Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä 40v nainen, valitsetko värjätyt hiukset vai luonnolliset oman väriset hiukset?

Vierailija
09.06.2022 |

Itse olen värjännyt hiuksia kuparinruskeiksi, mutta nyt olen kyllästynyt tähän värjäilyyn ja aattelin, että jospa taas vaihteeksi kasvattaisin oman värin takaisin.

Haluaisin muuttaa ulkonäköä taas vähän luonnollisempaan suuntaan.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnolliset oman väriset, en ole värjännyt enää vuosiin

Vierailija
2/34 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin hiusten värjäämisen 45 v. Ensin tummaksi, sitten otin raitoja. Nyt minulle on tullut harmaita, joten raidoilla varmaan mennään lopun elämä.

Miksi aloitin 45v? Koska sitä ennen olin naimisissa pihin miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään, mutta väri on sama kuin oma. Tykkään omasta väristäni, mutta harmaata alkoi puskea jo 25+ ikäisenä ja tummassa tukassa näkyy selkeästi.

Vierailija
4/34 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä värjäsin itse hiukset.

Vierailija
5/34 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut vaaleat raidat 'aina'. Oma hiusväri maantien harmaa

Vierailija
6/34 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin 40+ iässä hiusten värjäämisen. Oli sitä ennen ollut lähes kaikkea väriä ihan shokkivärejä ja mustaa lukuunottamatta. Alkuun värjättiin hiukset hyvin lähelle omaa väriä ja sitten vain kasvattelin värin pois. Nyt on ollut jo useamman vuoden oma väri hiuksissa.

N47

Vierailija
7/34 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut hiuksissa oma väri lukuunottamatta paria kevyttä värjäystä nuorena. Tykkään hiusteni väristä, se on tummahkon ruskea, joka auringonvalossa välkkyy punaisena. Nyt alkaa mukana olla vähän harmaatakin. Ihmeen vähän, vaikka alan lähestyä kuuttakymppiä.

Vierailija
8/34 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä oman värin kasvatus vasta alussa mutta oli nuorena hunajanvaaleat hiukset ja odotan että oma väri olisi jotain sinne päin.

Vierailija
9/34 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41v, joten en pysty vastaamaan kysymykseen.

Vierailija
10/34 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikaan kasvatin värin pois hiuksista enkä enää kyllä viitsi värjätä. 

Vierailija
11/34 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat en ole koskaan värjännyt

Vierailija
12/34 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 41v, joten en pysty vastaamaan kysymykseen.

No älä sitten vastaa, vaikka olishan sinunkin vastaus ollut ihan mielenkiintoista kuulla. Ap

Vierailija
13/34 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona-aikaan kasvatin värin pois hiuksista enkä enää kyllä viitsi värjätä. 

Mä taas aloin värjätä korona-aikana kun halusin kokeilla pitkästä aikaa jotain uutta. Nyt tää väri tuntuu jotenkin liian tummalta omiin piirteisiin ja siksi haluaisin kasvattaa oman vaalean "maantienvärisen" ruskean takaisin. Ap

Vierailija
14/34 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään, koska mulla alkaa puskea jo harmaita enkä halua näyttää niin vanhalta vielä.

Vierailija
15/34 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli monta vuotta omanväriset hiukset. Harmaita ei ole vielä näkynyt. Värjäsin nyt kesäksi itse vaaleanpunaiseksi, koska halusin. Aikanaan värjäilin paljonkin hiuksiani, yleensä kampaajalla. Oma väri on myös mieluinen ja miksi ei harmaakin kun niitä alkaa tulla joskus.

Vierailija
16/34 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen värjännyt hiuksiani 13-14 vuotiaasta asti Loreal Helsinki sävyllä joka on todella vaalea tuhkan sävy, luonnostaan minulla on tummanvaaleat hiukset, juuri tuohon 13 ikävuoteen asti oli ihan platinaan kirkkaanvaaleat hiukset luonnostaan enkä halunnut luopua väristä. Kerran huvikseni koitin elämää brunettena ja käytin hiusväri merkkiä Casting ruskeaa ja niskani paloi aivan hirvittävään kuntoon. Nyt voin ainostaan käyttää Casting creme vaaleaa sävyä muut värit aiheuttaa oireita.

Vierailija
17/34 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45, ja olen viimeksi värjännyt hiukset joskus 10 vuotta sitten, ehkä ylikin. Muistan miten jännitti, minkävärinen se oma hius olikaan, kun olin teini-iästä saakka hiuksiani värjäillyt.

Ohimoille on joitain harmaita tullut, tumman ruskeassa näkyy selvästi, mutta en niistä häiriinny, ainakaan vielä. Annoin kasvaa korona-aikana niskan paljastavan lyhyen tukan selkeästi pitkäksi. Värjäämiseen vain kyllästyin aikanaan, samoin kun pari vuotta sitten jatkuvaan kampaajalla kulkemiseen, jonka lyhyt tukka vaatii pysyäkseen siistinä.

Vierailija
18/34 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäsin hiukseni viimeksi 46-47 -vuotiaana. Elämässä tapahtui iso muutos ja tuli halu muuttaa myös ulkonäköä. Kasvatin nopeasti oman värin takaisin. Hiukseni ovat harmaantuneet jo alle nelikymppisestä alkaen ja olleet jo toistakymmentä vuotta kauttaaltaan harmaat.

N59

Vierailija
19/34 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma väri ollut jo kuusi vuotta, nautin kun pääsin värjäyskierteestä. Muutama harmaa hiuskin näkyy jo, ei haittaa minua.

N45

Vierailija
20/34 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran oon festareille tms. laittanut suoraväriä, mutta muuten en ole värjännyt hiuksiani yli kymmeneen vuoteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi