Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piste Väyryselle.

Vierailija
62/78 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väyrynen valittiin ensimmäistä kertaa eduskuntaan keskustapuolueen listalta 23-vuotiaana vuoden 1970 vaaleissa.

Hän on toiminut kansanedustajana viidellä eri vuosikymmenellä ja on ollut useita kertoja ministerinä.

Hän tunsi Suomen politiikka jo  ennen, kuin minä olin edes olemassa. Ihailtavaa!

Totta! Tai melkein sama (olen vähän vanhempi kuin sinä). Puakille ei vaa mee jakeluun, et maailma on muuttunut.

Tietotaitoa on, mut nyt pelitilanteet muuttuu vain niin nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä ei näe asioita niin kuin ne ovat  koska sekoittavat niihin omia toiveita ja odotuksia.

Vierailija
64/78 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piste Väyryselle.

Piste kusetukselle. Paavo on rehellinen, ja se saa kusettajat kiehumaan.

Vierailija
65/78 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väyrynen valittiin ensimmäistä kertaa eduskuntaan keskustapuolueen listalta 23-vuotiaana vuoden 1970 vaaleissa.

Hän on toiminut kansanedustajana viidellä eri vuosikymmenellä ja on ollut useita kertoja ministerinä.

Hän tunsi Suomen politiikka jo  ennen, kuin minä olin edes olemassa. Ihailtavaa!

Totta! Tai melkein sama (olen vähän vanhempi kuin sinä). Puakille ei vaa mee jakeluun, et maailma on muuttunut.

Kuvitteletko tietäväsi syntymävuoteni, vai tiedätkö sen?

Vierailija
66/78 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kusetus on vikkelää, ja vauhti kiihtyy...

Vierailija
67/78 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piste Väyryselle.

Paavo on koko ikänsä vain kuzecksellut toisia silmiin

Vierailija
68/78 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa tuota lukee, tajuaa että Väyrysellä on paljon enemmän pointtia kuin näillä ketkä äänessä ovat. Toki jättää kertomatta varmasti asioita mutta nuo esiin nostetut asiat ovat Suomen kannalta äärimmäisen tärkeitä. Täytyy olla aikamoinen puusilmä jos ei sitä tajua.

Vierailija
69/78 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 vuotta Nato-kiimailijat Suomessa yrittääneet Natoiluaan, suomalaiset eivät ole lämmenneet itsenäisyyden (rippeiden, paljon menetettiin EU-tunaroinnin myötä) ja puolueettomuuden menettämiselle. Siksi oli pakko käyttää Ukrainaa (NATO:n provosoima sota) tekosyynä hätäillä ja hakea "kiireellisesti" jäsenyyttä, "tulevia vuosikymmeniä ajatellen" - tietäen varsin hyvin, että jäsenyys ei ole mahdollinen (Turkin kanta -> "kelvoton yritys").  Ukrainalla oli vastaava tilanne. Ukraina sanoi (vuonna 2019 ainakin), että sen on saatava kunnon sota Venäjän kanssa ennen, kuin hakee NATO:oon (uskottavasti).

Mutta miksi hakea Natoon ollenkaan, kun vaihtoehtona on Pohjoismaiden liitto.

Minä en ole tuollaisesta liitosta ennen kuullutkaan. Milloin se on perustettu ja paljonko siinä on jäseniä ja tulivoimaa?

"Pohjolan yhteisön turvallisuusyhteistyö ylläpitäisi ja vahvistaisi koko Pohjois-Euroopan vakautta. Kun Suomi ja Ruotsi säilyttäisivät edelleen puolueettomuutensa – kun ne eivät olisi liittosuhteessa muihin valtioihin, ja kun niillä olisi itsenäinen puolustus – ei Venäjä kokisi sitä uhkaksi omalle turvallisuudelleen. Venäjä voisi luottaa siihen, että Suomi ja Ruotsi pyrkisivät pysyttäytymään sotien ja selkkausten ulkopuolella, eivätkä sallisi alueensa käyttämistä hyökkäystarkoitukseen." https://www.paavovayrynen.fi/2022/04/27/pohjoismainen-blokki-naton-puit…

Vaihtoehto: Suomi USA:n vasallina ilman NATO-jäsenyyttä, vrt. Ukraina, jota USA NATO-koulutti 8 vuotta. Nyt tahtovat aloittaa saman kusetuksen Suomessa. Toisin sanoen, tilasivat Suomelle Ukrainan kohtalon.

Vierailija
70/78 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piste Väyryselle.

Hän tarkoitti hyvällä, "pointsit Paavolle".

Tietysti jokainen asioista vähäänkää ymmärtävä toivoo, että Suomen poliittinen kusetus päättyisi pian. Se alkaa olla jo liian vaarallista.

Vierailija
71/78 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, onhan tuo Väyrynen, kaikella kunnioituksella, vinksahtanut.   Pölyinen ja tunkkainen ajatuksiltaan.  Eläkkeelle.

Vierailija
72/78 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pave puhuu asiaa. Ihmiset eivät vain jaksa keskittyä siihen mitä hän sanoo.

Vierailija
73/78 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 vuotta Nato-kiimailijat Suomessa yrittääneet Natoiluaan, suomalaiset eivät ole lämmenneet itsenäisyyden (rippeiden, paljon menetettiin EU-tunaroinnin myötä) ja puolueettomuuden menettämiselle. Siksi oli pakko käyttää Ukrainaa (NATO:n provosoima sota) tekosyynä hätäillä ja hakea "kiireellisesti" jäsenyyttä, "tulevia vuosikymmeniä ajatellen" - tietäen varsin hyvin, että jäsenyys ei ole mahdollinen (Turkin kanta -> "kelvoton yritys").  Ukrainalla oli vastaava tilanne. Ukraina sanoi (vuonna 2019 ainakin), että sen on saatava kunnon sota Venäjän kanssa ennen, kuin hakee NATO:oon (uskottavasti).

Mutta miksi hakea Natoon ollenkaan, kun vaihtoehtona on Pohjoismaiden liitto.

Minä en ole tuollaisesta liitosta ennen kuullutkaan. Milloin se on perustettu ja paljonko siinä on jäseniä ja tulivoimaa?

"Pohjolan yhteisön turvallisuusyhteistyö ylläpitäisi ja vahvistaisi koko Pohjois-Euroopan vakautta. Kun Suomi ja Ruotsi säilyttäisivät edelleen puolueettomuutensa – kun ne eivät olisi liittosuhteessa muihin valtioihin, ja kun niillä olisi itsenäinen puolustus – ei Venäjä kokisi sitä uhkaksi omalle turvallisuudelleen. Venäjä voisi luottaa siihen, että Suomi ja Ruotsi pyrkisivät pysyttäytymään sotien ja selkkausten ulkopuolella, eivätkä sallisi alueensa käyttämistä hyökkäystarkoitukseen." https://www.paavovayrynen.fi/2022/04/27/pohjoismainen-blokki-naton-puit…

Vaihtoehto: Suomi USA:n vasallina ilman NATO-jäsenyyttä, vrt. Ukraina, jota USA NATO-koulutti 8 vuotta. Nyt tahtovat aloittaa saman kusetuksen Suomessa. Toisin sanoen, tilasivat Suomelle Ukrainan kohtalon.

Sillä lailla.

30 vuotta NATO-kiimailijat tyrkyttivät ajatusta Suomen NATO-jäsenyydestä, Suomen kansa ei itsenäisyyden ja  puolueettomuuden luovuttamiselle lämmennyt.

Mitä tekivät NATO-kiimailijat?

Kusettivat kiireessä aj mielivaltaisesti, "tulevia vuosikymmeniä ajatellen" (?). 

Vierailija
74/78 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pave puhuu asiaa. Ihmiset eivät vain jaksa keskittyä siihen mitä hän sanoo.

Ymmärrän. Mutta syytä olisi, kun lasten tulevaisuus Suomessa alkaa näyttää Ukrainalta - vain siksi, että kusettajat saavat riehua kimppavoimalla, eikä asiantuntijalle anneta sijaa. Me kansalaiset olemme vastuussa suomalaisten lasten tulevaisuudesta! EU-tunarit pilasivat jo tarpeeksi.

Vierailija
75/78 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa keskittyä enemmän asiaan. Ei woke-väen hourailuihin ja heidän maalailemiin skenaarioihin, joilla ei todellisuuden kanssa ole paljon tekemistä; usein päinvastoin.

Vierailija
76/78 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo Väyrynen on erinomainen. Suomen kansalle edunmukaisinta olisi saada vahva johtaja, Väyrynen.

Vierailija
77/78 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo tuskin lupailisi vappusatasta... (voi kusetus!)

Vierailija
78/78 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrysen tukihanat ovat idässä.  Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat.   Viitsiikin vielä.