Onko sinua ikinä pahoinpidelty yöelämässä?
Kommentit (13)
On kerran laitettu jotain huumeita viiniin .Oli kamalaa. Café Operassa Tukholmassa.
Juu nisti steissillä kun kysyin kelloa
On nelisen kertaa ja tekijöinä joka kerran nämä joiden ääneen lausuminen johtaa ketjun poistoon sekunneissa.
Kyllä. Sillon ku oon alottanu nyrkkitappelun.
Joku on joskus puristanut perseestä ja tarttunut käteen voimakkaasti kiinni. Muuten ei.
Aika ruvella on alapää usein kun lopulta herään
On ainakin kerran, kun juomassa oli jotain. Entinen kaveri veti kädestä ja toinen tyyppi kamppasi. Kerran ehkä pakotettiin jonkun autoon.
No lääkkeiden sekakäyyttäjä nainen, tuli mua kohti nyrkkit heiluen ja h.. ihan syyttä, sanoin porsarille, että täällä on
tämmöinen ja ajo pois perjantaina kun alko viikon loppu lähdettiin viikon lopuksi kouluautoilla kotiin ,!
Tämä tuli samaan koulu autoon , katso mua häpeillen!
Siis tämä tapahtu 1992 mutta muistan sen ikuisesti!
Ja tuo missä tapahtuu oltiin Caravan diskolle maksettu kallis hinta, että tulevat soittaa meifän luokan järjestämäs diskos keräsimme rahaa luokka retkrä varten .
En koskaan käynyt enää tämän paikkakunnan nuorisotalolla ja ammattikoulu, josta valmistuin on lakkautettu oli isomman oppilaitoksen sivu oppilaitos Kainuussa
Olen nähnyt ravintolan sulkemisen jälkeen naisten tappeluita ravintolan edessä. Kerran kävi pahemmin kun toinen sai tuikattua jollain terävällä otsaan ja haavoitettu huusi hädissään kun veri valui silmiin. Kukaan ei uskaltanut mennä väliin. Moni soitti häkeen kuitenkin ja nainen haettiin ambulanssilla sairaalaan.
Pääasiassa olen juossut karkuun, paitsi ne pari kertaa kun kaveri oli liian jurrissa ottaakseen turpaansa. Juoksen aina karkuun jos omat hampaat on uhattuna... kaverin eteen saatan mennä, jos huomaan ajoissa.
Aika monta kertaa on lyöty avokämmenellä poskelle.
ei ravintoloissa ainakaan. Mulla mukanani miesseurue joten eipä mitään satu.