Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa täällä Alaniassa! +30 joka päivä! Vielä muutama päivä ihanaa lomaa jäljellä.

Vierailija
09.06.2022 |

Muita Alanian matkaajia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Osakassa, Japanissa on noin 25 astetta, joten parempi. :) Also, naiset ovat maailman parhaita täällä. -nuori mies

Japanilaiset naiset on usein alisteisessa asemassa. Naisten oikeudet siellä vielä retuperällä.

Vierailija
22/29 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Osakassa, Japanissa on noin 25 astetta, joten parempi. :) Also, naiset ovat maailman parhaita täällä. -nuori mies

Ei japanilaiset naiset Gaijinille lämpene.

Toki muutama Soapland löytyy, johon Gaijin pääsee. Kannattaa käydä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää lomaa

Nauti tauosta arkeen ja lomasta💃

Vierailija
24/29 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset naiset on usein alisteisessa asemassa. Naisten oikeudet siellä vielä retuperällä.

Ja juuri sen takia tykkäävät eurooppalaisista, ja etenkin meistä suomalaisista, miehistä, kun kohtelemme heitä tasa-arvoisesti. -nuori mies

Vierailija
25/29 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei japanilaiset naiset Gaijinille lämpene.

Toki muutama Soapland löytyy, johon Gaijin pääsee. Kannattaa käydä!

Omat kokemukseni osoittavat ihan toista. Also, kylpylät ei ole minun juttunu. Lillua nyt tiskivedessä... -nuori mies

Vierailija
26/29 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja millainen Turkki mahtaa olla?"

en osaa sanoa, mutta tuo oli lainaus jossa pyydettiin viemään terveisiä ja jos jostakin pyydetään viemään jotakin, niin eikö se tarkoita, että tulee juuri sieltä?

Vierailija
27/29 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta riitti, kaikista matkakohteista joiss olen käynyt elämäni pahin pa*katauti. Hygienia on sanan varsinaisessa merkityksessä siellä per*seestä. Ei ikinä enää.

Vierailija
28/29 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lomalla kotimaassa ja loistavaa keliä 18-20. Aivan painajainen jos lämpö nousee 25 asteeseen. Kuka tykkää 30 asteesta. Minä en Ainakaan.

Vierailija
29/29 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko saanu 28 senttistä turkkilaista patukkaa🍆💦?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi