Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitan parin viikon nutridietin pirtelöillä. Muiden kokemuksia ?

Vierailija
08.06.2022 |

Onko tullut päänsärkyä tai muuta ?
Haluan nopean startin tähän hemmetin puputtamiseen. Lääkärin mukaan perusterve voi pari viikkoa käyttää tota dieettiä. Kokeilen siis. Huomenna aloitan.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpoin tapa laihduttaa, ja olen nutrannut varmaan 10 kertaa.

Lisää niihin jauheisiin suolaa, tai saat aluksi julmetun päänsäryn. Tai lisää mineraalisuolaa vesilasilliseen, kunhan saat suolaa jostain.

Nutraus on siis helppoa, mutta sen lopettaminen hillitysti onkin vaikeampaa.

10 kertaa joka kerta pudottaen vähän niin, että paino on nyt paljon vähemmän kuin aloittaessa, vai 10 kertaa niin, että jokaisen jälkeen pudotettu on tullut takaisin?

Olen binge-syöjä, eli syön ahdistukseen.

Ilman nutrausta painaisin 200 kg. Mikä tahansa millä painon saa jotenkin pidettyä kurissa kelpaa minulle, vaikka se konsti ei jollekin ruokanazzille kelpaisikaan.

Vierailija
22/28 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ruokanatsi, mutta valitettavasti se totuus on, että elimistölle parin viikon tiukka dieetti on vain rasitus ja sen jälkeen se yrittää kuroa eroa kiinni, kun sillä on hätä. Siksi kilot tulee takaisin. Ei pysyvä painonpudotus niin onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpoin tapa laihduttaa, ja olen nutrannut varmaan 10 kertaa.

Lisää niihin jauheisiin suolaa, tai saat aluksi julmetun päänsäryn. Tai lisää mineraalisuolaa vesilasilliseen, kunhan saat suolaa jostain.

Nutraus on siis helppoa, mutta sen lopettaminen hillitysti onkin vaikeampaa.

10 kertaa joka kerta pudottaen vähän niin, että paino on nyt paljon vähemmän kuin aloittaessa, vai 10 kertaa niin, että jokaisen jälkeen pudotettu on tullut takaisin?

Olen binge-syöjä, eli syön ahdistukseen.

Ilman nutrausta painaisin 200 kg. Mikä tahansa millä painon saa jotenkin pidettyä kurissa kelpaa minulle, vaikka se konsti ei jollekin ruokanazzille kelpaisikaan.

Hankala ongelma, jota kannattaa yrittää hoitaa oikeasti, eikä vain yrittää kerta toisensa jälkeen korjata seurauksia. Useat laihdutuskerrat saa vain lihomaan kerta kerralta enemmän. Mulla on adhd, syön tylsyyteen ja väsymykseen dopamiinihakuisesti, eikä nopeat dieetit toimi, sillä ne aiheuttavat repsahtelua ja syömisputkia. Nyt olen laihduttanut 10kg todella pienillä muutoksilla ja saan syödä herkkujakin, niin se on ollut paljon helpompaa. Ongelman tiedostaminen on myös auttanut.

Vierailija
24/28 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannatta viikkoa enempää kerralla koska maha menee sekaisin. Slanka ummetus tai nutrilett ripuli.

Vierailija
25/28 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ruokanatsi, mutta valitettavasti se totuus on, että elimistölle parin viikon tiukka dieetti on vain rasitus ja sen jälkeen se yrittää kuroa eroa kiinni, kun sillä on hätä. Siksi kilot tulee takaisin. Ei pysyvä painonpudotus niin onnistu.

Et selvästikään ole tutkinut esim. pätkäpaastoa ja kalorien rajoitusten terveysvaikutuksia. Molemmilla on positiivisia vaikutuksia, mutta jos oppi on 70-luvulta, niin eipä voi odottaa muuta.

Vierailija
26/28 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla litkuillahan tulee aivan järkyttävä nälkäkuolema, jos 2 viikkoa meinaa vetää putkeen 500kcal per päivä!

Miksi et ap helpottaisi vähän, jolloin onnistuukin paremmin? Syöt 2 pvä viikko noita pirteilöitä 500kcal/pvä ja muuten perusterveellistä ruokaa. Jatka näin 7 viikkoa. 

Vierailija
27/28 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et selvästikään ole tutkinut esim. pätkäpaastoa ja kalorien rajoitusten terveysvaikutuksia. Molemmilla on positiivisia vaikutuksia, mutta jos oppi on 70-luvulta, niin eipä voi odottaa muuta.

Pätkäpaastohan on vähän eri juttu kuin nuo litkut. Luulempa, että juurikin sinä et ymmärrä pätkäpaastoa. Sehän ei perustu mitenkään kaloreiden vähentämiseen.

Vierailija
28/28 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätkäpaastohan on vähän eri juttu kuin nuo litkut. Luulempa, että juurikin sinä et ymmärrä pätkäpaastoa. Sehän ei perustu mitenkään kaloreiden vähentämiseen.

Googlaa David Sinclair, jos haluat oikeasti tietää, mitä epäilen.

En jaksa kinata tietämättömien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä