Ilkeä äitipuoli :(
Olen 8-luokalla. En tiedä kauanko enää jaksan tätä. Mutta siis, äitini kuoli kun olin 5v. Isäni on alkoholisti. Hän hankki uuden vaimon lähes heti sen jälkeen kun äiti kuoli. Äitipuoleni on tosi ilkeä minua kohtaan. Välillä jos sanon jotain/kysyn, hän ei vastaa mitään, eikä muka ole kuulevinaan. Hän ei koskaan auta minua läksyissä tai kokeisiin lukemisessa. Joudun syömään Prismasta ostettua valmisruokaa yksin huoneessani/kaverilla, koska äitipuoli EIKÄ isä koskaan tee minulle ruokaa. Ainut asia mitä saan tehdä on pysyä huoneessani. Ja en saa ärsyttää heitä, koska muuten he tekevät minulle jotain. Pelkään olla kotona.
Kommentit (7)
Puhu koulussa terveydenhoitajalle. Psykologille Millasta sulla on kotona. Sinun isäsi on sairas, kun juo kokoajan. Äitipuoli on sairastanut huonosta parisuhteesta. Se ei ole sinun vika. Olet nuori ja tarvitset aikuista ihmistä. Muista puhua avoimesti. Älä salaile noita ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Puhu koulussa terveydenhoitajalle. Psykologille Millasta sulla on kotona. Sinun isäsi on sairas, kun juo kokoajan. Äitipuoli on sairastanut huonosta parisuhteesta. Se ei ole sinun vika. Olet nuori ja tarvitset aikuista ihmistä. Muista puhua avoimesti. Älä salaile noita ongelmia.
Ja nyt kun on kesäloma, niin aloittajan kannattaa olla suoraan sossuun yhteydessä.
Tee itsestäsi lastensuojeluilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt kun on kesäloma, niin aloittajan kannattaa olla suoraan sossuun yhteydessä.
Sosiaali ja kriisipäivystykseen voi soittaa. Sieltä saa heti apua.
Vierailija kirjoitti:
Vastuu sinusta on isälläsi.
On, mutta nainen ei voi muuttaa asumaan miehen kanssa ja kohdella toisen lasta, kun se olisi ilmaa.
Ota ihmeessä sosiaalitoimistoon yhteyttä ja kerro tuo, minkä kirjoitit tänne. Voi kun tuntuu pahalta, kun itselläni on ikäisesi poika ja rakastan häntä yli kaiken. Tsemppiä kovasti elämääsi!