Oletko tilannut verkkokaupasta vahingossa jotain liikaa tai liian suurikokoisen esineen?
Esimerkiksi vaikka liikaa kuivattua luomubanaania tai muuta sellaista, jos et olekaan hahmottanut grammoja.
Kommentit (8)
Olin ostamassa kaksi lippua konserttiin ja jotenkin sekoilin maksussa koska oli eka kerta, tuloksena 4 lippua. Rahoja ei palautettu tietenkään. Oppirahoja tuli maksettua 50e, ja pidin suuni kiinni törttöilystäni.
Konsertti oli hyvä.
Joskus 10v sitten ostin verkosta tj.lle lentoliputHki-Tukholma, seuraavana päivänä takaisin. Jäi päivä muuttamatta joten paluu Tukholmasta olisi ollut tunti sinne saapumisesta. Pikainen puhelu ja paluupäivä tuli korjattua, onneksi silloin ihminen vastasi puhelimeen.
Ostan usein verkkokaupoista mutta vain kerran tuli tarjouskynttelikkö nukkekotikokoa.
Tilasin netistä joskus steppilaudan. Mulla ei ole koskaan ollut sellaista, eikä kuvauskaan ollut kummoinen, mutta oli tarvetta kuntoiluvälineelle ja oli puoleen hintaan. Oli sitten vähän tukevampaa tekoa, eikä siinä muuta ongelmaa kuin säilytys. Pistin parvekkeelle ja siellähän se on hyvin säilynyt joitakin vuosia. Välillä mietityttää sen hävittäminen, sitten kun se on joskus ajankohtaista. Muovia se on päältä, mutta painaa niin paljon, että oletettavasti jonkin sortin metallilauta sisällä. Ehkäpä menee siis metallinkeräykseen, paitsi että se on isompi kuin taloyhtiön metallinkeräysastia.
Mä tilasin kerran ulkomailla asuessani pölynimurin. Sain viestin että imuri oli toimitettu lähimpään postitoimistoon, menin sitä hakemaan ja pölynimurilaatikko oli pantu suureen Amazonin lootaan jota en kyennyt mitenkään päin autottomana käsittelemään. Onneksi mulla oli mukana Ikean sininen kassi johon sain laatikon kipattua pystypäin ja sain sen liikkeellekin vetämällä kassia perässäni (matkaa ehkä 300 metriä). Lasti kulki kevyesti ja sain imurin helposti kotiin mutten edes kehtaa ajatella miltä mahdoin katukäytävällä näyttää :-D Kassin pohja kului puhki ja imuri oli ihan paska 👍
Hutiostoksia tehty, hankkiuduin eroon.
En ole trolli, mutta pakko vastata kun on ajankohtainen aihe. Tilasin nimittäin viime viikolla seksikaupasta vähän liian ison tiedätte kyllä minkä. *tähän se silmänsä peittävä apinaemoji*
Vierailija kirjoitti:
Mä tilasin kerran ulkomailla asuessani pölynimurin. Sain viestin että imuri oli toimitettu lähimpään postitoimistoon, menin sitä hakemaan ja pölynimurilaatikko oli pantu suureen Amazonin lootaan jota en kyennyt mitenkään päin autottomana käsittelemään. Onneksi mulla oli mukana Ikean sininen kassi johon sain laatikon kipattua pystypäin ja sain sen liikkeellekin vetämällä kassia perässäni (matkaa ehkä 300 metriä). Lasti kulki kevyesti ja sain imurin helposti kotiin mutten edes kehtaa ajatella miltä mahdoin katukäytävällä näyttää :-D Kassin pohja kului puhki ja imuri oli ihan paska 👍
Voi ei, olisit avannut paketin ja vetänyt imurin siitä letkusta kotiin :D
Tilasin vahingossa vääränkokoisen vaatekaapin. Ei mahtunutkaan siihen kohtaan mihin sen meinasin pistää.