Olimme Yo-juhlissa, saimme kuulla rumaa jälkeenpäin
MIes oli kuulemma haalinut liikaa voileipä ja vadelma-kaakkua. Siskon perhe pienellä pudjetilla liikkeellä.
Kommentit (64)
Todellisuudesta pari tapausta;
Toisessa lapsi otti lautaselleen melkein pelkästään lihapullia (muu ruoka ei maistunut) ja toinen, missä lapsi otti kahvipöydästä ison kasan pipareita.
Eli vahtikaapa niitä lapsiakin ja neuvokaa!
Näinpä yhden kerran kun mies meni sussibuffettiin ja kuori lohet riisipallon päältä. Olis hävettäny olla samaa perhettä
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään tutkia mitä itse kukanenkin syö ,jos tarjoan juhliin. Ei pidä tarjota jos tällaista palautetta.
Sano siskollesi etyä ensi kerralla leikkaat valmiiksi palaset jokaiselle vieraalle, että ei saa kuulla takanapäin tällaisia ikäviä uutisia.
Olet ilmeisesti töissä ABCllä?
Älä näitä mieti. Ajattele mieluummin, mistä syystä "luotettava taho" halusi välittää tiedon sinulle. Halusiko hän ehkä ilahduttaa sinua, ei varmaankaan. Näitä myrkynkylväjiä riittää. Hyvä kun miehellesi maistui, ei ollut tarjoilussa vikaa. Jos et ole vielä nuhdellut häntä, älä nuhtelekaan. Suhtaudu huumorilla.
Vierailija kirjoitti:
Sama, joka syö mumman kaakut?
Sekä haali jääkaapista vanukkaat, kun silmä vältti.
Vierailija kirjoitti:
Siskosi olisi pitänyt tehdä omat tarjoilut miehellesi.
Onhan se aiemminkin onnistunut saunassa ja kerran teidän keittiön pöydällä.
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudesta pari tapausta;
Toisessa lapsi otti lautaselleen melkein pelkästään lihapullia (muu ruoka ei maistunut) ja toinen, missä lapsi otti kahvipöydästä ison kasan pipareita.
Eli vahtikaapa niitä lapsiakin ja neuvokaa!
AHNEITA LAPSIA! Vanhemmilla taitaa se tupakka maistua kun heiluvat kaljapullo kädessä!
Oliko mies oikein maiskutellen syönyt niitä herkkuja? Oliko valunut suupielistä herkkujen sekaista sylkeä? Oliko?
Vierailija kirjoitti:
Oliko mies oikein maiskutellen syönyt niitä herkkuja? Oliko valunut suupielistä herkkujen sekaista sylkeä? Oliko?
Sivumennen sanoen, kuka osaa syödä riisipiirakkaa munavoilla tyylikkäästi, ilman että mun.a voi valuu iloisesti suupielistä
Kyllä mun juhlissa sai kaikki syödä niin paljon et napa paukkuu. Ihme nillitystä. Ruokaa tehdään sen verran paljon, että sitä riittää kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Mikset sinä vaimona opeta miestä tavoille?
Jos miehen äiti ei ole näin tehnyt...
Jos mies käyttäytyy huonosti, pakkohan sen on olla jonkun naisen vika, jos ei äidin niin vaimon!
Kuka porvoossa juhli, oiko apllä juhlat siellä? Tuliko monta ällää? Meillä muuten tarjoilut riitti vaikka kaikki vaan rohmus ja ahneita olivat, mut hyvät oli lakkias bileet.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun juhlissa sai kaikki syödä niin paljon et napa paukkuu. Ihme nillitystä. Ruokaa tehdään sen verran paljon, että sitä riittää kaikille.
Kyllä se nimen omaan ei ole nykyään niin
Vierailija kirjoitti:
Meillä hävis kuule juhlien aikana koko jääkaapin sisältö, hah!
Pistinpä paremmaksi.
Meillä hävis jääkaapikin , hah!
Put-Jetti. Uusi kutsumanimi eräälle suositulle julkisuuden henkilölle.
Minä söin yksissä juhlissa pelkkää graavilohta ja salaattia. Meni lähes koko astia graavattua kalaa. Se oli ilmeisesti tarkoitettu karjalanpiirakoille. Ei pienintäkään tunnontuskaa! Olen juntti, ja ylpeä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ööö....Miten se voi millään riittää, jos joku/ jotkut rohmuaa?
Saa tehdä kyllä semmoiset tarjoilut, että oliskin kiinnostavaa nähdä.
Täysin loppumaton tarjoilu vai sellainen, jossa tarjottavat lisääntyy vähenemisen sijasta🤣
Eipä niin.
Mutta edelleen;
Tämä ei tapahtunut oikeasti.
Ja edelleen;
Ruokajuhlissa tämä päteekin, silti ei ole vieraidenkaan soveliasta mättää kaikkea lautaselle.