Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salasuhteet

Vierailija
14.10.2006 |

Naimisissa ja lapsiakin, mut silti aina menossa jotain sutinaa.. Tälläkin hetkellä pyöritän aviomiestäni+2 rakastajaa.... Hyvää seksiä jokaisen kans. Onko tää miten yleistä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten olet suhteessa jos toisia harrastat. helpon elämän takiako?

Vierailija
2/30 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, nykyäänhän tuo on kai normaalia ja ihailtavaa. puhutaan salaRAKKAISTA, ihan niinkuin sillä olis jotain tekemistä rakkauden kanssa. Jos tuota ei tehdä luvan kanssa niin se on kusettamista, pettämistä ja huijaamista. Sinä kusetat ja sitten kun jäät kiinni niin lapset joutuu isästä eroon. Sitten ne kiittelee sua aikuisena että koti hajosi kun äiti kusetti meitä kaikkia. (iteppä kerjäsit).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, miehesi rakastaa sinua ja se tunne kun hän saa asian selville tai se selviää vahingossa tulee olemaan hänelle todella kipeetä. Jos olet valinnut suhteen niiin ole siinä ja kerro kumppanillesi mitä haluat tai tarvitset

Vierailija
4/30 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei tarvitse ihmetellä mikä näitä tosielämän tragedioita aiheuttaa. Ei mikään ihme että ihmiset sekoaa. Sen verran nöyryyttävää petetylle osapuolelle. Ja ihan sama onko mies vai nainen.

Harmi, ap, että sinulla on lapsia. Kaikilla ei pitäisi olla edes oikeutta hankkia jälkeläisiä.

Vierailija
5/30 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellisia

Vierailija
6/30 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kateellisia

niitä kahta rakastajaa. Miksei sitä poikamiehenä koskaan itse löydä noita panopuita??! Tuollainen naimisissa oleva jakorasia olisi paras vakipano mitä mies voi saada. Ei mitään velvollisuuksia, täysin varma saanti jne. Moni mies runkkailee kotona ja kärsii selibaatista, kun ei tajua mihin varattuja naisia voisi käyttää.

nimim. Katkera 6kk:n melkeinselibaatti takana :)

Vierailija
7/30 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakipanoja saavat kai ne jotka panoja yleensäkin. Kapakoistahan niitä käytännössä pitää hakea ja työpaikoilta löytää ne joilla on sellainen työpaikka missä niitä tapaa. jos haluaa vakipanoa, pitää huolehtia että yhden illan panon hoitelee hyvin ja antaa sellaisen kuvan itsestään että jatko kannattaa. Itselläni aikoinaan poikamiehenä ollessa tuo suorastaan tuli ongelmaksi. Minulla oli nimittäin taipumus siihen että useimmista panoista tuli vakituisia. Tämähän johti aika nopeasti siihen että niitä oli kierroksissa useampia yhtäaikaa ja täytyy sanoa että yhdestä miehestä ei kovin monelle muijalle riitä, varsinkaan jos ne kaikki aikoo pitää tyytyväisenä. Sen vaan oppi että kun eka panohan ei koskaan ole se paras kun ollaan monesti niin kännissäkin ja ei sitä toista tunne, niin juttuja oli pakko jatkaa kun oli oppinut sen että se tutustumisvaiheen jälkeen alkaa se paras seksi. Puhelinnumerojen ja nimienkin kanssa tulee ongelmia kun niitä oli useampia. Mutta hauskaa se kyllä oli. Tosi kiihottavaa oli sekin kun joku niistä sanoi että tietää kyllä että mulla on muitakin mutta eivät välitä, hoito on niin hyvää. :)

Parasta noissa on se että kun tavataan niin sitten AINA myös halutaan. Kiva mennä tutun vakipanon luokse kun tietää jo mennessä että siellä on halukas mimmi valmiiksi pillu märkänä odottamassa eikä tarvitse vongata.

Vierailija
8/30 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta se on välillä rasittavaakin tuo kun pyörittää paria miestä. Henkisesti tarkoitan. Seksi ei ole se itsetarkoitus vaan ehkäpä se, että tuntee olevansa haluttu tms. Tiedän, sairasta touhuahan tää on:(

Vierailija
9/30 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on oltava jatkuvasti sutinaa muihin kuin omaan mieheen. Oma parisuhde on silti kunnossa ja harkitsemmekin kolmannen pyörän ottamista vakipanoksi meille...

Vierailija
10/30 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa 13 vuotta.

Juice Leskisen sanoin:" Kadehdi en niitä, jotka luotuja on kaksoiselämään. Joskus tuntuu että en saa eletyksi tätä yhtäkään."

Turhan raskasta hommaa yrittää pallottaa useampaa ihmissuhdetta samanaikaisesti. Pelkkänä seksinä en sitten hirveästi näe järkeä, jos ihmisessä ei mitään muuta näe kuin kyrvän tai pillun niin en koe kovinkaan älykkääksi suhdetta.

Vierailija
11/30 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... joukkoon hurjaan... ja ihan pelkkää seksiä rakastajien kanssa (joilla heilläkin perhe). :)

Vierailija
12/30 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitys ehkä suurin syy suhteisiin ja jotain piristystä muuten niin kovin tysään elämään... Helppo elämä, joku kysyi? Mielestäni olisin tyhmä jos en käyttäisi hyväkseni hyviä tilaisuuksia ;)

Nämä kaksi rakastajaa muutaman vuoden nuorempia, sekin tietysti hivelee itsetuntoa... Tämä on minun valinta ja elämä jolla uskallan tehdä sitä mistä muut unlmoi ja katsovat saippuasarjoista....

Vierailija
13/30 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaunis vaimo.

Toinen lapsistani on aika varmasti minun, mutta toinen ei muistuta oikein millään minua eikä vaimoni.....

Haluaisin tehdä isyys testin mutta mitä jos se ei osoitakkaan minua isäksi.

Taitaisin pistää koko perheen kylmäksi itseni mukaan lukien.

Vierailija
14/30 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jooh....siis tilanne on mulla tämä; ihana avomies, lapsia kaksi. Yhdessäollaan oltu kohta 8 vuotta....aina ,siis AINA, olen hokenut että en ikimaailmassa häntä voisi pettää. Mutta, mitenkäs kävikään...viime la läksin yksin ulos, baariin ja ihan kiva meno päällä,,,joopajoo. tapasin aivan ihanan monta vuotta nuoremman miehen, jonka kanssa ilta sitten menikin kivasti...ja aamulla heräsin hänen kainalostaan. Voitte arvata että mikä fiilis on vieläkin, mä olen aivan kauhusta jäykkänä, miten mä saatoin tehdä jotain tollasta? kauhee morkkis koko ajan, yritäppä nyt vielä omaa miestä katsoa silmiin ihan kuin kaikki ois ok. Mikä mut sai tekemään jotain niin paskamaista? OIkeesti rakastan miestäni, ja näin pääsi käymään. Jännitys, kaipaus johonkin uuteen ja erilaiseen seksiin? Neuvoja pliis!

Vierailija
15/30 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yrjösin näppikselle.

t. 2 lapsen isä

Vierailija
16/30 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä miten vastaisin järkevästi. Koko asiassa ei ole järkeä. En varmasti milloinkaan tule ymmärtämään, miten aikuinen ihminen voi tehdä jotain niin harkitsematonta.

Toivon vain, että huorat ja pukit saavat ansionsa mukaan.

Nro 6:lle toivon, että käräjänoikeus tuomitsee lapset ja omaisuuden kokonaan miehelle. Sitten saat ihan vapaasti tehdä sellaisia asioita joita " et vaan ymmärrä miten se tapahtui" .

Vierailija
17/30 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mullon nimittäin 2 vakkarirakastajaa - ja aina pidän huolta siitä et rakastajat on kans sinisilmäisiä ja vaaleetukkaisia, kasvojenkin muoto on vähän samantapanen, pituus siinä noin 188cm hujakoilla, vähän samantyylinen kroppa. Et ei anoppi ainaskaa oo mitään huomannu...

Vierailija
18/30 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle tahansa voi käydä noin, ihan kokemuksen rinta äänellä...

Elät elämääsi eteenpäin ja pidät pikku salaisuutesi ihan omana tietonasi, niin kukaan ei joudu kärsimään, mitä miehesi ei tiedä, niin sehän ei voi myöskään häntä satuttaa!!!

Vierailija
19/30 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin että naisten empatiakyky estäisi tuollaisia sivusuhteita tapahtumasta, tai ainakin jatkumasta pidempään. Mutta ei näköjään. Täällä puhutaan jo siitä, että ei tiedetä kuka on lasten isä. Sairasta.

Näiden juttujen jälkeen ei tunnu enää yhtään pahalta sellainen huvittelu, mitä tulee työmatkoilla tehtyä.

Vierailija
20/30 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten " työmatka seikkailut" ja muutenkin pettäminen taitaa sittenkin olla " viattomampaa" ku naisten. Jos tosiaan sellasia naisia on, ketkä eivät oikeesti tiedä lastensa isiä varmasti, eivätkä edes välitä, ni ei voi muuta ku lapsia sääliä!! Niinkuin niitten oletettuja isiäkin!! JA sitä äitiäkin... Kyllä täytyy olla sairas ihminen.

Niinkuin yleensäkin pettäjiltä puuttuu kokonaan omatunto ja empatia toista ihmistä kohtaan. He ovat täysin kylmiä ihmisiä, jotka eivät todellisuudessa välitä kenestäkään, edes itsestään. Eihän heillä ole myöskään minkäänlaista omanarvontuntoa!!

Nämä ihmiset eivät vaan ansaitsisi lapsiaan, eikä miehiään (/vaimojaan), eivätkä mitään mitä heillä on!!

Ällöttää...