Kuka ei ennustanut Roopen ja Helmi-Leenan eroa jo alusta pitäen?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on?
hoono soomi
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on?
EI ketä, vaan KUKA (yksikkö), tai KETKÄ (monikko) !
Minä en ennustanut.
Olin aidosti iloinen Roopen puolesta, vaikka Helmi ei minua miellytäkkään ihmisenä.
Harmillisesti Helmi ei ollutkaan sitoutuvaa tyyppiä, vaikka lapsikin jo kuvioissa. Surullista.
Nyt jo toisen miehen mukana. Liittyykö eroon tämä uusi mies, sitä en tiedä.
Sepä olikin vain vahinko. Jatkaa suvun perinteitä uudet tuulet kutsuu.
harmitus kirjoitti:
Minä en ennustanut.
Olin aidosti iloinen Roopen puolesta, vaikka Helmi ei minua miellytäkkään ihmisenä.
Harmillisesti Helmi ei ollutkaan sitoutuvaa tyyppiä, vaikka lapsikin jo kuvioissa. Surullista.
Hah, ai Helmi vai...
Ketkä ihmeen Roope ja Helmi-Leena?
Putouksen kulisseissa roihahtanut seksisuhde ja veikkaan että seksiä harrastettiin silloin kun Helmillä oli roolivaatteet päällä koska jos katsotte sen jakson jossa hahmot sekoitettiin Roopella oli niin voimakas vastenmielinen reaktio Helmin asussa keikistelevään mieheen. Seksisuhde jonka ihastus tulkittiin rakkaudeksi ja sitten totuus löi kasvoille ja tuli arki. Se oli pelkkää seksin himoa ja ilman sitä ei ole mitään. Lukuisat yksinhuoltajat ovat tämän kokeneet. Syykin on selvä vain ulkoiset pinnalliset asiat merkitsee siksi suhteet ei kestä.
harmitus kirjoitti:
Minä en ennustanut.
Siis mistä tiedät mistä syystä ja kenen aloitteesta he erosivat? Ja vaikka olisi sitoutuvaa tyyppiä niin eihän se tarkoita, että pitäisi jäädä roikkumaan suhteeseen, joka ei vain toimi. Toki ikävää että lapsi ehdittiin jo tehdä, mutta kyllä vanhemmilla on oikeus ajatella omaakin hyvinvointiaan ja uusioperheet ovat nykyään täysin normaali kuvio.
Niin ja tuohon kysymykseen ei siis tarvitse vastata, ei heidän eronsa yksityiskohdat kuulu muille, kunhan ihmetyttää miten tuntemattomat luulevat heti tietävänsä mitä on tapahtunut. Tai jos sattuisit tuntemaan heidät niin ei sinulla ole mitään oikeutta levitellä heidän asioitaan julkisesti.
Minä,ei ole tapana ruotia toisten,varsinkaan julkkisten eroja kun en heitä tunne.
Minä ennustin. Roope ei ole sitoutuvaa tyyppiä. Elostelija ja ottaa nyt kaiken irti mitä julkisuus tuo tullessaan.
En paneudu niin syvällisesti julkkisten elämään, tai kuvittele tuntevani heitä, että osaisin tai haluaisin miettiä heidän parisuhteidensa onnistumista.
Mulla oli alusta lähtien sellainen olo, ettei parisuhde ollut ihan niin vakaalla pohjalla ja sitten lapsi ilmoittikin tulostaan. Mutta yrittivät kuitenkin, pisteet siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli alusta lähtien sellainen olo, ettei parisuhde ollut ihan niin vakaalla pohjalla ja sitten lapsi ilmoittikin tulostaan. Mutta yrittivät kuitenkin, pisteet siitä.
Se lapsi oli kyllä shokki. Oli niin selvää, että eroavat.
Ajattelin että Roope ja Helmi-Leena on liian erilaisia ihmisiä. Vaikka en heitä tunnekaan. Helmi-Leenasta välittyy joku vakavuus jota ei ole Roopessa.
Ennustin. Roopella alkoholismi ja Helmi-Leena muuten vain niin taitelija.
Minä en ennustanut, koska aihe kiinnosti kuin kilo paśkaa.