vierailija
4/17 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs päättelet, että minulla on huono itsetunto? ap

Miten muuten tulisi edes mieleen, että jonkun pitäisi "luikkia sisään", ettei kukaan vaan näe jos on pihalla pihavaatteissa.

Vierailija
5/17 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuu mieleen, miten saksalainen työharjoittelija ei millään meinannut uskoa minua, kun työpaikalle tuli siniset haalarit päällä j a likaiset kumisaappaat jalassa mies katselemaan työntekoamme ja kerroin hänelle siinä olevan suomen sen hetken suurituloisin  mies. Saksassa kuulemma aina puku päällä, jos on vähänkin enemmän varallisuutta.

Vierailija
6/17 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen alotus. Ei täällä kirkkoherra liperit kaulassa pihaansa hoida ja juttusillekin tulee ihan rennosti pieruverkkarit jalassa ja olkihattu päässä.

Vierailija
7/17 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "korkeassa asemassa oleva"? Miten hänen pitäisi mielestäsi pukeutua? Kruunuun, kärpännahkaviittaan ja valtikkaanko?

Vierailija
8/17 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen alotus. Ei täällä kirkkoherra liperit kaulassa pihaansa hoida ja juttusillekin tulee ihan rennosti pieruverkkarit jalassa ja olkihattu päässä.

No näen vain tämän vähän koomisena, koska kyseinen henkilö itse korostaa usein puheissaan asemaansa. Oikeastaan kukaan muu tietämäni ihminen ei niin tee. Luulisi, että olisi edes jollain tavalla siisteissä vapaavaatteissa liikkeellä. Mutta tietysti, kuka estää. ap

Vierailija
9/17 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "korkeassa asemassa oleva"? Miten hänen pitäisi mielestäsi pukeutua? Kruunuun, kärpännahkaviittaan ja valtikkaanko?

Hehe, no vaikka kuin Alexander Stubb siinä kuuluisassa sortsikuvassa. ap

Vierailija
10/17 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minua huvittaa nähdä naapuri kalliissa puvussa pissattamassa koiraa.

Vierailija
11/17 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuollainen pihapiirissä, jatkuvasti jossain oranssissa takissa ja rönttähousuissa kuljeskelee eikä ulkopuolinen hoksaa, että se tienaa päivässä saman mitä taviskansalainen kahdessa viikossa.

Vierailija
12/17 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä onko korkeassa asemassa, mutta eilen näin kaupassa erään tällä paikkakunnalla tunnetun kiinteistönvälittäjän ihan hirveissä rytkyissä. Töissä käyttää aina pukua ja on siistin näköinen, mutta vapaalla ollessaan näköjään pukeutuu johonkin 90-luvun rytkyihin.

Vierailija
13/17 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä.

Vierailija
14/17 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole korkeassa asemassa mutta varallisuutta on melkein pari miljoonaa. Ostan vaatteet pääosin nettikirppiksiltä ja ajan käytettyä perusautoa. Asunto on pieni rivitalokämppä. Ei pääosin kiinnosta kalliit vaatteet tai muut kalliit tavarat ja vähiten se mitä naapurit ajattelee.

Vierailija
15/17 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs eläkkeellä oleva lääkäri lampsii joka aamu kävelylenkkinsä öljykangastakki päällä ja kumisaappaat jalassa. 

Vierailija
16/17 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet maksaa. Pihavaatteisiin ei kannata tuhlata, köyhät tuhlaa ulkokuoreen ja siksi ovat köyhiä.

Vierailija
17/17 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa se kravatin varoilta pois, kun käyttää oksasilppuria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän