"Nainen saa aina, myös parisuhteen"
Nauratti, kun luin tätä palstaa ja joku mies oli kirjoittanut parisuhdekeskusteluun seuraavan kommentin:
"Nainen, vaikka olisi kuinka ruma, saa aina. Myös parisuhteen. Ei ehkä sen kanssa kenen kanssa haluaa, mutta aina löytyy joku mies, joka myös haluaa"
Ööh, miksi kukaan nainen haluaisi parisuhteeseen jonkun kanssa, jota ei oikeasti halua? Tai seksiä joltain, jota ei oikeasti halua? Miksi miehet ovat niin katkeria naisille, eikö he ymmärrä, että seksi tai parisuhde ei anna naiselle mitään sellaisen ihmisen kanssa, jota nainen ei todellakaan oikeasti halua?
En ymmärrä noita miesten harhaluuloja naisista :D
Kommentit (2529)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua tuo koulutustaustakeskustelu. Olen ollut sinkku muutaman vuoden ja koulutukseltani tohtori. Eniten kiinnostusta herättäneet miehet ovat olleet kaikki minua matalammin koulutettuja: yksi ei ollut peruskoulun jälkeen suorittanut tutkintoja, toisella oli amk-tutkinto ja kolmannella kandintutkinto.
Mitenkäs tuo parisuhde? Joko on kihlat sen työttömän kanssa jolla ei ole tutkintoja?
Alan oikeasti itkemään. Just eilen käytiin läpi juurisyyt miksei työtön mies kelpaa. Suurinosa naisista haluaa vastuullisen miehen joka huolehtii perheestään. Sohvaperuna on täysin poissuljettu vaihtoehto.
Sehän voi hoitaa lapsia kotona naisen tahkotessa rahaa.
win-win
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua tuo koulutustaustakeskustelu. Olen ollut sinkku muutaman vuoden ja koulutukseltani tohtori. Eniten kiinnostusta herättäneet miehet ovat olleet kaikki minua matalammin koulutettuja: yksi ei ollut peruskoulun jälkeen suorittanut tutkintoja, toisella oli amk-tutkinto ja kolmannella kandintutkinto.
Mitenkäs tuo parisuhde? Joko on kihlat sen työttömän kanssa jolla ei ole tutkintoja?
Kukaan näistä kolmesta ei halunnut jatkaa tapailua kanssani, vaikka minä olisin halunnut. Sinkku olen edelleen.
aivan aivan
-sinkku missikisoissa pärjäävä 21-vuotias nymfomaani KTM joka ei saa miestä edes seksisuhteeseen
Minä nyt en millään ymmärrä, miten eri ihmiset voi pisteyttää samoilla kriteereillä. Jos kuvissa on sama mies
a) 20-vuotiaana
b) 60-vuotiaana
c) rönttävaatteissa pihatöissä
d) puku päällä,
niin saako mies samat pisteet 20-, 30-, 40-, 50- ja 60-vuotiailta naisilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan oikeasti itkemään. Just eilen käytiin läpi juurisyyt miksei työtön mies kelpaa. Suurinosa naisista haluaa vastuullisen miehen joka huolehtii perheestään. Sohvaperuna on täysin poissuljettu vaihtoehto.
Sehän voi hoitaa lapsia kotona naisen tahkotessa rahaa.
win-win
Siis lasten ikävuodet 1-6. Mites ne seuraavat 40-50 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt puhutaan ulkonäöstä niin on älyllisesti epärehellistä väittää että yhden nelonen olisi toisen kymppi. Siinä kohtaa kun katsotaan kulttuurissa yleisesti hyväksyttyjä kauneuden määritelmiä niin ne vivahteet keikauttavat sen suuntaan tai toiseen, mutta ei seitsemän numeron päähän.
Ei ole mitään kulttuuria tai silmää missä tämä näistä alla olevista miehistä tuo ensimmäinen olisi halutumpi kuin toinen:
https://st2.depositphotos.com/1005858/7144/i/600/depositphotos_71442933…
https://i.pinimg.com/564x/47/ba/0e/47ba0e3ad86ae30c02abf8686e215b3e.jpg
Jos kaikki muut ominaisuudet olisivat näillä yllä olevilla miehillä samoja ja kiinnostus naista kohtaan täsmälleen sama, niin kaikki naiset valitsisivat tuon alla olevan. Tuo yllä oleva ei ole kenenkään "kymppi" eikä tuo alla oleva ole kenenkään "nelonen". Kyse on lähinnä mahdollisuuksista eli oman tason ymmärtämisestä ja alemmuuden tunteen välttämisestä, jos väittää että on PELKÄN ulkonäön perusteella kiinnostuneempi tuosta yllä olevasta.
Jos olisin nettideiteissä ja saisin flirtin tai viestin noilta kahdelta mieheltä/vastaan tulisivat nuo kaksi profiilia, valinta olisi todella helppo. Ensimmäiselle vastaisin/lähettäisin viestin, toiselle en. Tuo ensimmäinenhän on todella kivan näköinen! Ja toisin kuin dokumentin nimi väittää, hänellä ei todellakaan ole neutraali ilme vaan nimenomaan pilkettä silmäkulmassa. Suorastaan hurmaava!
Jep, ja Sara Sieppi ilman meikkejä on tosiaan kutosen nainen.
Minusta Sara Sieppi on kuvissa kaunis, livenä en ole koskaan nähnyt. En tiedä, miten hän liittyy asiaan.
t. Ykköskuvan miehen ehdottomasti valinnut
Joku tässä ketjussa nillitti kun toisessa ketjussa Sara oli saanut "huonot pisteet" joltain trollilta. Ilmeisesti mennyt tunteisiin ja pahasti kun kantaa sitä katkeruutta edelleen mukanaan ketjusta toiseen.
Mutta siis sama juttu kuin tuo sinun esimerkkisi: Kyllä jokainen valitsee ensimmäisen naisen tämän toisen sijaan
https://www.actionaid.org.uk/sites/default/files/styles/case_study_mobi…
https://is.mediadelivery.fi/img/468/98fd07fbba82450092c8377f95298a51.jpg
Minusta (n) tuo ei ole mitenkään verrannollinen. Ensimmäisen kuvan nainen on kasvoiltaan jotenkin vaurioitunut (palanut, heitetty happoa kasvoille tms). Ensimmäisen kuvan mies taas oli aivan terve, normaali, kivannäköinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan näistä kolmesta ei halunnut jatkaa tapailua kanssani, vaikka minä olisin halunnut. Sinkku olen edelleen.
aivan aivan
-sinkku missikisoissa pärjäävä 21-vuotias nymfomaani KTM joka ei saa miestä edes seksisuhteeseen
Parempi näin kuin että olisivat halunneet jatkaa kanssani vain siksi, että minulla sattuu olemaan korkeampi koulutus kuin heillä. Aivan kuten koulutus ei määrittänyt heitä tai heidän kiinnostavuuttaan minulle, en halua muidenkaan redusoivan minua pelkkään koulutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä nyt en millään ymmärrä, miten eri ihmiset voi pisteyttää samoilla kriteereillä. Jos kuvissa on sama mies
a) 20-vuotiaana
b) 60-vuotiaana
d) puku päällä,
Taitaa olla monta muutakin asiaa mitä et ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aivan aivan
Parempi näin kuin että olisivat halunneet jatkaa kanssani vain siksi, että minulla sattuu olemaan korkeampi koulutus kuin heillä. Aivan kuten koulutus ei määrittänyt heitä tai heidän kiinnostavuuttaan minulle, en halua muidenkaan redusoivan minua pelkkään koulutukseen.
Ymmärsit epäilemättä tarkoituksella väärin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt puhutaan ulkonäöstä niin on älyllisesti epärehellistä väittää että yhden nelonen olisi toisen kymppi. Siinä kohtaa kun katsotaan kulttuurissa yleisesti hyväksyttyjä kauneuden määritelmiä niin ne vivahteet keikauttavat sen suuntaan tai toiseen, mutta ei seitsemän numeron päähän.
Ei ole mitään kulttuuria tai silmää missä tämä näistä alla olevista miehistä tuo ensimmäinen olisi halutumpi kuin toinen:
Jos kaikki muut ominaisuudet olisivat näillä yllä olevilla miehillä samoja ja kiinnostus naista kohtaan täsmälleen sama, niin kaikki naiset valitsisivat tuon alla olevan. Tuo yllä oleva ei ole kenenkään "kymppi" eikä tuo alla oleva ole kenenkään "nelonen". Kyse on lähinnä mahdollisuuksista eli oman tason ymmärtämisestä ja alemmuuden tunteen välttämisestä, jos väittää että on PELKÄN ulkonäön perusteella kiinnostuneempi tuosta yllä olevasta.
Tuo ensimmäisen kuvan mies vaikuttaa symppikseltä, toinen ei. Sori. Kahta luonteeltaan tismalleen samanlaista ihmistä ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin nettideiteissä ja saisin flirtin tai viestin noilta kahdelta mieheltä/vastaan tulisivat nuo kaksi profiilia, valinta olisi todella helppo. Ensimmäiselle vastaisin/lähettäisin viestin, toiselle en. Tuo ensimmäinenhän on todella kivan näköinen! Ja toisin kuin dokumentin nimi väittää, hänellä ei todellakaan ole neutraali ilme vaan nimenomaan pilkettä silmäkulmassa. Suorastaan hurmaava!
Jep, ja Sara Sieppi ilman meikkejä on tosiaan kutosen nainen.
Minusta Sara Sieppi on kuvissa kaunis, livenä en ole koskaan nähnyt. En tiedä, miten hän liittyy asiaan.
t. Ykköskuvan miehen ehdottomasti valinnut
Joku tässä ketjussa nillitti kun toisessa ketjussa Sara oli saanut "huonot pisteet" joltain trollilta. Ilmeisesti mennyt tunteisiin ja pahasti kun kantaa sitä katkeruutta edelleen mukanaan ketjusta toiseen.
Mutta siis sama juttu kuin tuo sinun esimerkkisi: Kyllä jokainen valitsee ensimmäisen naisen tämän toisen sijaan
https://www.actionaid.org.uk/sites/default/files/styles/case_study_mobi…
https://is.mediadelivery.fi/img/468/98fd07fbba82450092c8377f95298a51.jpg
Minusta (n) tuo ei ole mitenkään verrannollinen. Ensimmäisen kuvan nainen on kasvoiltaan jotenkin vaurioitunut (palanut, heitetty happoa kasvoille tms). Ensimmäisen kuvan mies taas oli aivan terve, normaali, kivannäköinen mies.
Etkö näe rakkautta ensimmäisen kuvan naisen silmissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
a) 20-vuotiaana
b) 60-vuotiaana
d) puku päällä,
Taitaa olla monta muutakin asiaa mitä et ymmärrä.
Aivan varmasti on. Tähän asti vaan kukaan ei ole kertaakaan kertonut, miten ikä vaikuttaa tason pisteytykseen. Kun sinulla on teoria hallussa, niin varmaan haluat selittää sen meille tyhmemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ensimmäisen kuvan mies vaikuttaa symppikseltä, toinen ei. Sori. Kahta luonteeltaan tismalleen samanlaista ihmistä ei ole olemassakaan.
Samaa mieltä. Eka vaikuttaa symppikseltä, toka ei vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin ketjun asiattomaksi. Johan tässä ehdittiin muutaman kommentin verran käydä kiinnostavaa keskustelua, joten nyt piti ilmeisesti aloittaa nimittely ja ketjun poistattaminen.
Miksi keskustelu pitää poistaa, jos se ei miellytä sinua? Etkö voi olla vain seuraamatta sitä?
Kaikki naiset ei todellakaan saa parisuhdetta ja loppupeleissä ulkonäöllä on melko vähän merkitystä sen suhteen
Miehet ei ole tyhmiä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti oikein kysyä omalta mieheltä, että mitä hän arvioi numeroilla. Ei ymmärtänyt kysymystä, vaan alkoi pohtia sitä, että jos täytyy arvioida jonkun asian painoa, pituutta tai matkaa, niin antaa jonkun arvion numeroilla. Tarkensin, että nyt puhutaan pisteytyksestä. Mies ei kuulemma tunne tarvetta pisteyttää yhtään mitään. Ei naisia, ei lomamatkoja, ei illalisia, ei konsertteja.
Kerroin, että internetissä tiedetään, että se on yleistäen miesten looginen ja yleisesti käytössä oleva tapa. Ei kuulemma ole. No, minkäs teet, kun olet mennyt yhteen ihan normaalin miehen kanssa, joten hänen ajatuksensa eivät tue palsta-agendaa.
Pidä mielessä mahdollisuus, että mies tiedostaa tämän olevan ns. vaarallinen aihe.
Jos mies paljastaa pisteyttävänsä niin hän osaa odottaa, että seuraavaksi kysyt häneltä mikä on sinun pisteytys.
Puhumattakaan että kukaan nainen ei koskaan ikinä missään ole puhunut "kympin miehestä"
Se että on "kympin mies" antaa osviittaa että on muitakin numeroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Eka vaikuttaa symppikseltä, toka ei vaikuta.
Naisilla tosiaan toimii se oman tason arviointi paremmin. Tietävät ettei toiseen olisi mitään mahiksia joten välittömästi aivot menevät selviytymistilaan ja ilmaisevat ettei se mies kelpaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos tyytyisivät kilttikseen niin saisivat.
"Kilttis" = koodari, joka ei tosin vedä fyysisesti turpaan, mutta saattaa olla ihan järkyttävän rumia ajatuksia naisista ja toimiikin ajan kanssa sen mukaan tai ovat henkisesti jotenkin vajavaisia ja empatiakyvyttömiä, etteivät ymmärrä kuinka pahaa tekevät, tai sitten peräti nauttivat siitä? Sellainen, joka leikkii "kilttiä" vaan saadakseeen ensimmäiset kokemukset ja sitten, kun opinnot ja työt rupeavat sujumaan vaihdetaan lennossa toiseen ja vähät välitetään miltä toiselta tuntuu? Hirvittää, että tällaiset koodaavat tulevaisuutemme. Voi tosin myös kysyä, että missä kasvatus? Omalla "kilttikselläni" kävi ilmi, että toimitatapa on suvussa: Isänsäkin oli vaihtanut lennossa "kilttiksen" äitiin nuorena. No, "kilttiksen" isä sai tämän äidin hengiltä (ei suoraan fyysisella menetelmillä, mutta henkisillä), ja nyt sillä isällä on uusi nainen kierrossa. Katseli varmaan sitä uutta naista surullisilla koiransilmillä, kun hänelle oli tapahtunut niin pahasti, että vaimo oli mennyt kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin ketjun asiattomaksi. Johan tässä ehdittiin muutaman kommentin verran käydä kiinnostavaa keskustelua, joten nyt piti ilmeisesti aloittaa nimittely ja ketjun poistattaminen.
Miksi keskustelu pitää poistaa, jos se ei miellytä sinua? Etkö voi olla vain seuraamatta sitä?
Vaikka tämä aihe jankkaajia ketjuun kerääkin, on tämä ollut ihan viihdyttävä ja paikoin keskustelu on ollut hyvääkin. Antaa hiipua itsestään jos on hiipuakseen, ei tarvitse poistattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos se yhtään helpottaa, useat miehet eivät saa parisuhdetta lainkaan, vaikka olisivat valmiita antamaan mahdollisuuden kenelle tahansa naiselle. Rima on niin matalalla, että mitään ennakko-oletuksia tai -vaatimuksia ei ole.
Miettikää, miltä sellaisen ihmisen elämä tuntuu, ihan oikeasti. Olisi siis valmis kokeilemaan suhdetta kirjaimellisesti kenen tahansa kanssa, mutta koskaan ei tule minkäänlaista vastakaikua. Mitähän se tekee itsetunnolle?
Koettakaa ajatella tätä ihan ihmisinä, ilman, että alatte heti pilkkaamaan tai vääntämään vitsiä.
Ensinnäkin olen aivan satavarma, että jokainen mieskin saa parisuhteen halutessaan. Jos mikä tahansa pulimummo käy, pääasia, että on parisuhde, niin aivan varmasti löytyy sellaisia, jotka haluavat katon päänsä päälle ja turvallisen kodin.
Mutta miksi kukaan haluaisi? Miksi kukaan haluaisi parisuhteen, jossa ei ole rakkautta, halua, hellyyttä, kosketusta, asioiden jakamista, yhtään mitään niistä asioista, minkä takia ihmiset ovat parisuhteessa?
Aika monikin haluaa. Unohdit sellaiset olennaiset asiat kuin sosiaalisen statuksen ja taloudellisen hyödyn.
Missä ihmeen piireissä parisuhde vaikuttaa sosiaaliseen statukseen? En tiedä edes työkavereideni parisuhdestatusta, muista ihmisistä puhumattakaan.
Taloudellisen hyödyn saa myös asumalla kimppakämpässä kaverin kanssa.
Korkeasti koulutetut miehet ovat harvoin sinkkuja. Mitä korkeammin koulutettu mies, sitä todennäköisemmin hän elää parisuhteessa ja hänellä on lapsia. Naisilla tilanne on toinen.
– Korkeasti koulutetut naiset ovat useammin yksin eläviä kuin matalammin koulutetut naiset. Sinkkumiehet ovat puolestaan keskimääräistä useammin matalasti koulutettuja, vahvistaa tutkimusprofessori Osmo Kontula Väestöntutkimuslaitokselta.
Kontulan mukaan epäsuhta parisuhdemarkkinoilla syntyy siitä, että korkeasti koulutetut miehet valitsevat puolisonsa eri kriteereillä kuin naiset. Siinä missä naiset suosivat miehiä, joilla on korkea koulutus ja sosiaalinen status, miehet kiinnittävät huomiota enemmän naisen ulkonäköön ja luonteeseen.
– Korkeasti koulutetut miehet valitsevat puolisoikseen myös matalammin koulutettuja naisia. Sen sijaan koulutetut naiset harvemmin haluavat ottaa itseään matalammin koulutettua miestä.
Nainen haluaa, että mies on vähintään yhtä koulutettu ja sivistynyt kuin hän itse.
– Naiset miettivät myös, kuinka heidän ystävänsä suhteutuvat mieheen ja kuinka mies sopeutuu omaan ystäväpiiriin. Miehille puolestaan vaimon kaunis ulkomuoto voi tuoda sosiaalista arvostusta.
Silti suomalaiset naiset ovat realisteja ja naivat useammin matalammin koulutetun puolison kuin miehet. Toiveet ovat toiveita, naiset ovat niistä valmiita joustamaan.
Valitettavasti ei pidä paikkaansa.
Selitä palstalla käyvät sinkut insinöörit. Naistenhan piti olla lähinnä vaan rahan perään. Miksi nuo ovat jääneet ilman?
Anna sinkku insinöörien nimet ja tulotasot niin voin jutella niiden kanssa ja selvittää asian.
Täällä ei saa jakaa yhteystietoja. Mene Grinderiin, jos haluat antaa.
Sitten alkoi homottelu...
asiallista keskustelua naiset.
Homottelu on ihan täysin neutraalia, kuten heterottelukin. Sinulla on itselläsi syrjiviä piiloasenteita, jos pidät homoksi olettamista asiattomana.
Onko hän insinööri joka on tällä palstalla valittanut naisettomuuttaan?