Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exä hämmentää enkä tiedä mitä tehdä

Vierailija
08.06.2022 |

Entinen tapailukumppani hämmentää mut. Tapailimme 4 vuotta sitten kesän verran, rakastuin ja hän minuun. Erosimme kuitenkin kun naisella oli exän kanssa vielä ero kesken ja minä muutin muualle.
Olemme pitäneet yhteyttä kaikki nämä vuodet säännöllisesti ja molemmat ovat kertoneet kuinka on ikävä ja kuinka vieläkin toinen on mielessä vaikka tulisi vastaan ihmisiä toisia. Olen itse yrittänyt saada hänet mut tapaamaan monta kertaa, kuitenkin aina naisella ollut tekosyy. Kuitenkin pari viikkoa sitten ex tuli extemporea paikkakunnalle jossa asun ja me nähtiin. Kaikki jatkui kuten ennenkin, jutustelu sujui ja hänen seurassa oli hyvä olla. Asiat kuitenkin johtivat siihen, että harrastimme seksiä, jonka jälkeen pian lähdin. Olen vieläkin hämmentynyt tästä. Mitä hän haluaa?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku haaveilujuttuhan tää on. Ei sitten todellisuudessa oo mitään. Kannattaa mennä elämässä eteenpäin ja ehkäpä lopettaa se yhteydenpito, kun menee noin vaikeaksi.

Vierailija
22/42 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin hankalaa? Jos henkilöt tykkäävät toisistaan, niin mikseivät he ole yhdessä? Miksi täytyy tehdä asioista näin hankalia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele asiaa rauhassa ja tunnustele tunteitasi. On täysin oikein hieman ajatella ja miettiä mitä haluat. Nainen selvästi ainakin sinusta välittää ja sinä välitän hänestä.

Vierailija
24/42 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hankalalta

Vierailija
25/42 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa molemmat itsellenne aikaa, ei teidän täydy heti päättää haluatteko aloittaa seurustelun vaiko ette. Kummallakin teistä on tunteita toisianne kohtaan eikä ne hetkessä katoa. On täysin ymmärrettävää, että hämmentää. Varsinkin jos on aikoinaan ollut ja on suuret tunteet pelissä.

Vierailija
26/42 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aaaaaaaaapeeeeeeeee kirjoitti:

En tiedä mitä haluan. Olen haaveillut naisesta pitkään ja hän oli yhtä hyvännäköinen kuin ennenkin. Hän kertoi, että hänellä on tunteita ja ne tunteet on molemminpuolisia. Olen kaivannut häntä pitkään. Olen vain nyt hämmentynyt tilanteesta.

Nainen kertoi, että häntä häiritsi kun poistuin niin pian ja hänelle tuli paha mieli, muttei se ollut tarkoitukseni.

Mun korvaan kuulostaa myös siltä, että sä välitän naisesta ja paljon.

Vierailija
27/42 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä luin. :D

Vierailija
28/42 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sit.

Vierailija
29/42 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä luin. :D

Luit aloituksen :D

Vierailija
30/42 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go on, elämä on lopulta lyhyt. Älkää pelätkö niin kovasti.

Vierailija
31/42 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minua olisi myös häirinnyt jos toinen olisi kadonnut paikanpäältä heti seksin jälkeen,, Kysymys on ensinnäkin mitä sinä haluat ? Luultavasti olisit perunut ne muut sovitut menot jos oikeasti olisit jotain tämän naisen kanssa halunnut ja alkanut ottamaan selvää mitä hän haluaa ?

Vierailija
32/42 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo teidän lähtötilanne on ollut huono. Hän oli juuri eronnut. Eikä valmis heti uuteen suhteeseen. Joku sielujen yhteys teillä on ku välit ei oo kokonaan katkennut. Minulla on ollut vähän sama tilanne 2,5v. Emme sekstaile. Näemme välillä. Suhteeseen emme ole sopivia tämän kyseisen miehen kanssa.

Vierailija
33/42 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minua olisi myös häirinnyt jos toinen olisi kadonnut paikanpäältä heti seksin jälkeen,, Kysymys on ensinnäkin mitä sinä haluat ? Luultavasti olisit perunut ne muut sovitut menot jos oikeasti olisit jotain tämän naisen kanssa halunnut ja alkanut ottamaan selvää mitä hän haluaa ?

Yritin kyllä nähdä hänet uudestaan aamulla, mutta oli kerennyt jo lähtemään.

Vierailija
34/42 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot rakastunut, mut jotain sä pelkäät

Vierailija
35/42 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä haluat, kerta itse yhden yön jälkeen lähdit?

Vierailija
36/42 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat halusi seksiä ja sitä saitte

Vierailija
37/42 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies otat itseäsi niskasta kiinni ja sovit uudet treffit tämän naisen kanssa! Selkeästi tässä on jotain erityistä. Älkää pelätkö. Seurustelkaa kunnolla vaikka tää kesä niin sillähän se selviää toimiiko teidän juttu vai ei. Hyvää kesää! 💖

Vierailija
38/42 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aaaaaaaapeeeeeeee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin kyllä nähdä hänet uudestaan aamulla, mutta oli kerennyt jo lähtemään.

Missä nainen oli siis yötä, sinun luonasiko?

Eli neljän vuoden haikailun jälkeen nainen tuli tapaamaan sinua, harrastitte seksiä, jonka jälkeen lähdit kavereiden kanssa baariin? Etkä tullut yöksi kotiin? Nyt nainen on kumma kyllä loukkaantunut ja sinä olet hämmentynyt että miten tässä näin kävi?

Vierailija
39/42 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis sinäkö lähdit vai nainen?

Vierailija
40/42 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt on ongelma? Tehän ootte toisissa kiinni, miksette seurustelisi? Huoh