Minkä elokuvan olet nähnyt ainakin kolmesti?
Listataan tähän sellaisia hyviä elokuvia jotka olet nähnyt ainakin kolme kertaa.
Aloitan:
Kommentit (116)
En pysty oikein luettelemaan, koska olen nähnyt niin paljon elokuvia monta kertaa. Eilen katsoin Oblivion, 2013. Oli varmaan jo kolmas kerta, ellei neljäskin.
Arnold Schwazeneggerin klassikko Commando. Maailman parhaita komedioita tänäkin päivänä, suosittelen omalaatuisen huumorin ystäville!
Mä olen niin taivaan vanha, että kaikki leffat televisiosta tulee ties kuinka monennen kerran uusintana. En edes osaa luetella kaikkia.
Hannah ja sisaret, Hotelli Firenzessä, Kuolleiden runoilijoiden seura, The American Way, Blue Velvet, Barfly, Betty Blue, koko dollaritrilogia, Taru sormusten herrasta -trilogia, Hobitti.trilogia, Blade Runner, VIhreä säde, Täysikuu Pariisissa, Likainen Harry, Magnum .44....
Varmaan satoja elokuvia olen katsonut ainakin kolmesti. Suosikkeja on Zodiak, The Shawshank Redemption ja Charles Bronsonin elokuvat.
Call Me By Your Name
Beautiful Boy
Vierailija kirjoitti:
En pysty oikein luettelemaan, koska olen nähnyt niin paljon elokuvia monta kertaa. Eilen katsoin Oblivion, 2013. Oli varmaan jo kolmas kerta, ellei neljäskin.
Tätä ennen katsoin elokuvan Stargate, vuodelta 1994, ja oli varmaan jo kolmas kerta kun katsoin.
Kaikki lempielokuvani olen nähnyt reilusti yli kolme kertaa, esim. Hitchcockin monet.
Nuorena katselin kauhuelokuvia, joita minä ja sisarukseni olimme nauhoittaneet VHS:lle, niin monta kertaa että osasin ne kirjaimellisesti ulkoa. Esim. Omen-trilogia, Noitapiiri ja Invasion of the Body Snatchers. Tämä oli siis 90-luvulla, kun elokuvia katseltiin vain tv:stä tai videokaseteilta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Green Mile
Postia pappi Jaakobille
Orlando
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ennen katsoin elokuvan Stargate, vuodelta 1994, ja oli varmaan jo kolmas kerta kun katsoin.
Ja ei ole kauan siitäkään, kun katsoin Riddick vuodelta 2013, ja sekin on tullut katsottua useIn. Saman sarja Pitch Black, ja The Chronicles of Riddick on tullut katsottua pari kertaa ainakin.
Dollaritrilogia
Pulp Fiction
Jackie Brown
Chaplinin kaikki pitkät mykkäkuvat sekä äänikuvista Diktaattori ja Ritari Siniparta
Forrest Gump
Gilbert Grape
Tuntematon sotilas(sekä Laine, että Mollberg)
Siunattu hulluus
Terminator(1984)
Total Recall
Hopeaa rajan takaa
Papillon
Nuo nyt yhtäkkiä tulee mieleen.