Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nainen saa aina, myös parisuhteen"

Vierailija
07.06.2022 |

Nauratti, kun luin tätä palstaa ja joku mies oli kirjoittanut parisuhdekeskusteluun seuraavan kommentin:

"Nainen, vaikka olisi kuinka ruma, saa aina. Myös parisuhteen. Ei ehkä sen kanssa kenen kanssa haluaa, mutta aina löytyy joku mies, joka myös haluaa"

Ööh, miksi kukaan nainen haluaisi parisuhteeseen jonkun kanssa, jota ei oikeasti halua? Tai seksiä joltain, jota ei oikeasti halua? Miksi miehet ovat niin katkeria naisille, eikö he ymmärrä, että seksi tai parisuhde ei anna naiselle mitään sellaisen ihmisen kanssa, jota nainen ei todellakaan oikeasti halua?

En ymmärrä noita miesten harhaluuloja naisista :D

Kommentit (2529)

Vierailija
41/2529 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset ketjut ovat tulleet jäädäkseen. Aina joku katkeroitunut mies tulee väittämään muuta, mutta ei koskaan, milloinkaan, kykene ajattelemaan asioita eri näkökulmista. On vain ´byhyy, minä koen kovia kun en saa piparia edes tyhmimmiltä´... yök.

Vierailija
42/2529 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei oikein tunnu sisäistävän pointtia.

Ei miehille kelpaa kuka tahansa, mutta esim minä voisin tyytyä hoikkaan 6/10 lapsettomaan liikunnalliseen naiseen.

Naisille kelpaa vain reilusti omaa tasoaan paremmat miehet, siksi he joutuvat vain panovyöhykkeelle.

Koska naiset painottavat täydellisiä kipinöitä niin sen voi tarjota vain geenikomeat statusnaurattajapilkesilmäkulmapelimiehet.

Toivoisin naisilta vähän realismia pariutumisen suhteen.

Se kiltti tavismies voisi olla hyvä kumppani ja hyvää perheenisämateriaalia vaikka ei saisikaan pöksyjä heti märäksi itsevarman jännällä dominoinnilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/2529 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä älynväläyksiä naisista tänne viljelee miehet, joilla on hyvin suppea kokemus naisista. Rajoittuu äitiin ja pariin yläasteen aikaiseen ihastukseen, joilta tuli pakit. Monella ei varmaan ole koskaan ollut parisuhdetta, ei ainakaan niin vakavaa, että olisi johtanut edes avoliittoon.

No ei varmaan ole, kun miehille suhteen saaminen ei ole niin helppoa. Naiset taas joutuvat itse Valitsemaan sinkkuna olemisen.

Vierailija
44/2529 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan onhan tuossa pointti. Teeppä joku seuranhakuilmoitus naisena ja miehenä. Muut speksit suht samat.

Vaikka ilman kuvaa tekisi, niin nainen saa yössä satoja vastauksia - mies todennäköisesti nolla. Ei ihan tasa-arvo toteudu parisuhdemarkkinoilla...

Olen ollut tinderissä naisena rumalla kuvalla. Ei ainoatakaan matchia. Hyvännäköinen työkaverimies on joka päivä eri naisen kanssa treffeillä. Ei toteudu ei.

höpöhöpö, jokainen tietää totuuden

Olet siis saanut parisuhteen tinderistä rumana naisena? Oletko nyt siinä suhteessa?

Montako vuotta se hyvännäköinen työkaverimiehesi on ehtinyt käydä joka päivä treffeillä eri naisen kanssa?

Vastasitko väärään viestiin? Tähän piti vastata onko saanut rumana naisena suhteen tinderistä kun väittää että se on totuus.

Vierailija
45/2529 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehille kelpaa kuka tahansa, mutta esim minä voisin tyytyä hoikkaan 6/10 lapsettomaan liikunnalliseen naiseen.

Naisille kelpaa vain reilusti omaa tasoaan paremmat miehet, siksi he joutuvat vain panovyöhykkeelle.

Koska naiset painottavat täydellisiä kipinöitä niin sen voi tarjota vain geenikomeat statusnaurattajapilkesilmäkulmapelimiehet.

Se kiltti tavismies voisi olla hyvä kumppani ja hyvää perheenisämateriaalia vaikka ei saisikaan pöksyjä heti märäksi itsevarman jännällä dominoinnilla.

Miten selität sen, että suurin osa kilteistä, siis oikeasti kilteistä, tavismiehistä on PARISUHTEESSA?

Tule jo alas sieltä geenikomeus-hiusrajapuusta.

Vierailija
46/2529 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos se yhtään helpottaa, useat miehet eivät saa parisuhdetta lainkaan, vaikka olisivat valmiita antamaan mahdollisuuden kenelle tahansa naiselle. Rima on niin matalalla, että mitään ennakko-oletuksia tai -vaatimuksia ei ole.

Miettikää, miltä sellaisen ihmisen elämä tuntuu, ihan oikeasti. Olisi siis valmis kokeilemaan suhdetta kirjaimellisesti kenen tahansa kanssa, mutta koskaan ei tule minkäänlaista vastakaikua. Mitähän se tekee itsetunnolle?

Koettakaa ajatella tätä ihan ihmisinä, ilman, että alatte heti pilkkaamaan tai vääntämään vitsiä.

Mutta miksi?! Miksi ihmeessä kukaan olisi valmis viettämään aikaa ihmisen kanssa, josta ei edes pidä? En vaan tajua. 

Hyviä kysymyksiä johon vastaus on tietysti "ei tarvitse"

Mutta miksi? Miksi alat pilkkaamaan miehiä ja miksi tässäkin ketjussa sadat naiset nauttivat miesten solvaamisesta?

Vierailija
47/2529 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässä on sitten se olennainen ero naisen ja miehen välillä. Jos tyydyn siihen mieheen, joka ei sytytä, on ihan sama olla kämppiksiä. Seksiähän sellaisessa suhteessa ei tule olemaan, koska minä en sitä halua mieheltä, joka on laimea kuin tölkkihernekeitto viidellä litralla vettä laimennettuna. Ei se silloin mikään parisuhde ole.

Vierailija
48/2529 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos se yhtään helpottaa, useat miehet eivät saa parisuhdetta lainkaan, vaikka olisivat valmiita antamaan mahdollisuuden kenelle tahansa naiselle. Rima on niin matalalla, että mitään ennakko-oletuksia tai -vaatimuksia ei ole.

Miettikää, miltä sellaisen ihmisen elämä tuntuu, ihan oikeasti. Olisi siis valmis kokeilemaan suhdetta kirjaimellisesti kenen tahansa kanssa, mutta koskaan ei tule minkäänlaista vastakaikua. Mitähän se tekee itsetunnolle?

Koettakaa ajatella tätä ihan ihmisinä, ilman, että alatte heti pilkkaamaan tai vääntämään vitsiä.

Kukaan ei halua sellaista ihmistä, joka haluaa kenet vaan. Minä ainakin haluan seurustella ihmisen kanssa, joka on kiinnostunut minusta itseni takia ja minä hänestä. Ei sen takia että sattuu olemaan erilaiset pissavehkeet.

Tätä ollaan tolkutettu, mutta ei vaan mene perille. Tulee mieleen, kun meni nuorena tyttönä baariin ja siellä oli aina näitä, lähetkö tanssiin, entä sun kaveri, entä sun toinen kaveri, tyyppejä, jotka ei millään ymmärtäneet, miksi kukaan ei lähtenyt.

Jep. Mies ajattelee että kuka tahansa voi olla henkilö johon kannattaa tutustua edes saadakseen selville ettei henkilö sen kummemmin kiinnosta.

Nainen tarvitsee prinssin valkoisen hevosen selässä joka näkee vain hänet baarin toiselta puolelta. Katseiden on kohdattava ja naisen sydämen on siitä hetkestä sykittävä samaa tahtia miehen kanssa.

Kuka tahansa voi olla henkilö, johon kannattaa tutustua. Myönnettäköön, etten kyllä itse kaikkia yritä iskumielellä, enkä itse ole hakenut tanssimaan kuin enintään kahta samassa yökerhossa.

Vierailija
49/2529 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan onhan tuossa pointti. Teeppä joku seuranhakuilmoitus naisena ja miehenä. Muut speksit suht samat.

Vaikka ilman kuvaa tekisi, niin nainen saa yössä satoja vastauksia - mies todennäköisesti nolla. Ei ihan tasa-arvo toteudu parisuhdemarkkinoilla...

Olin Tinderissä vajaa vuoden. En saanut satoja matcheja koko sinä aikana, yhdestä yöstä puhumattakaan. Kahdesti kävin treffeillä. Toisella kerralla olisin kelvannut seksiin, toisella en sitäkään. Ei ne matchit mitään parisuhdetta tarkoita naisillekaan.

Vierailija
50/2529 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset ketjut ovat tulleet jäädäkseen. Aina joku katkeroitunut mies tulee väittämään muuta, mutta ei koskaan, milloinkaan, kykene ajattelemaan asioita eri näkökulmista. On vain ´byhyy, minä koen kovia kun en saa piparia edes tyhmimmiltä´... yök.

Tässäkin kävi heti niin että sen sijaan että olisi kirjoittanut siitä naisten parisuhteen saannista joku kirjoitti mielikuvitusmiehestä joka ei saa suhdetta millään. Kunhan piti päästä uhriutumaan.

Vierailija
51/2529 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vaiheessa muistutan kaikille keskustelijoille, että Sara Sieppi on ilman meikkiä tällainen kutosen nainen palstan miesoikeusasiamiesten mukaan.

Ja kasin miehiä on palsta täynnä.

Kivaa keskustelupäivää kaikille! Itsekin aion työn lomassa osallistua :)

Vierailija
52/2529 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tinderissä naisena rumalla kuvalla. Ei ainoatakaan matchia. Hyvännäköinen työkaverimies on joka päivä eri naisen kanssa treffeillä. Ei toteudu ei.

höpöhöpö, jokainen tietää totuuden

Olet siis saanut parisuhteen tinderistä rumana naisena? Oletko nyt siinä suhteessa?

Montako vuotta se hyvännäköinen työkaverimiehesi on ehtinyt käydä joka päivä treffeillä eri naisen kanssa?

Vastasitko väärään viestiin? Tähän piti vastata onko saanut rumana naisena suhteen tinderistä kun väittää että se on totuus.

En vastannut väärään viestiin. Väitin alkuperäistä viestiä paskapuheeksi

1. naisella nolla matchiä 

2. komea mies joka päivä eri naisen kanssa treffeillä. Kiinnostaisi tietysti myös onko viikonloppuisin aamu- ja iltapäivätreffit ja maksaako mies nuo kaikki treffit

En esittäänyt omasta tinder-menestyksestäni mitään väitteitä joten en ala sitä teille avaamaan.

Vierailija
53/2529 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi?! Miksi ihmeessä kukaan olisi valmis viettämään aikaa ihmisen kanssa, josta ei edes pidä? En vaan tajua. 

Mutta miksi? Miksi alat pilkkaamaan miehiä ja miksi tässäkin ketjussa sadat naiset nauttivat miesten solvaamisesta?

Hei jos haluat että tuota mielikuvitusmiestä ajatellaan ihmisenä, vastaa häntä koskeviin kysymyksiin. Nyt et osaa keskustella asiallisesti.

Vierailija
54/2529 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vaiheessa muistutan kaikille keskustelijoille, että Sara Sieppi on ilman meikkiä tällainen kutosen nainen palstan miesoikeusasiamiesten mukaan.

Ja kasin miehiä on palsta täynnä.

Kivaa keskustelupäivää kaikille! Itsekin aion työn lomassa osallistua :)

Ei uskoisi että nainen, joka vetoaa muutaman ulilaudan jonnen trollaukseen Sara Siepistä miesten virallisena mielipiteenä, on missään töissä.

Vierailija
55/2529 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä älynväläyksiä naisista tänne viljelee miehet, joilla on hyvin suppea kokemus naisista. Rajoittuu äitiin ja pariin yläasteen aikaiseen ihastukseen, joilta tuli pakit. Monella ei varmaan ole koskaan ollut parisuhdetta, ei ainakaan niin vakavaa, että olisi johtanut edes avoliittoon.

No ei varmaan ole, kun miehille suhteen saaminen ei ole niin helppoa. Naiset taas joutuvat itse Valitsemaan sinkkuna olemisen.

Oletko yrittänyt kaikkia lähiseutusi naisia? Myös niitä asunnottomia ja alkoholisoituneita?

Mikset?

Miksiköhän naiset eivät ala parisuhteeseen, ihan sama kenen kanssa?

Vierailija
56/2529 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen fantasiaa tuo on, että naiset ovat vain "jännämiesten" perään? Kyllä naisia kiinnostaa hyvät miehet. Haukut naisia, etteivät he ymmärrä jotain pointtia, kun itse elelet jossain fantasiamaailmassa.

Vierailija
57/2529 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi päättelet, että minä olen kirjoittanut kaikki viestit tässä ketjussa? Tuo oli ensimmäinen viestini, tässä toinen.

Vierailija
58/2529 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei jos haluat että tuota mielikuvitusmiestä ajatellaan ihmisenä, vastaa häntä koskeviin kysymyksiin. Nyt et osaa keskustella asiallisesti.

Vastasin ettei tarvitse. 

Vastaa itse miksi alat pilkkaamaan miehiä ja miksi sadat naiset ketjussa nauttivat miesten solvaamisesta.

Vierailija
59/2529 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi päättelet, että minä olen kirjoittanut kaikki viestit tässä ketjussa? Tuo oli ensimmäinen viestini, tässä toinen.

Missä väitin että sinä olisit kirjoittanut kaikki viestit ketjussa?

Vierailija
60/2529 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla naiset ajattelevat asiaa omasta kuplastaan ymmärtämättä yhtään toista näkökulmaa. Olen itseasiassa ollut aika yllättynyt. Naisia mainostetaan yleensä sosiaalisilta taidoiltaan ja sosiaalisten tilanteiden tilannetajultaan parempina kuin miehet mutta he ovat täysin kyvyttömiä näkemään tässä tapauksessa eri ihmisten tilanteita.

Tämä ei tarkoita, että avauksen lainaus olisi mitenkään oikeassa mutta kyllä naisten kommenteista tulee mieleen täysi kyvyttömyys asettua toisen asemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä