Vuosaaressa on rikkautta
Ihana paikka
Kommentit (9)
Onhan se kiva paikka, asuin yli 30 v. siellä. Parasta on luonto, luonnonsuojelualueita on toistakymmentä. Meri, hyvät liikenneyhteydet ja palvelut plussaa. Varsinkin vanhan Vuosaaren alue on viihtyisää.
Rikkautta jolla arvoa. Olette te tavan puusilmiä, te lähiöihin asutetut.
Hyvä alue mm. vanhuksille jotka kykenevät asumaan omillaan. :) itsekin asuin siellä parisen vuotta opiskeluaikoina. Mukava paikka!
On oikeasti ihana paikka. Uimarannat ovat aivan mielettömän hienoja ja Uutelan alue upea. Pari ystävääni asuu siellä, toinen omakotialueella ja toinen kerrostalossa. Se kerrostaloaluekin on tosi kiva, metsälenkille koiran kanssa pääsee suoraan pihasta. Ei täällä pääkaupunkiseudulla joka paikassa ole noin paljon merta ja luontoa saatavilla.
Sinne kaikki punavihreitä äänestäneet tyttöset itähelsingin kesäyöhön vaan kulkemaan, vähän vielä hiprakassa, sitä rikkautta kokemaan...
Luontoa merta,monikulturisutta. Ihana paikka asua.