Ostatko lehtiä irtonumeroina?
Kommentit (19)
Sisustus- ja puutarhalehdet kiinnostaa. En kyllä enää tilaa kotiin, vaan ostan silloin jos ja kun ehdin lukea.
Vierailija kirjoitti:
Sisustus- ja puutarhalehdet kiinnostaa. En kyllä enää tilaa kotiin, vaan ostan silloin jos ja kun ehdin lukea.
Korvat tarkkana
En osta koskaan. Pari vuotta sitten ostin juhannukseksi Ilta-sanomien 127sivuisen jättinumeron. Noin puolet sivuista oli kokosivun mainoksia.
Käsityölehtiä olen ostellut. Novita ja Kauneimmat käsityöt.
Askartelu- ja käsityölehtiä, lähinnä ulkomaisia.
Satunnaisesti ruokalehtiä eri teemoista
En osta irtolehtiä enkä kyllä tilaa kotiinkaan. Lehdet saa mun puolesta olla, täytyy rahat säästää nousseeseen sähkölaskuun 🤷
En osta. Luen kirjastossa sportin, ja juoksijaa lukisin jos sen jostain löytäisin.
Satunnaisesti, joko Dekon tai Asun-lehden.
Tilaan Glorian Koti-lehteä, se on leikkokukkien lisäksi ainoa "luksus" jonka sallin itselleni.
Ostan ainoastaan satunnaisesti irtonumeroita, en tilaa mitään lehteä enää ikinä.
En oo ostanut varmaan 15 vuoteen, en edes iltapäivälehteä.
Esikoisen vauva-aikaan mulle tuli tilattuna Vauva.
Toisinaan, jos on kiinnostavia juttuja. Useimmiten en. Kotiin en ole enää vuosiin tilannut mitään.
Vasta sitten, kun lehtitalot alkavat vihdoin muistaa, että rahat tulevat meiltä maksavilta asiakkailta, voin alkaa harkita jonkin lehden tilaamista.
Niin kauan kuin pakosta maksamme propagandaa lehdistötuen muodossa samaan tapaan kuin YLE-veroa, en noita roskamedian kalankääreitä osta.
Tottakai niitä kannattaa ostaa, jottei käy niin kuin meidän lähikaupalle. Remontin yhteydessä laittoivat koko lehtihyllyn pois, myyvät vain iltapäivälehtiä. Myymättömien lehtien palautussysteemi oli ollut kuulemma liian työläs. Itse tykkään ostaa lehtiä satunnaisesti kiinnostuksen mukaan, välillä akkainlehtiä, välillä Seiskaa ja Kotiliettä tms mitä en viitsi tilata tai varsinkaan netistä lukea.
Avotakan ostan silloin, jos sen saa puoleen hintaan. Joskus myös Seuran tai jotain naistenlehtiä tai sisustuslehtiä.
Olen 47v mies ja ennen ostelin melko useinkin autolehtien irtonumeroita, TL ja TM tuli tilattunakin jonkinaikaa, mutta hinnat on nousseet nyt niin hirvittävästi, että en enää koe järkeväksi ostaa irtonumeroitakaan. Nythän ne maksaa jo hyvän matkaa toistakymppiä per irtonumero!
Ostovoimani on tuhoutunut melko täydellisesti viherpiipertäjien sun muiden mielivallanpitäjien ideologoioiden takia vaikka ei se koskaan mikään hyvä ollutkaan.
Satunnaisesti brittilehtiä, etenkin ruokalehtiä ja Tatleria. Suuren osan voi lukea kirjaston kautta ilmaiseksi e-lehtinä, mutta onhan paperilehdillä ihan oma fiiliksensä. Valikoima on tosin nykyään aika laiha. Ja myös ruotsalaisia ruokalehtiä ja Språk tidning-lehteä ostelen joskus. Ostaisin mielelläni myös kotimaisia lehtiä, mutta niiden sisältö on aika onnetonta nykyisin.
Mieluummin irtonumeroita, jos jotakin.
Lehtien tilaaminen on aivan turhaa.
En osta, lainaan kirjastosta joskus mutta kun nekin ovat tyhjää täynnä.
Minulle ei tule yhtään lehteä tilattuna. Irtonumeroista ostan toisinaan viikonlopun Ilta-Sanomat mikäli siinä on hyvä (tarpeeksi vaikea ja laadukas) sanaristikko. Sanaristikoita on kivempi ratkoa paperilla kuin netissä.
Vähemmän nykyään. Jos ostan, niin Annan tai Kotilieden.