Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lippis takaperin

Vierailija
06.06.2022 |

Tykkäätkö siitä jos mies käyttää lippistä niin että lippa on niskassa eikä edessä? Minusta jotenkin tosi kuumaa. 😄 Edellyttää kyllä että tyyli on muutenkin sporttinen tai sinne päin, ei tää nyt minkään puvun kanssa toimi tietenkään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa aloittaja olla lippalakkia käyttävä nuori mies. Lippalakki on junttien päähine. Ja ei, lippalakki ei saa olla väärinpäin. Vai oletko 10-vuotias?

Vierailija
2/7 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sippil

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun huivit on olleet pesussa enkä ole kerennyt etsiä puhdasta olen siepannut hattuhyllyltä ukon lippiksen päähäni. Olen tullut siihen tulokseen, että ne on väärin suunniteltu: istuu paremmin päähän takaperin ja pysyy vauhdissa paremmin.

Vierailija
4/7 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pikkureppunaiset diggaa.

Vierailija
5/7 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa aloittaja olla lippalakkia käyttävä nuori mies. Lippalakki on junttien päähine. Ja ei, lippalakki ei saa olla väärinpäin. Vai oletko 10-vuotias?

Olen 42-vuotias. 😁

Vierailija
6/7 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 42-vuotias. 😁

No, henkisesti lapsi. 😀

Vierailija
7/7 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 42-vuotias. 😁

No, henkisesti lapsi. 😀

Voi olla, mutta haittaaks se? Ei kai.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi