Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku "kaveri" puhuu minulle pahaa toisesta kaveristaan,

Vierailija
06.06.2022 |

Niin eikö se silloin tarkoita sitä, että puhuu todennäköisesti pahaa myös minusta jollekin toiselle kaverilleen? Kenties haluavat aiheuttaa jotain erikoisuuden tunnetta että olisin nyt joku speciaali jolle avaudutaan, mutta eihän se voi pitää paikkaansa tällaisilla kaksinaamaisilla ihmisillä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita. Ei hänellä ole välttämättä mitään syytä puhua sinusta pahaa, vaikka toisesta kaverista puhuisi.

Vierailija
22/26 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vain jotenkin vaistoaa joka puhuu pahaa, vaikka hän ei olisi vielä puhunutkaan mitään kenestäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi että jokainen puhuu kaikista jos sanoo jonkun asian yhdestä, mutta on niitä paljon. Pitäisi erottaa tarkemmin. Ja onko hlö ns. ammattijuoruaja (vähän kuin on kerrostalokyttääjä) vai ihan muu syy kertomiseen. Osa ihmisistä ahdistuu pitäessään tietoa itsellään, jossa on jotain häiritsevää, yllättävää tai uutta, ei ole ketään jonka kanssa käsitellä sitä - varsinkin nuorille tyypillistä. Halutaan jotain vastauksia tai mielenrauhaa.

Vierailija
24/26 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hyvästä lapsuudenkaverista on tullut tuollainen vanhemmiten ja oma ratkaisuni on se etten kerro hänelle enää mitään itsestäni eikä hän ole mitään uutisia kaivannutkaan kun harventuneet tapaamisemme menevät siihen kuinka hän puhuu pahaa muista tuttavistamme :)

Vierailija
25/26 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä kummastutti eräs joka kertoi miten joku tyyppi häntä niin kauheasti inhotti ja ärsytti, siis tyyliin  että kunpa voisi pyyhkiä maan päältä pois. Mutta silti kävi tällä kylässä ja vaikutti muutenkin olevan ihan omasta halustaan tekemisissä. Ei joskus ihan ymmärrä ihmisiä.

Vierailija
26/26 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on ensimmäinen asia minkä tsekkaan kun tapaan uusia ihmisiä.

Eli saako kenkää heti jos puhuu pahaa kavereistaan?

Itse olen oppinut pitämään linjan, että en ole pakollista enempää tekemisissä kenenkään sellaisen kanssa, joka puhuu ikävällä tavalla pahaa tai juoruaa ikävästi selän takana yhtään kenestäkään.

On eri juttu, jos toteaa vaikka jostakin edellisestä pääministeristä, kuinka inhoaa tätä edelleen, mutta jos nälvii, juoruaa, päivittelee, naureskelee, puhuu siis kenestäkään sellaista, mikä pahoittaisi kyseisen ihmisen mielen, en kaipaa tuollaisen ihmisen seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi