Ihanaa täällä Alaniassa! +30 joka päivä! Vielä muutama päivä ihanaa lomaa jäljellä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Täällä Osakassa, Japanissa on noin 25 astetta, joten parempi. :) Also, naiset ovat maailman parhaita täällä. -nuori mies
Ei japanilaiset naiset Gaijinille lämpene.
Toki muutama Soapland löytyy, johon Gaijin pääsee. Kannattaa käydä!
Hyvää lomaa
Nauti tauosta arkeen ja lomasta💃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä Osakassa, Japanissa on noin 25 astetta, joten parempi. :) Also, naiset ovat maailman parhaita täällä. -nuori mies
Japanilaiset naiset on usein alisteisessa asemassa. Naisten oikeudet siellä vielä retuperällä.
Ja juuri sen takia tykkäävät eurooppalaisista, ja etenkin meistä suomalaisista, miehistä, kun kohtelemme heitä tasa-arvoisesti. -nuori mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei japanilaiset naiset Gaijinille lämpene.
Toki muutama Soapland löytyy, johon Gaijin pääsee. Kannattaa käydä!
Omat kokemukseni osoittavat ihan toista. Also, kylpylät ei ole minun juttunu. Lillua nyt tiskivedessä... -nuori mies
"Ja millainen Turkki mahtaa olla?"
en osaa sanoa, mutta tuo oli lainaus jossa pyydettiin viemään terveisiä ja jos jostakin pyydetään viemään jotakin, niin eikö se tarkoita, että tulee juuri sieltä?
Kerta riitti, kaikista matkakohteista joiss olen käynyt elämäni pahin pa*katauti. Hygienia on sanan varsinaisessa merkityksessä siellä per*seestä. Ei ikinä enää.
Olen lomalla kotimaassa ja loistavaa keliä 18-20. Aivan painajainen jos lämpö nousee 25 asteeseen. Kuka tykkää 30 asteesta. Minä en Ainakaan.
Ootko saanu 28 senttistä turkkilaista patukkaa🍆💦?
Japanilaiset naiset on usein alisteisessa asemassa. Naisten oikeudet siellä vielä retuperällä.