Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannus yksin

Vierailija
06.06.2022 |

Olen kolmekymppinen nainen ja nyt olisi tiedossa yksinäinen juhannus kaupungissa. Tahdon juhlia jotenkin, mutta onko noloa mennä juhannustapahtumiin ihan yksin? Tuleeko siellä täysin ulkopuolinen olo?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi meidän yksinäisten palstalaisten kohdata toisemme, ja pitää kunnon juhannuskekkerit jossain kaupungissa.

Onko maalla asuville yksinäisille vastaavia kekkereitä?

Vierailija
22/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä valittajia, meillä on täällä vapaa maa tehdä mitä haluaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ole töissä niin olen yksin. Yksin ei vaan viitsi lähteä mihinkään tapahtumiin kun niissä olisi tarkoitus olla kahdestaan tai useamman ihmisen kanssa.

Vierailija
24/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan varsinaisesti viettänyt juhannusta. Joskus grillattiin makkaraa ja juotiin kaljaa sattumoisin juhannuksena.

Vierailija
25/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en ole töissä niin olen yksin. Yksin ei vaan viitsi lähteä mihinkään tapahtumiin kun niissä olisi tarkoitus olla kahdestaan tai useamman ihmisen kanssa.

Mitä ihmeen tapahtumia. Kuulostaa karsealta.

Vierailija
26/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuetaan toisiamme kun juhannus koittaa, me palstan yksinäiset. Aloitan, olette hyviä tyyppejä, keitä olettekin, ja jos ollaan yksin juhannuksena, niin kirjoitellaan tänne vaikka yksinäisestä makkaranpaistosta, hienosta auringolaskusta ja rauhallisesta kaupungista juttuja 😊

Vierailija
27/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen tapahtumia. Kuulostaa karsealta.

Elämä on.

Vierailija
28/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et lähtisi festareille jos et halua olla yksin? Mitä näitä nyt on... Himos, Kalajoki, Nummirock ainakin juhannuksena. Et varmasti joudu olla yksin, siellä on kaikki niin iloisissa tunnelmissa.

Ps. Mä lähdin yhtenä juhannuksena yli 10 vuotta sitten yksin festareille ja löysin sieltä aviomiehen :D

Ikä on olennainen asia tässä yksin lähtemisessä. Nuori nainen löytää nopeasti seuraa missä vaan, keski-ikäiset jäävät yksin.

Vierailija
29/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi meidän yksinäisten palstalaisten kohdata toisemme, ja pitää kunnon juhannuskekkerit jossain kaupungissa.

Onko maalla asuville yksinäisille vastaavia kekkereitä?

On. Kaupunkilaiset on menneet mökeilleen, ja jäljelle jääneet kaupunkilaiset ovat yksinäisiä. Kaupunkiin sieltä maalta, tai kutsukaa meidät kaupunkilaiset sinne. Löydetään yksinäiset toisemme 😊

Vierailija
30/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ihmeessä jossain käymään jos kiinnostaa. Pääseehän sieltä pois jos ei oo hyvä fiilis.

Mutta jos jäät kotiin, täällä palstalla on kyllä seuraa! Hyvää viihdettä kun mammat valittaa anopista/miehestä/miehen kännikavereista jne :D kukahan sen juhannuksen tänä vuonna pilaa?

Vierailija
31/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ,että minäkin yksin.Saatan lähteä fillaroimaan ja katsomaan jos jossain poltetaan kokko.Toisaalta kiinostaisi se Sunlines juhannusristeily,mutta ei ehkä kanttia lähteä yksin sinne.

Vierailija
32/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et lähtisi festareille jos et halua olla yksin? Mitä näitä nyt on... Himos, Kalajoki, Nummirock ainakin juhannuksena. Et varmasti joudu olla yksin, siellä on kaikki niin iloisissa tunnelmissa.

Ps. Mä lähdin yhtenä juhannuksena yli 10 vuotta sitten yksin festareille ja löysin sieltä aviomiehen :D

Ikä on olennainen asia tässä yksin lähtemisessä. Nuori nainen löytää nopeasti seuraa missä vaan, keski-ikäiset jäävät yksin.

Mitä ihmettä sä selität, 30-vuotias ei oo mikään keski-ikäinen!

Vierailija
33/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene risteilylle merellä viihtyy ilman juttuseuraakin.

Tuo jos mikä alleviivaa yksinäisyyttä. Nuo on pariskunnille. Ihan ok varmaan tavallisena kesäiltana, mut muistan vieläkin sen joka vuosia sitten oli yksin juhannusristeilyllä. Kiusallista kaikille. Joku iso tapahtuma, esim kokkoa katsomaan, ja sit palstalle muiden yksinäisten seuraan (joihin itsekin nykyään kuulun). 

Vierailija
34/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene risteilylle merellä viihtyy ilman juttuseuraakin.

Tuo jos mikä alleviivaa yksinäisyyttä. Nuo on pariskunnille. Ihan ok varmaan tavallisena kesäiltana, mut muistan vieläkin sen joka vuosia sitten oli yksin juhannusristeilyllä. Kiusallista kaikille. Joku iso tapahtuma, esim kokkoa katsomaan, ja sit palstalle muiden yksinäisten seuraan (joihin itsekin nykyään kuulun). 

Jaksamisia sinulle. Et ole ainoa :)

Vierailija
35/36 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on just ihan parasta, kun menee yksin. Ei ole kukaan sanomassa yömyöhään, että "ei lähdetä vielä" tai "lähdetään jo pois". Voit itse päättää, jäätkö hengailemaan yömyöhään, vai lähdetkö ajoissa kotiin. Ihan vain sen oman fiiliksen mukaan, ei muiden.

Vierailija
36/36 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kävin yksinäisyyttäni juhannustapahtumissa, mutta tympi paikan alkoholitarjoilu: kaikki enemmän tai vähemmän kännissä itse ollen ainoana vesiselvänä, en alkoholia viitsinyt lipittää (törkeän kallista!). Ei sitten lopulta ole jaksanut lähteä yhtikäs mihinkään...