Ovatko roikkuvat korvikset nykyisin noloja? Palstalla ne näköjään yhdistetään täteihin
Kun olin nuori, roikkuvia korviksia oli paljon ja itse pidin niitä kauniina ja laittautuessani laitoin sellaiset.
Pitääkö nykyisin olla nappikorvikset?
Kommentit (12)
Anteeks MITÄ?
En ole naurettavampaa väitettä lukenut hetkeen.
Hommaa hei itsetuntoa jostain.
Miksi "pitäisi"? Itse ainakin laitan juuri sellaisia korviksia, mitkä miellyttävät itseäni ja sopivat omasta mielestäni minulle.
Vierailija kirjoitti:
Anteeks MITÄ?
Hommaa hei itsetuntoa jostain.
Eihän tuo minun korukäyttäytymiseeni vaikuta, olen vain tällaisena vähän vanhempana henkilönä kiinnostunut nuorison nykykäytänteistä. ap
Minun mielestä taas napit on rumia, tätimäisiä, hankala pitää ja hukkuvat helposti. Painavat nukkuessa.
Jos roikkuvat korvikset ovat tätikoruja, mun 17 v on täti lähes jokaisissa juhlissa, joissa käy. (arkena ei käytä roikkuvia, koska urheillessa ne ovat hankalat)
Vierailija kirjoitti:
Jos roikkuvat korvikset ovat tätikoruja, mun 17 v on täti lähes jokaisissa juhlissa, joissa käy. (arkena ei käytä roikkuvia, koska urheillessa ne ovat hankalat)
Onkohan se sitten vain joku roikkuvia korviksia inhoava yksilö palstalla, joka on tehnyt ainakin kaksi aloitusta, joissa tuomitsee roikkuvat tätien jutuiksi. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks MITÄ?
Hommaa hei itsetuntoa jostain.Eihän tuo minun korukäyttäytymiseeni vaikuta, olen vain tällaisena vähän vanhempana henkilönä kiinnostunut nuorison nykykäytänteistä. ap
Sitten olet aivan väärässä paikassa.
Työkaveri joskus 10v sitten valitti kun käytin kultaisia renkaita (allergia), että poissa muodista.
Hän taas käyttää aina helminappeja.
Mun mielestä ihan sama mitä kukakin käyttää!
Nyt jäänyt vähälle kun maskin vuoksi en uskaltanut käyttää ettei huku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks MITÄ?
Hommaa hei itsetuntoa jostain.Eihän tuo minun korukäyttäytymiseeni vaikuta, olen vain tällaisena vähän vanhempana henkilönä kiinnostunut nuorison nykykäytänteistä. ap
Nyt en ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks MITÄ?
Nyt en ymmärtänyt.
O-let vää-räs-sä pai-kas-sa. Trenditietoinen nuoriso on tiktokissa ja instagramissa.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri joskus 10v sitten valitti kun käytin kultaisia renkaita (allergia), että poissa muodista.
Hän taas käyttää aina helminappeja.Mun mielestä ihan sama mitä kukakin käyttää!
Nyt jäänyt vähälle kun maskin vuoksi en uskaltanut käyttää ettei huku.
En koskaa ole suostunut käyttämään helmikoruja, inhokkejani
Mielestäni näyttää tyhmältä kun moni nuorikin käyttää helmen muotoisia isoja muovisia (?) korvakoruja, ihme mollukoita. Varsinkin suomenruotsalaisilla nuo helmen muotoiset näkyvät olevan jotenkin must
Itse käytän vain jalometallisia, paäosin kultaisia
Pitkät roikkuvat näyttävät lyhytkaulaisilla hassuilta, kun roikkuvat hartioille saakka ja pitkäkorvaisilla pidentävä vaikutus näkymälle
Ihan kuule vetäset naulalla vaikka kakkosnelosen korvanlehden läpi.