On palattu lähtöpisteeseen koronan kanssa
Jatkuvasti saa olla varpaillaan, että matka/juhlat/tilaisuus/työt peruuntuu koronan takia. Tällaista kesää en toivonut.
Kiitos vaan tilanteesta THL!
Kommentit (75)
Mitenkä se korona vaan tttulee, vaikka on kaikki rokotukset saatu. Eikä naamareita enää näy missään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja v tut on. Tähän ei tule immuniteettia rokotuksilla eikä sairastamalla eikä niiden combolla.
Tätä ei pidä kenenkään sairastaa. Ja vielä vähemmän kerran marin-r ssä-trollit julistaa koronan olevan ohi ja/tai "nuha".
Tämä on bioase.
Oli mikä vaan, mutta olisi ensimmäinen kerta historiassa kun immuniteettia ei tulisi sairastumisen jälkeen. Tietysti toinen variantti voi silti sairastuttaa, mutta tautimuoto jää lähes aina lievemmäksi.
Aivan hölynpölyä. Korona heikentää immuunipuolustusta, ei paranna sitä. Mitä useamman kerran se tarttuu, sitä enempi vaaraksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin! Missä on maskipakko, baarien sulkeminen, jumppaamiskielto? Ulkonaliikkumiskielto, yleisörajoitukset, festarien perumiset?? Miksei ne tee jotain?
Minulle on ihan sama. Olen käyttänyt omaa älyäni enkä ole seurannut ohjeita. Pidän edelleen
FFP2- maskia.
Vierailija kirjoitti:
"Korona" on tavallinen kausi-influenssa. Sairastamalla sen saat immuniteetin, joka kestää koko elämäsi.
Mites ne, jotka ovat jopa kolme kertaa sairastaneet?
Ei kausi-influenssaankaan tule immuniteettia koko elämäksi. Paasaat ihan höpöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona on muuttunut tavalliseksi taudiksi. Työpaikalla viime viikkojen aikana on työtekijöitä sairastunut koronaan vuoron perään ja he jäävät sairaslomalle. Minulla ei ole ollut koronaa, mutta jos korona tarttuisi minuun, niin jäisin sairaslomalle. En kyllä enää usko, että korona pystyisi tarttumaan minuun.
Tauti todennäköisesti olisi kohtalokas mulle, rokotussuoja umpeutunut, yli 6kk sitten sain kolmosen, riskiryhmää oon. Paljon perussairauksia. Ikäni vuoksi, alle 65, en saa vielä neljättä.
Jos yhtään lohduttaa niin astmainen 86-vuotias isäni sairasti pari viikkoa sitten koronan eikä se edes haitannut pihan haravointia. Ainut oire oli kuulemma ajoittainen tippa nenänpäässä. Vaimonsa potee kroonista leukemiaa eikä hänelläkään ollut koronaoireita.
Koronaan ei kuulu nokan vuotaminen eikä se ole flunssa tai muutenkaan oireeton. Keksi parempia valheita, r ssä.
Tarkista faktasi, trolli. Perheessä tällä hetkellä 3 PCR-testein varmistettua koronatartuntaa. Kahdella jäätävä rään tuotto muiden oireiden lisäksi. Muut oireet kuume, yskä, kurkkukipu, lihassärky ja muut oudot säryt, haju- ja makuaistin katoaminen. Tällä hetkellä itse ollut viikon verran kipeänä.
En suosittele hankkimaan ehdoin tahdoin. Luulin olevani immuuni / sairastaneeni jo oireettomana, mutta niin vain iski oikein kunnolla tässä kohtaa. Altistunut olen ties kuinka monta kertaa ja lapset isossa koulussa.
Rokottamattomia tämä pahasti vaivaa ja niitä, joiden immuunivaste ei enää toimi hyvin.
Kaikki me saadaan tämä virus, ei sitä mikään estä.
Nähtävästi Pietarin rölliköiltä puuttuu ohjeet siitä, mistä nyt kannattaisi röllätä. Ovat palanneet vanhoihin virsiinsä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja v tut on. Tähän ei tule immuniteettia rokotuksilla eikä sairastamalla eikä niiden combolla.
Tätä ei pidä kenenkään sairastaa. Ja vielä vähemmän kerran marin-r ssä-trollit julistaa koronan olevan ohi ja/tai "nuha".
Tämä on bioase.
Oli mikä vaan, mutta olisi ensimmäinen kerta historiassa kun immuniteettia ei tulisi sairastumisen jälkeen. Tietysti toinen variantti voi silti sairastuttaa, mutta tautimuoto jää lähes aina lievemmäksi.
Aivan hölynpölyä. Korona heikentää immuunipuolustusta, ei paranna sitä. Mitä useamman kerran se tarttuu, sitä enempi vaaraksi.
Jälleen kerran olisi täysin uusi tapaus koko historiassa. Jos jokin tauti tarttuu monta kertaa peräkkäin on vika todennäköisemmin henkilön immuunipuolustuksessa kuin taudinaiheuttajassa. Eli ei muodostu enää immuniteettiä normaalilla tavalla. Maissa joissa korona on jo kiertänyt väestön läpi on uusien tapausten ja erityisesti tehohoidon tarve laskenut roimasti. Siitä voi miettiä tuleeko immuniteettiä vai ei.
Nolla kokeellista piikkiä
Nolla vaippaa naamassa
Nolla typerää testiä
Terveys täysi sata!
Bääääää!
Vierailija kirjoitti:
Niin! Missä on maskipakko, baarien sulkeminen, jumppaamiskielto? Ulkonaliikkumiskielto, yleisörajoitukset, festarien perumiset?? Miksei ne tee jotain?
Täytyy itse huolehtia rajoituksista. Käytän edelleen maskia kulkuneuvoissa ja väentungoksissa. Mihinkään festareille tms en mene, ravintolassakin käyn vain terassilla nyt kesällä. En matkaile, tapaa paria kaveria jotka elävät myös rajoitetusti. Jumppaan kotona ja käyn ulkoilemassa. Siinäpä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on ihan sama. Olen käyttänyt omaa älyäni enkä ole seurannut ohjeita. Pidän edelleen
FFP2- maskia.
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa aloitetaan maskisuosituksella
Ja rokotepassi. Eikö näiden rokottamattomien pitänyt perustaa rinnakkaisyhteiskunta jossa voivat vapaasti elää rokottamattomina ja asioida piikkiproteiiniturvallisesti lääkäreissä jne. Muuttaisivat nyt sinne yhteiskuntaansa, valuuttakin jo ajat sitten, hopeakopeekka, laitettiin liikenteeseen.
Onkohan ne maahamme ilmaiseksi tulleet, matkustavat, uivat yms. passia vilauttamalla mimmosia korona tai tautilinkoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa aloitetaan maskisuosituksella
Ja rokotepassi. Eikö näiden rokottamattomien pitänyt perustaa rinnakkaisyhteiskunta jossa voivat vapaasti elää rokottamattomina ja asioida piikkiproteiiniturvallisesti lääkäreissä jne. Muuttaisivat nyt sinne yhteiskuntaansa, valuuttakin jo ajat sitten, hopeakopeekka, laitettiin liikenteeseen.
Rokotus ei suojaa sinua tämän hetken varianttien tarttumiselta, mutta jossain määrin vakavammilta tautimuodoilta. Tällä hetkellä on aivan sama käytännössä ketkä on tai ei ole rokotetta ottaneet, vastakkainasettelu on täysin turhaa. Koronan pahin uhka on takanapäin, vaikka se valitettavasti uudeksi flunssavirukseksi jäikin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en enää vöyhöä koronan takia. Tuli niin muuta mietittävää loppukeväästä, että huoli koronan takia sai jäädä.
Sama täällä. Sukulaisella todettiin aggressiivinen, parantumaton syöpä. Muun muassa yksi niistä henkilöistä, joita "suojattiin" koronalta olemalla näkemättä lähes ollenkaan pitkään aikaan.
Ei voisi koronat enää vähempää kiinnostaa. Parempi keskittyä itse elämän elämiseen.