Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Myrsky-elokuva, kokemuksia lasten kanssa?
Kommentit (3)
8v. tyttö tykkäsi, samoin äiti. Nuorempaa en veisi, osin järkyttäviäkin juttuja (esim. Berliini-kohtaukset.) Kaunis elokuva, suosittelen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
yrittänyt jo vastata, mutta ei onnistu.
Vielä kerran yritän eli hyvä oli.
Alue: Aihe vapaa
8v. tyttö tykkäsi, samoin äiti. Onneksi en vienyt pikkusiskoaan, oli aika järisyttävä joiltain osin (mm. Berliini-kohtaukset). Suosittelen yli 8-vuotiaille sydämellisesti!