Jaetaan kalliita tapoja
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitan, Ramunet ja Pockyt.
En tiedä mitä nuo on.
Ramune = japanilaista limpparia.
Pocky = japanilaisia keksitikkuja, joissa on erilaisia kuorrutteita
Kohta lähtee oma tilaus Japan Centreen, joka onneksi taas toimittaa Suomeenkin japsiruoka-aineita ja -herkkuja.
Suoratoistopalvelut! Välillä olen laittanut niitä tauolle ja se on ihan kamalaa.
Syön joka päivä lounaan ulkona.
Ostelen kaupasta kotiin kahvijuomia ja joka viikko jonkun aikakauslehden.
Käytän kesällä hirveästi rahaa suomalaisiin marjoihin. Perheessä kuluu päivässä 2-3 litraa mansikoita tai muita marjoja, mutta ostan niitä silti.
Leffojen ostaminen YouTubessa. Aina kun tulee mieleen joku "olis kiva kattoa", niin päädyn ostamaan YouTubesta, jos se on siellä, eikä sitä ennen löydy Netflixistä tai Amazon Prime Videosta. Jotkut leffat on sellasia, että teininä kyseinen leffa oli muka niin hyvä, mutta voi miten turha ostos, kun nykysilmillä katsottuna aivan surkea.
Nikotiinipurkka on kallista, jos menee pakkaus päivässä.
Ostan suitsukkeita joka viikko, koska käytän niitä joka päivä kotialttarilla. Kallista, mutta voisi tuon rahan laittaa johonkin huonompaankin...
Vierailija kirjoitti:
Kahvia ja pullaa joka päivä.
Halvinta herkkua.
Leivon itse pullat ja korvapuustit, kuivakakut, viinerit sun muut.
Ei ole kallista, kun leipoo paljon samalla kertaa ja pakastaa.
On aina pullaa perheelle ja vierasvaraakin.
No kahvi on kyllä nyt kalliimpaa kuin vuosikymmeniin, mutta eihän sitäkään sankokaupalla latkita.
Tee. Ostan työmatksn varrelta hyvästä teekaupasta. Paketti maksaa yleensä 12-20e, joku erikoisempi voi olla kalliimpaakin, esim matcha maksaa noin 30e. Sinänsä tämä on ihan ok harrastus, rakastan teetä ja juon sitä paljon. Mutta valitettavasti kaapit kertyvät täyteen puoliksi juotuja pakkauksia kun ostan uusia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä nuo on.
Ok, boomer.
Veneily. Käytän siihen enemmän rahaa kuin asumiseen ja ruokaan. Ei edes harmita. Tosin asumis- ja ruokakulut on tosi pienet. Vesillä tulee oltua paljon, vierasvenesatamissa ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Leffojen ostaminen YouTubessa. Aina kun tulee mieleen joku "olis kiva kattoa", niin päädyn ostamaan YouTubesta, jos se on siellä, eikä sitä ennen löydy Netflixistä tai Amazon Prime Videosta. Jotkut leffat on sellasia, että teininä kyseinen leffa oli muka niin hyvä, mutta voi miten turha ostos, kun nykysilmillä katsottuna aivan surkea.
Piratoi, hyvä ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä nuo on.
Ok, boomer.
Ok retard
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piratoi, hyvä ihminen!
No oon sitä joskus harrastanu nuorena, mutta en enää viitti. Siitä jää helpommin kiinni ja sitte joku Hedman lakitoimisto alkaa lähettelemään korvausvaatimuksia.
Jokainen nainen on maksullinen eli vastaan naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piratoi, hyvä ihminen!
No oon sitä joskus harrastanu nuorena, mutta en enää viitti. Siitä jää helpommin kiinni ja sitte joku Hedman lakitoimisto alkaa lähettelemään korvausvaatimuksia.
Onhan sekin totta, mutta sitä varten on nuo vpn-palvelut. Itsellä Surfshark toiminut oikein mainiosti.
Itellä wt-klassikot eli alkoholi ja tupakka. Haluaisin koiran mutta se on liian kallis harrastus minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvia ja pullaa joka päivä.
Halvinta herkkua.
Leivon itse pullat ja korvapuustit, kuivakakut, viinerit sun muut.
Ei ole kallista, kun leipoo paljon samalla kertaa ja pakastaa.
On aina pullaa perheelle ja vierasvaraakin.
No kahvi on kyllä nyt kalliimpaa kuin vuosikymmeniin, mutta eihän sitäkään sankokaupalla latkita.
Hyvä sinä! Leivon välillä, mutta en jaksa leipoa kaikkea. Kiva silti, että on, mitä tarjota. Pienituloinen olen, ei kai se muuten tuntuisi missään.
Vaatteet.. Muuhun en sitten oikeastaan tuhlaa.. Monesti ostan kyllä kirpputorilta vaatteeni.
Tyttöystävä.
Suomiämmille ei kelpaa köyhä mies.