Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhea omikron-tämäkö lievää?

Vierailija
08.06.2022 |

Kuume 39, järkyttävä nuha ja tukkoisuus, silmät vuotaa, nenä vuotaa, yskittää. Ja sanotaan että tämä lievää? Rokotettu olen mutta siitä jo kauan, viine vuoden puolella. Lisäksi leviää kuin kulovalkea.

Muita sairastajia? Onko kaikilla muilla joku superhelppo tauti?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet ja se, että sairastuuko ylipäänsä on ainakin omassa tuttavapiirissä vaihdellut.

Itselläni astma ja kolme rokotusta. Ei kuumetta, vähän yskää, nenä oli kauhean tukossa, haju- ja makuaisti pois kolme päivää.

Tuttava 1

Kolme rokotusta, riskiryhmää.

Ei saanut edes tartuntaa, vaikka puolisolla tartunta.

Tuttava 2

Kolmesti rokotettu, riskiryhmää

Täysin oireeton, mutta testi positiivinen. Testasi, koska oireellinen puoliso sai positiivisen testin.

Tuttava 3

Ei rokotuksia.

Vähän nuhaa ja yskää. Päänsärkyä.

Vierailija
42/49 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastin koronan pahana. En päässyt PCR-testiin. Vain vanhukset ja hoitajat pääsi. Olen yksin eläjä. Pelotti, voimat pois. Nyt olen pyytänyt sairauslomatod.niin en saa! Mitä, koronassa en päässyt lääkäriin koska olisin tartuttanut. Kotitesti ei käy sairauslomaan. Mitä voi tehdä.[/quote

Niinpä. Ja monet vähättelevät koronaa, koska "vain vanhukset" kuolevat siihen. Kuitenkin korona voi olla hyvin ikävä nuoremmillekin, vaikkei tappaisikaan. THL:kin ummistaa silmänsä tältä faktalta ja long covidilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ylähengitystieoireita ottakaa tupla-annos antihistamiinia oireisiinsa päivinä, se lievittää oireita ja lyhentää sairastamisaikaa. Vinkin sain sh-siskoltani..

Rokottamaton ja omikron oli kahden päivän nuha

Vierailija
44/49 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuhaa, väsymystä ja päänsärkyä. Yskä kesti pidempään kuin muissa flunssissa yleensä. Yhteensä tauti kesti noin kaksi viikkoa. Olen rokotettu.

Vierailija
45/49 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet olivat ihan erilaisia kuin koronalta olisin odottanut, joten tein testin liian myöhään kun olin jo ehtinyt tartuttaa puoli kaupunkia.

Vierailija
46/49 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oireet olivat ihan erilaisia kuin koronalta olisin odottanut, joten tein testin liian myöhään kun olin jo ehtinyt tartuttaa puoli kaupunkia.

Eli oireina migreeni, kuume, oksentelu ja ripuli. Pienellä lapsella korkea kuume.

Yskä ja nuha tulivat vasta muutaman päivän päästä.

Vierailija
47/49 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti poistui mun asiallinen kommentti, missä kerroin sairastaneeni rokottamattona lievän koronan. Mikä siinä kismittää? Ei se totuus siitä muutu vaikka ilmiannatte epämieluisia vastauksia.

Vierailija
48/49 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti poistui mun asiallinen kommentti, missä kerroin sairastaneeni rokottamattona lievän koronan. Mikä siinä kismittää? Ei se totuus siitä muutu vaikka ilmiannatte epämieluisia vastauksia.

No onhan se tässä ketjussa edelleen.

Vierailija
49/49 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se tässä ketjussa edelleen.

Niin missä?