Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luomien poisto laserilla, kokemuksia?

Vierailija
08.06.2022 |

Voiko sellaisen kasvoissa olevan luomen mistä kasvaa karvoja poistaa laserilla vai pitääkö veitsellä tehdä.
Ja laserpoiston aiheuttama kipu? Tmp jälkeinen paraneminen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi poistaa.

Ei ole ollenkaan kipua.

Tuossa on pelkästään se haaste, että toimenpiteen jälkeen olisi toivottavaa olla 1-2 viikkoa aikaa olla vaikka etätöissä erakkona koska naamaan jää luomen kohdalle iso musta rupi jonka irtoamista ei saisi itse nopeuttaa mitenkään.

Vierailija
2/4 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi poistaa.

Ei ole ollenkaan kipua.

Tuossa on pelkästään se haaste, että toimenpiteen jälkeen olisi toivottavaa olla 1-2 viikkoa aikaa olla vaikka etätöissä erakkona koska naamaan jää luomen kohdalle iso musta rupi jonka irtoamista ei saisi itse nopeuttaa mitenkään.

Minulla ei jäänyt rupea leukaan. Otatin yhteensä 12 luomea pois ... Ihana ja helppo tapa päästä eroon noista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin poistattamaan kasvojen luomen plastiikkakirurgilla, etenkin jos on iso. Mulla on poistettu paljon luomia ympäri kehoa sekä veitsellä että laserilla, eikä se laser välttämättä takaa parempaa lopputulosta. Itselläni laserilla poistettuihin on jäänyt vaaleampi kohta, joka ei esim rusketu. Toki moneen veitsellä poistettuunkin on jäänyt arpi tikeistä. Mutta kasvoista en lähtisi randomisti poistattamaan jollain ihotautilääkärillä.

Vierailija
4/4 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi poistaa.

Ei ole ollenkaan kipua.

Minulla ei jäänyt rupea leukaan. Otatin yhteensä 12 luomea pois ... Ihana ja helppo tapa päästä eroon noista. 

Mulla jäi jokaisesta kasvon luomesta hyvin erottuva iso musta rupi.

Luulen, että tämä riippuu luomen koosta ja mallista.

Jos on joku litteä ja pienikokoinen luomi niin siitä ei varmaankaan jää isoa rupeakaan.

Googlen kuvahakuun kun kirjottaa "luomilomaa" niin kyseisen naisen kuvista näkyy hyvin mitä tarkoitan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi