Ehkäisy pettänyt ja nyt
Raskaustesti plussaa
Ajattelin lapsiluvun olevan jo täysi. Kaksi alle viisi vuotiasta lasta ja kaksi jo aikuista..
Ikää 40v.
Samankaltaisia kokemuksia?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen itse ajatellut sen aina niin, että jos kerran ehkäisen,niin en niitä lapsia sitten halua.
Mikään ehkäisy ei ole 100% varma. Heteroseksin harrastaminen on aina suostumus vauvan tuloon.
Mikä suostumus? Monesta seksi on kivaa, mutta lapset ei.
Vierailija kirjoitti:
Abortit pitäisi kieltää kokonaan.
Ja pakkotäyttää tämä maapallo parka äärimmilleen uusilla idioote.il.la? Tulisi jo meteoriitti.
abortti. huolehdi niistä 5 vuotiaista nyt kunnolla. et jaksa tuota lapsimäärää 50 vuotiaana, eikä jaksa miehesikään. ihan fysiikka tulee vastaan. ette jaksa kunnolla hoitaa enää päälle 50-kympin isoa laumaa. järki käteen.
Vierailija kirjoitti:
abortti. huolehdi niistä 5 vuotiaista nyt kunnolla. et jaksa tuota lapsimäärää 50 vuotiaana, eikä jaksa miehesikään. ihan fysiikka tulee vastaan. ette jaksa kunnolla hoitaa enää päälle 50-kympin isoa laumaa. järki käteen.
Voi hyvä hyssäys teitä. Meinaat sitte että ap:n lapset ei tuosta vanhene? Kun ap. on 50 niin nuo nyt viisvuotiaat ovat 15. Eivät siis mitään alle kouluikäisen hoitoa tarvitsevia enää.
Vierailija kirjoitti:
Siis 2 kpl.5 alle vuotiasta lasta ja 2 aikuista. Olet 40v. etkä tienyt jälkiehkäisy pilleri mitään? Jonka olisit voinut heti seuraava päivä hakea terveysasema. Jos ehkäisy petti?Kauhea yhtälö kun lapasi murkku iässä sinä joko menopaussi tai vaihdevuosissa.Yhtä helvettiä yhtälö.Jaksatko?Oneksi olkoon jos niin pitkälle olet miettinyt ja jaksat?
Ehkäisyn pettäminen on yleensä seuraava havainto:
Ohhoh, milloin minulla viimeksi on ollut kuukautiset?
Hektisessä elämäntilanteessa voi mennä yllättävänkin kauan, ennen kuin asiaan havahtuu.
Siinä ei paljon jälkiehkäisyt auta.
T: Suunniteltiin kahta, saatiin 5(mukana kaksoset + 2 x ehäisyn pettäminen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tulin suunnitellusti raskaaksi 39 vuotiaana. Ja yksi elämäni parhaita päätöksiä.
Mitä liikkuu ihmisen päässä, joka alanuolittaa jonkun henkilökohtaisia valintoja? Ei yhtään mitään.
Alanuolitin, koska aina näihin aloituksiin, joissa nainen kertoo tai antaa ymmärtää, että harkitsee aborttia, niin aina tulee tuommoisia ihmisiä kommentoimaan, miten on itse pitänyt lapsen ja on ollut niin hieno päätös.
Paikkaansahan tuo kommentti ei pitänyt, ei tuo kommentoija ole ollut vahingossa raskaana lähempänä 40v, liekö edes nainen. Tarkoituksena on vain syyllistää naisia, joilla on edessä vaikea valinta.
Mitä sun päässä liikkuu?
Elämä on helppoa ja yksioikoista kun siitä tekee sellaisen.