Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parinvaihto kaveripariskunnan kanssa, uhka vai mahdollisuus?

Vierailija
08.06.2022 |

Olen ystäväni kanssa pyöritellyt ajatusta mielessä parinvaihdosta. Häntä kiinnostaa asia kuten minuakin, mutta emme ole maininneet miehillemme vielä asiasta. Meillä on pitkä kaverisuhde taustalla ja olemme keskenämmekin harrastaneet seksiä nuoruudessa ja nauttineet siitä. Olemme sekasaunoneet pariskuntien kesken ja välimme ovat tosi hyvät. Minua kuitenkin arveluttaa ehdottaa miehelleni seksiä kaverini kanssa sekä halustani harrastaa seksiä kaverini miehen kanssa.

Kertokaa te joilla on kokemusta kannattaako tähän ryhtyä? Isoin pelko on tietysti, että loistavat välit kylmenevät ja parisuhteet kariutuvat. Toisaalta, jos miehet ovat mukana, niin voisi luvassa olla mahtavia yhteisiä hetkiä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhka siinä tapauksessa, että ette ole ennen kokeilleet parinvaihtoa? Jos olette jo kokeneita kettuja parinvaihtopiireissä, niin sitten ymmärrän kaveripariskunnasta haaveilun, mutta ensimmäiseksi parinvaihtokokemukseksi ei kannata ottaa tuttuja!

Vierailija
2/2 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos te naiset pidätte saunaillan, otatte vähän viiniä ja muka villiinnytte vilauttelemaan ja heittämään turhat vaatteet pois illan edestessä. Sitten flirttailisitte ja muka keksisitte sellaisen idean että haluaisitte vaihtaa miehiä. Miehet sitten päättäisivät, että miten ilta jatkuu. Veikkaa, että miesten testot on jo niin tapissa, ettei pysty kieltäytymään vaimojen hullusta ideasta.

Itse mieheä olisin ollut otettu tarjouksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla